Forum > "FreeFly Cup 2012"

Πρωτάθλημα Leonardo 2012

(1/3) > >>

ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ:
Διάβασα την ανακοίνωση με τις ημερομηνίες αγώνων για το 2012, κι έχω δύο βασικές ενστάσεις αναφορικά με το freefly cup.
1.   Γιατί οι ημερομηνίες να είναι  1 /4 – 30/9 ? Γιατί δηλαδή να μην προσμετρήσει μία καλή πτήση που θα κάνει κάποιος τον Μάρτιο η τον Οκτώβριο.?  Πόσο μάλλον όταν το να κάνεις καλή επίδοση αυτούς του μήνες είναι πιο δύσκολο και συνεπώς θα έπρεπε να επιβραβευτεί!  . Προτείνω λοιπόν να το freefly cup να είναι ανοιχτό όλη την χρονιά!
2.   Γιατί να προσμετρούν σε αυτό όλοι οι αγώνες του επίσημου προγράμματος?? Δύο σε ένα ? Αυτό είναι παγκόσμια πρωτοτυπία!  Πετάς σε ένα πρωτάθλημα /κύπελλο και διεκδικείς άλλο ένα.  Με αυτό τον τρόπο (και σε συνδυασμό με το 1.) είναι σαν να λέμε ελάτε εσείς σε όλους τους αγώνες και σε μεγάλο ποσοστό διεκδικείτε και το freefly cup!
Το νόημα θα έπρεπε να είναι ακριβώς το αντίθετ! Επιβάλλεται να αποσυνδεθεί από τους επίσημους αγώνες, γιατί μόνο τότε θα δώσεις κίνητρο στους πιλότους να κάνουν πτήσεις επιδόσεων  τα σαββατοκύριακα.

Giannis Mitropoulos:
Αν κάνεις επίσημα ένσταση την κάνεις σε λάθος τόπο. Θα πρέπει να κάνεις την ένσταση στην λέσχη και εν συνεχεία αν θέλει η λέσχη θα προωθήσει ή όχι την ένστασή σου.

Τώρα αν απλώς έθεσες το θέμα για συζήτηση ας το συζητήσουμε.


* 1. Ήδη έχουν περάσει 2 από τους τρεις μήνες που δεν είναι μέσα στον χρόνο του freefly Cup και μια ματιά στο Leonardo θα δεις ότι δεν έχει τίποτα αξιόλογο. Θα συμφωνήσω ως προς το τέλος της περιόδου να γίνει μέχρι τέλος Οκτωβρίου γιατί πιθανώς να γίνει κάποια καλή πτήση. Δεν έγινε μέχρι τέλος του χρόνου για να υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για να οργανωθεί μια συνάντηση ούτως ώστε να γίνει και η απονομή επάθλων στους νικητές.
* 2. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτά που λες. Έχω πολλά παραδείγματα να σου αναφέρω και εδώ στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό από αγώνες που ταυτόχρονα διεξάγονται δύο πρωταθλήματα την ίδια περίοδο στον ίδιο τόπο με τους ίδιους αθλητές, δεν σου λέω για άλλα αθλήματα. Πρόχειρα τώρα θυμάμαι τον εαυτό μου να έχω λάβει μέρος σε τρεις τέτοιους αγώνες και όλοι μάλιστα ήταν διεθνείς κάτω από την FAI. Κανένας κανονισμός δεν το απαγορεύει αυτό.
Το "FreeFlyCup" έχει την έννοια να βαθμολογεί τις πτήσεις των πιλότων για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα (ή για όλο τον χρόνο όπως είπες και εσύ στο 1.), ανεξάρτητα αν αυτές τις κάνεις μέσα σε ένα αγώνα αν τις κάνεις για αναψυχή ή αν τις κάνεις για όποιο λόγο θέλεις. Δεν καταλαβαίνω δηλαδή γιατί να μην μετρούν στο FFC οι πτήσεις που κάνεις σε έναν αγώνα.
"Επιβάλλεται να αποσυνδεθεί από τους επίσημους αγώνες, γιατί μόνο τότε θα δώσεις κίνητρο στους πιλότους να κάνουν πτήσεις επιδόσεων  τα σαββατοκύριακα."
Μα είναι το FFC επίσημος αγώνας και είναι αποσυνδεμένος από άλλους επίσημους. Δεν κατάλαβα γιατί θα επηρεαστούν αρνητικά κάποιοι αν μετρήσουν στο FFC όλες οι πτήσεις είτε έχουν γίνει μέσα σε έναν αγώνα είτε για αναψυχή, δεν αδικούμε έτσι έναν πιλότο που έχει μια καλή πτήση?.
Νομίζω ότι όπως είναι το FFC μια χαρά θα δουλέψει, αν κάναμε λάθος εδώ είμαστε να το διορθώσουμε.
Στο τέλος αυτό που έχει σημασία είναι να γίνει αυτό που θέλουν οι περισσότεροι.

ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ:
Στο 1. Ουσιατικα συμφωνουμε. Και 30/11 να τελειωσει εχεις χρονο για απονομες κλπ.
Οσον αφορα το 2. Προφανως και το ffc ειναι συνδεδεμενο με τους αλλους αγωνες, οταν η πτησεις σε αυτους προσμετρανε στο ffc. Επισης, αν δεν γινοταν αυτο, σιγουρα οι πιλοτοι θα ειχαν σαφες κινητρο να κανουν περισσοτερες πτησεις εκτος αγωνων, απλα και μονο για να εχουν 6-7 καλες πτησεις για το ffc. Αυτο θα ηταν το μεγαλο κερδος, οταν οι πτησεις επιδοσεων εκτος αγωνων ειναι ελαχιστες (σε σχεση π.χ με το παραπεντε, τηρουμενων των αναλογιων φυσικα).
Φυσικα και θα δουλεψει το ffc αν εννοεις να υπαρχει βαθμολογια και συμμετοχες! Αυτο θα γινει εξ ορισμου, λογω των αλλων αγωνων.
Το θεμα ειναι τι ακριβως επιδιωκουμε μεσα απο αυτο.

Christos_Kanatas:
Εγώ θα έλεγα ότι καλύτερα να περιμένουμε να δούμε πως ακριβώς θα είναι ο κανονισμός και να το συζητήσουμε μετά. Απλά θυμίζω ότι πέρυσι στο πρωτάθλημα ο Βαγγέλης και ο Σπύρος μετά το γκολ έκαναν από μια πολύ καλή πτήση διανύοντας πάνω από 100 χλμ ο καθένας τους. Θα ήταν κρίμα τέτοιες πτήσεις να μην προσμετρώνται στο ffc.

Giannis Mitropoulos:
Το σκεπτικό για το ffc είναι να παροτρύνουμε τους πιλότους που κάνουν πτήσεις γενικά χωρίς ιδιαίτερο σκοπό, να προσπαθήσουν για κάτι καλύτερο. Αν τώρα κάποιος πιλότος θέλει να διακριθεί στο ffc σίγουρα δεν του αρκούν οι 7 πτήσεις του πρωταθλήματος οι οποίες μάλιστα επειδή είναι ως επί το πλείστον ορισμένα FAI τρίγωνα δεν έχουν και μεγάλη βαθμολογία στο ffc.
Στο ffc επειδή δεν υπάρχει περιορισμός πτήσεων, όσο ποιο πολλές πτήσεις κάνει κάποιος τόσο ποιο πολλές πιθανότητες έχει να έχει περισσότερους βαθμούς στις 8 ή 10 καλύτερές του. Άρα θα προσπαθήσει να κάνει όσες μπορεί περισσότερες πτήσεις με σκοπό να μεγαλώσει τις πιθανότητες να μαζέψει περισσότερους βαθμούς, έστω και αν οι πτήσεις του πρωταθλήματος του έχουν δώσει ικανοποιητική βαθμολογία στο ffc.
Αυτός που δεν θα λάβει μέρος στο πρωτάθλημα μπορεί τις ίδιες μέρες να πετάει για το ffc. Εδώ να σου τονίσω ότι σε μειονεκτικότερη θέση είναι αυτός που είναι στο πρωτάθλημα, γιατί δεν είναι ελεύθερος να κάνει την πτήση του ούτως ώστε να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς, αλλά να ακολουθήσει το αγωνιστικό τάσκ της ημέρας.

Αν καθίσεις και λάβεις υπ' όψιν σου όλες τις παραμέτρους θα δεις ότι δεν έχει και μεγάλη σημασία αν μετρήσουν ή όχι, και σίγουρα αν μετρήσουν δεν αποθαρρύνουν κάποιον από το κάνει περισσότερες πτήσεις.
Θα το δούμε και στην πράξη στο τέλος του χρόνου.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση