Χρήστες σε σύνδεση

7 Επισκέπτες, 0 Χρήστες

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης  (Αναγνώστηκε 8960 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« στις: 2013, Μάρτιος 04, 22:49:00 μμ »
Πριν αρχίσει το ffc του 13 θα πρότεινα να γίνει η εξής μετατροπή στον κανονισμό.
Ο κάθε πιλότος να μπορεί να προσθέτει την πτήση του το πολύ μετα απο 3 ή 4 μέρες στον server.
Αυτό να γίνεται ωστε να μήν υπάρχει αθέμιτη απόκρυψη πτήσεων.
πχ. να μήν μπορώ να πετάω όλο τον χρόνο και μια μέρα πρίν λήξει το κύπελλο να τις προσθέτω όλες μαζι ωστε οι άλλοι να μην έχουν τον χρόνο να βάλουν και άλλες πτήσεις ωστε να με φθάσουν στους πόντους.

Γιαννη τί λες ?



Αποσυνδεδεμένος Giannis Mitropoulos

  • Διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1.147
  • Κάρμα: +48/-1
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • Αιωροπτερισμός στην Ελλάδα
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #1 στις: 2013, Μάρτιος 04, 23:37:21 μμ »
Έχει ήδη κάνει την πρόταση ο Κ. Τσουρινάκης Κώστα και εμένα τουλάχιστον με βρίσκει σύμφωνο.
Εντός των προσεχών ημερών θα κάνουμε συμβούλιο για να αποφασίσουμε μεταξύ άλλων και αυτό.
Θα σας ενημερώσουμε σχετικά.
SV1ATM....
Μια εβδομάδα πτήσεων σε αγώνες αξίζει το ίδιο με μήνες ελεύθερων πτήσεων, ως προς την εμπειρία.
Όροι χρήσης του φόρουμ..

Αποσυνδεδεμένος ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 126
  • Κάρμα: +1/-0
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #2 στις: 2013, Μάρτιος 05, 02:52:14 πμ »
10 ημέρες

Αποσυνδεδεμένος ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 81
  • Κάρμα: +1/-0
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #3 στις: 2013, Μάρτιος 05, 11:15:33 πμ »
Επίσης προτείνω να περιοριστούν οι πτήσεις σε 6 αντί για 10. Είναι πολύ δύσκολο να κάνουν αρκετοί πιλότοι 10 καλές πτήσεις. Επίσης, αυτή είναι η διεθνής πρακτική σε όλους τους παρόμοιους αγώνες (π.χ. olc)

Αποσυνδεδεμένος Τσακμάκης Γιάννης

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 47
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #4 στις: 2013, Μάρτιος 12, 18:59:09 μμ »
Συμφωνώ με τον Κώστα τον Κουτζιλέλο, ένα περιθώριο 3 εώς 4 ημερών είναι υπέρ αρκετό(άλλωστε μπορούμε να υποβάλουμε την πτήση με χίλιους τρόπους) μεγαλύτερο περιθώριο της τάξεως των 10 ημερών πιθανότατα προς το τέλος του πρωταθλήματος να δημιουργήσει προβλήματα από το γεγονός ότι δεν θα δώσει την δυνατότητα αντίδρασης σε κάποιο εκ των διεκδικητών στη περίπτωση που η κατάταξη παίζετε στον πόντο (ας θυμηθούμε στο πρωτάθλημα του 2012 την μέχρι του νήματος διεκδίκηση της τρίτης θέσης από τον Κώστα τον Τσουρινάκη και τον Δημήτρη τον Ιωαννίδη)     

Αποσυνδεδεμένος Giannis Mitropoulos

  • Διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1.147
  • Κάρμα: +48/-1
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • Αιωροπτερισμός στην Ελλάδα
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #5 στις: 2013, Μάρτιος 12, 19:18:34 μμ »
Απεφασίσθει στο Δ.Σ της παρασκευής:
1. Επτά μέρες για την υποβολή της πτήσης.
2. Διάρκεια 1 Απριλίου έως και 31 Δεκεμβρίου.

Τα υπόλοιπα όπως και το 2012.
SV1ATM....
Μια εβδομάδα πτήσεων σε αγώνες αξίζει το ίδιο με μήνες ελεύθερων πτήσεων, ως προς την εμπειρία.
Όροι χρήσης του φόρουμ..

Αποσυνδεδεμένος ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 81
  • Κάρμα: +1/-0
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #6 στις: 2013, Μάρτιος 13, 10:49:14 πμ »

Θα έπρεπε όμως να επανεξετάσουμε και το θέμα των αγωνιστικών. Δέκα είναι υπερβολικά πολλές! Η εμπειρία από πέρυσι, έδειξε πως ελάχιστοι πιλότοι (τρείς !) είχαν καλές 10ες πτήσεις! Κοιτάξτε λίγο την βαθμολογία: ο  4ος , 5ος , 6ος του πρωταθλήματος είχαν μόλις 66,23,51 βαθμούς αντίστοιχα στις 10ες πτήσεις τους! Το θέμα είναι να επιβραβεύουμε πιλότους με πραγματικά σημαντικές  επιδόσεις…
Αυτά τα λέω φυσικά χωρίς προσωπικό όφελος, μια και με το σύστημα των 6 αγωνιστικών που προτείνω (και ακλουθείται και στο εξωτερικό) , εγώ θα ήμουν 4ος το 2012…..


Αποσυνδεδεμένος tasos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 228
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • IFire Fire Engineering & Consultancy Ltd.
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #7 στις: 2013, Μάρτιος 13, 11:52:03 πμ »
Αφου ειναι free fly δεν θα ηταν συνετο να μεινουν ανοιχτες οι υποβολες και κατα το περας, ή τελευταια μερα να κλεισουν και να μετρηθουν μονο οι 10 καλυτερες ή ακομα και το συνολο? Στο θεμα ανταγωνισμου οποιος το ακολουθει σοβαρα δεν θα αλλαξει τιποτα...Οι αθλητες ακομα θα επιδιωκουν υψηλοτερες βαθμολογιες μεχρι την τελευταια μερα.
Το οτι δεν κανει καποιος 1 μεγαλη πτηση δεν σημαινει οτι δεν προσπαθει.

Φωτα? :cumulus:
FLY HIGH and ALWAYS SAFE

skype: Anastasios.Iliakis

Αποσυνδεδεμένος Giannis Mitropoulos

  • Διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1.147
  • Κάρμα: +48/-1
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • Αιωροπτερισμός στην Ελλάδα
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #8 στις: 2013, Μάρτιος 13, 15:11:57 μμ »

Θα έπρεπε όμως να επανεξετάσουμε και το θέμα των αγωνιστικών. Δέκα είναι υπερβολικά πολλές! Η εμπειρία από πέρυσι, έδειξε πως ελάχιστοι πιλότοι (τρείς !) είχαν καλές 10ες πτήσεις! Κοιτάξτε λίγο την βαθμολογία: ο  4ος , 5ος , 6ος του πρωταθλήματος είχαν μόλις 66,23,51 βαθμούς αντίστοιχα στις 10ες πτήσεις τους! Το θέμα είναι να επιβραβεύουμε πιλότους με πραγματικά σημαντικές  επιδόσεις…
Αυτά τα λέω φυσικά χωρίς προσωπικό όφελος, μια και με το σύστημα των 6 αγωνιστικών που προτείνω (και ακλουθείται και στο εξωτερικό) , εγώ θα ήμουν 4ος το 2012…..


Σου θυμίζω Κωστή ότι ο στόχος του συγκεκριμένου αγώνα δεν είναι η ανάδειξη του πρωταθλητή ούτως ώστε να αρκούν σε κάποιον οι 6 αγωνιστικές για να δείξει την αξία του. Ο σκοπός είναι να προσπαθούν οι πιλότοι να κάνουν όσο γίνεται περισσότερες XC πτήσεις.

Θα σου φέρω ένα ακραίο παράδειγμα για να καταλάβεις καλύτερα αυτό που θέλω να πω:
Έστω ότι έχουμε δύο πρωτ. FFC-1 και FFC-2 το ένα μετράει μία αγωνιστική και στο 2 μετρούν 100 αγωνιστικές. Ένας πιλότος για να πάρει την πρώτη θέση στο 1ο του αρκεί μία καλή πτήση και είναι ΟΚ. Στο 2ο όμως θέλει σίγουρα όμως πάνω από 100 πτήσεις, έστω και αν είναι πιλοταράς όλο και κάποια στραβή θα του κάτση.

Μην μπερδεύεις το OLC και τα υπόλοιπα γιατί απλώς, άλλος είναι ο στόχος τους, το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι όλα είναι ελεύθερα.

Νομίζω ότι οι 10 πτήσεις είναι ένας καλός αριθμός γι' αυτό που θέλουμε να πετύχουμε.


ΥΣ: Ποτέ δεν σκέφθηκα ότι τα λες για προσωπικό όφελος, ούτε ότι και εμείς το κάνουμε με αυτό το σκοπό
« Τελευταία τροποποίηση: 2013, Μάρτιος 13, 15:17:18 μμ από Giannis Mitropoulos »
SV1ATM....
Μια εβδομάδα πτήσεων σε αγώνες αξίζει το ίδιο με μήνες ελεύθερων πτήσεων, ως προς την εμπειρία.
Όροι χρήσης του φόρουμ..

Αποσυνδεδεμένος ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 81
  • Κάρμα: +1/-0
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #9 στις: 2013, Μάρτιος 13, 16:26:23 μμ »
Σκοπός είναι να επιβραβεύσουμε πιλότους με καλές XC πτήσεις.  Δεν συμφωνώ πως ο στόχος πρέπει να είναι διαφορετικός από το OLC! Γιατι να είναι? Τα περυσινά αποτελέσματα έδειξαν ξεκάθαρα πως οι 10 πτήσεις είναι υπερβολή . Όπως είπα παραπάνω δες τις πτήσεις 8-10 στην κατάταξη από τον περυσινό τέταρτο και κάτω...Εκτός κι αν θεωρείς καλή πτήση XC μια πτήση 23 βαθμών (13 - 15 χλμ! ) .....

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #10 στις: 2013, Μάρτιος 13, 16:34:04 μμ »
Θα μου επιτρέψετε και εμενα να συμφωνήσω με τον Τσουρινάκη.
Για να κάνεις 10 καλές πτήσεις cross-country θα πρέπει να επιχειρήσεις σε τουλάχιστον 15 πράγμα πολύ δύσκολο αν υπολογίσεις οτι θα πρέπει να αγγαρεύεις ατομα να σου κάνουν συνεχώς περισυλλογή.

Αποσυνδεδεμένος vagelis

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 165
  • Κάρμα: +3/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #11 στις: 2013, Μάρτιος 13, 16:49:46 μμ »
Μιας και κάνετε αυτήν την συζήτηση θα ήθελα να σας πώ πως έχουν τα πράγματα εδώ
στο Γερμανικό πρωτάθλημα Leonardo-XC με μια γρήγορη ματιά που έριξα.
Υπάρχουν πρωταθλήματα/Κύπελλα για όλα τις περιπτώσεις.
-Πρωτάθλημα Worldwide για πτήσεις που γίνονται σε όλο τον κόσμο (6 καλύτερες πτήσεις)
-Πρωτάθλημα Γερμανίας  για πτήσεις που γίνονται εντός Ευρώπης (3 καλύτερες πτήσεις εκ των οποίων η μία στην Γερμανία)
-Κύπελλο Γερμανίας για πτήσεις που γίνονται εντός Γερμανίας (6 καλύτερες πτήσεις)
-Πρωτάθλημα Σωματείων (μόνο τα Σαβ/Κυριακα) όπου μετράνε οι τρείς καλύτερες πτήσεις των πιλότων του κάθε Σωματείου.
Η χρονική διάρκεια είναι από 16 Σεπτεμβρίου έως 15 Σεπτεμβρίου του επόμενου χρόνου
πλήν του πρωταθλήματος των Σωματείων που είναι από 1 Μαρτίου εως 15 Σεπτεμβρίου.
Η υποβολή της πτήσης πρέπει να γίνει σε 14 ημέρες από την πραγματοποίησή της και έως 48 ώρες μετά την λήξη του πρωταθλήματος.

Θα ήθελα να επίσης να θέσω ένα ερώτημα:
Με εμάς τους απ έξω τί θα γίνει?
Όπως είναι ο κανονισμός του Free fly cup δεν μπορούμε να λάβουμε μέρος.
Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι ή να δημιουργηθεί νέα κατηγορία?
Με λίγα λόγια, υπάρχει λόγος να ανεβάζουμε τις πτήσεις μας στο Ελληνικό Leonardo
ή  θα πρέπει να αναζητήσουμε για τους αετούς μας καινούργια φωλιά?
Θα ήθελα ακούσω την γνώμη σας.
   

Αποσυνδεδεμένος karkatselas

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 53
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #12 στις: 2013, Μάρτιος 13, 18:07:41 μμ »
αν το κάνουμε 6 να έχει και διαφορετική απογείωση η κάθε μια ...

Αποσυνδεδεμένος Giannis Mitropoulos

  • Διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1.147
  • Κάρμα: +48/-1
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • Αιωροπτερισμός στην Ελλάδα
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #13 στις: 2013, Μάρτιος 13, 20:29:27 μμ »
Μιας και κάνετε αυτήν την συζήτηση θα ήθελα να σας πώ πως έχουν τα πράγματα εδώ
στο Γερμανικό πρωτάθλημα Leonardo-XC με μια γρήγορη ματιά που έριξα.
Υπάρχουν πρωταθλήματα/Κύπελλα για όλα τις περιπτώσεις.
-Πρωτάθλημα Worldwide για πτήσεις που γίνονται σε όλο τον κόσμο (6 καλύτερες πτήσεις)
-Πρωτάθλημα Γερμανίας  για πτήσεις που γίνονται εντός Ευρώπης (3 καλύτερες πτήσεις εκ των οποίων η μία στην Γερμανία)
-Κύπελλο Γερμανίας για πτήσεις που γίνονται εντός Γερμανίας (6 καλύτερες πτήσεις)
-Πρωτάθλημα Σωματείων (μόνο τα Σαβ/Κυριακα) όπου μετράνε οι τρείς καλύτερες πτήσεις των πιλότων του κάθε Σωματείου.
Η χρονική διάρκεια είναι από 16 Σεπτεμβρίου έως 15 Σεπτεμβρίου του επόμενου χρόνου
πλήν του πρωταθλήματος των Σωματείων που είναι από 1 Μαρτίου εως 15 Σεπτεμβρίου.
Η υποβολή της πτήσης πρέπει να γίνει σε 14 ημέρες από την πραγματοποίησή της και έως 48 ώρες μετά την λήξη του πρωταθλήματος.

Θα ήθελα να επίσης να θέσω ένα ερώτημα:
Με εμάς τους απ έξω τί θα γίνει?
Όπως είναι ο κανονισμός του Free fly cup δεν μπορούμε να λάβουμε μέρος.
Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι ή να δημιουργηθεί νέα κατηγορία?
Με λίγα λόγια, υπάρχει λόγος να ανεβάζουμε τις πτήσεις μας στο Ελληνικό Leonardo
ή  θα πρέπει να αναζητήσουμε για τους αετούς μας καινούργια φωλιά?
Θα ήθελα ακούσω την γνώμη σας.
   


Ναι αλλά υπάρχουν και 10.000 πιλότοι και όχι 50.
Αν κάνουμε όλα αυτά θα είναι περισσότεροι οι αγώνες από τους πιλότους μας.
Τώρα για το freeFly Cup, αυτό που μπορώ να σκεφθώ αυτή τη στιγμή είναι οι εξής λύσεις:
α) Να το διευρύνουμε για πτήσεις σε όλο τον κόσμο. (Όχι και τόσο δίκαιο)
β) Να Προσθέσουμε και ένα πρωτάθλημα "World FreeFly Cup" (Το βλέπω ποιο σωστό)
γ) Να το αφήσουμε ως έχει. (Άδικο για όσους είναι εξωτερικό)

Κάτι θα κάνουμε πάντως, έχεις απόλυτο δίκιο που το ανέφερες.

Τώρα όσον αφορά την εύρεση φωλιάς για τον Αετό σου σε ενημερώνω ότι αν χρησιμοποιείς το Ελληνικό Leonardo αυτόματα ενημερώνεται και το SKY.GR και το Γερμανικό paraglidingforum (άρα τρεις φωλιές).


Θόδωρε δεν καταλαβαίνω τι σκοπό θα εξυπηρετούσε 6 πτήσεις σε διαφορετική απογείωση!!!!!!!!
Μου μοιάζει σαν να το είπες αστειευόμενος. Αν όχι εξήγησε μας.
SV1ATM....
Μια εβδομάδα πτήσεων σε αγώνες αξίζει το ίδιο με μήνες ελεύθερων πτήσεων, ως προς την εμπειρία.
Όροι χρήσης του φόρουμ..

Αποσυνδεδεμένος karkatselas

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 53
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #14 στις: 2013, Μάρτιος 13, 20:48:31 μμ »
Θόδωρε δεν καταλαβαίνω τι σκοπό θα εξυπηρετούσε 6 πτήσεις σε διαφορετική απογείωση!!!!!!!!
Μου μοιάζει σαν να το είπες αστειευόμενος. Αν όχι εξήγησε μας

άντε τότε να είμαστε καλά να κάνω και της 6 Μουζακι ...... μια 600 αρα +......
και όταν θέλω κάτι παραπάνω, θα παίρνω και κολατσιό για να βγάλω άλλο ένα πέρα δώθε .   
ΟΚ  με βολεύει αυτό ..

Αποσυνδεδεμένος Giannis Mitropoulos

  • Διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1.147
  • Κάρμα: +48/-1
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • Αιωροπτερισμός στην Ελλάδα
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #15 στις: 2013, Μάρτιος 13, 21:03:55 μμ »
Θα μου επιτρέψετε και εμενα να συμφωνήσω με τον Τσουρινάκη.
Για να κάνεις 10 καλές πτήσεις cross-country θα πρέπει να επιχειρήσεις σε τουλάχιστον 15 πράγμα πολύ δύσκολο αν υπολογίσεις οτι θα πρέπει να αγγαρεύεις ατομα να σου κάνουν συνεχώς περισυλλογή.


Δεν νομίζω ότι είναι υπερβολή Κώστα Κοτ. να επιχειρήσεις 20 πτήσεις θα έλεγα σε ένα χρόνο (δύο πτήσεις το μήνα μέσο όρο).


Κωστή Τσ. δεν είναι ο "Σκοπός να επιβραβεύσουμε πιλότους με καλές XC πτήσεις" εξήγησα ποιο πάνω ποιος είναι ο σκοπός. Είναι λάθος να βγάζεις συμπέρασμα από την βαθμολογία, γιατί για το επίπεδο του κάθε πιλότου είναι και διαφορετικό το μέγιστο της βαθμολογίας. Κάποιος που δεν έχει κάνει πάνω από 10 κμ αν προσπαθήσει θα αυξήσει αυτή την απόσταση ίσως σε 40 κμ ή και παραπάνω χωρίς να ανέβει η βαθμολογία τόσο. Γι' αυτό τον πιλότο όμως είναι σημαντική αυτή η πρόοδος χωρίς να έχει μεγάλη βαθμολογία.
Αυτό που λες υπάρχει στο hang-gliding.eu και είναι ο "Πανελλήνιος αγώνας Αποστάσεων".
Επίσης υπάρχει και η βαθμολογία "XC Σωματείων" για τα Σωματεία.
SV1ATM....
Μια εβδομάδα πτήσεων σε αγώνες αξίζει το ίδιο με μήνες ελεύθερων πτήσεων, ως προς την εμπειρία.
Όροι χρήσης του φόρουμ..

Αποσυνδεδεμένος Giannis Mitropoulos

  • Διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1.147
  • Κάρμα: +48/-1
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • Αιωροπτερισμός στην Ελλάδα
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #16 στις: 2013, Μάρτιος 13, 21:11:38 μμ »

άντε τότε να είμαστε καλά να κάνω και της 6 Μουζακι ...... μια 600 αρα +......
και όταν θέλω κάτι παραπάνω, θα παίρνω και κολατσιό για να βγάλω άλλο ένα πέρα δώθε .  
ΟΚ  με βολεύει αυτό ..

Σε αυτό έχεις δίκιο αλλά έχει να κάνει με τον τρόπο βαθμολόγησης (το έχω αναφέρει και εγώ σε διάφορες συζητήσεις) και όχι με την διαφορετική απογείωση, που μπορείς να βρεις τις ίδιες συνθήκες και στα Μιτσικέλι και στο Μπέλες και στον Παρνασσό, και στον Κιθαιρώνα κ.α.
Η αλλαγή του τρόπου βαθμολόγησης τώρα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
« Τελευταία τροποποίηση: 2013, Μάρτιος 13, 22:36:37 μμ από Giannis Mitropoulos »
SV1ATM....
Μια εβδομάδα πτήσεων σε αγώνες αξίζει το ίδιο με μήνες ελεύθερων πτήσεων, ως προς την εμπειρία.
Όροι χρήσης του φόρουμ..

Αποσυνδεδεμένος vagelis

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 165
  • Κάρμα: +3/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #17 στις: 2013, Μάρτιος 14, 00:04:00 πμ »
Δεν γνωρίζω αν τελικά θα μου επιτραπεί να συμετάσχω, αλλά η γνώμη μου είναι ότι οι 10 πτήσεις είναι πολλές. Τί 3 τί 6 τί 10, ο πιλότος που θα θέλει να διακριθεί θα προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει τις βαθμολογίες του και θα προσπαθεί να είναι στο βουνό. Με τις 10 πτήσεις εποφελούνται περισσότερο οι ‘αδύναμοι’ ας μου επιτραπεί η έκφραση (και αυτό δεν είναι καθόλου άσχημο) και αδικούνται αυτοί που για διάφορους λόγους δεν μπορούν να είναι συνέχεια στο βουνό, και αν είναι και λίγο άτυχοι με τον καιρό τότε χαντακόνονται.
Επίσης για την χρονική περίοδο των αγώνων η άποψή μου είναι να είναι για 12 μήνες, ιδίως αν θα πρέπει να βαθμολογούνται 10 πτήσεις. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να υπάρχει χρονικός περιορισμός. Και ο Φλεβάρης και ο Μάρτης  μπορούν να δώσου σε κάποιον πιλότο μια πτήση η οποία θα συμπληρώσει την 6άδα ή την 10άδα του, και μια αφορμή ακόμη να πάνε να πετάξουνε, μιας και αυτός είναι ο σκοπός του αγώνα.

Όπως και να έχει ένας κανονισμός κάποιους βολεύει περισσότερο κάποιους λιγότερο.
Αδικίες θα υπάρχουν πάντα, γιατί άλλο να πετάει κάποιος στην Κρήτη και άλλο κάποιος στο Καιμάκ. Κάποιος που θέλει να διακριθεί θα πρέπει να παρακολουθεί τον καιρό και να γυρίζει την Ελλάδα, αυτό είναι και το ζητούμενο. Προσωπικά θα θαύμαζα κάποιον ο οποίος θα έπερνε τον αετό του και θα πήγαινε επι τούτου στο Τέξας για να κάνει ένα ρεκόρ απόστασης.

Αποσυνδεδεμένος ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 81
  • Κάρμα: +1/-0
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #18 στις: 2013, Μάρτιος 14, 09:43:40 πμ »
Το γιατι θα επρεπε να διαφοροποιηθει ο σκοπός (σε σχέση με τους παρομοιους αγωνες στο εξωτερικο) νομίζω το καταλαβαίνει μονο η επιτροπή... Σε κάθε περίπτωση, θα έπρεπε να συζητηθει με τους καλύτερους πιλοτους  πριν αποφασιστει κατι.
Απ οτι βλεπεις Γιάννη Μ. μαζι μου συμφωνεί και ο Παπακώστας (που βλέπει λιγο περισσότερο τι γινεται εξω) και ο Κοτζιλέλός (5ος περισυ)....
Γονατάς, Τσακμάκης , Ιωαννίδης τι λένε γι αυτο?
Όσο για τον "Πανελλήνιο αγώνας Αποστάσεων" και την βαθμολογία "XC Σωματείων" για τα Σωματεία, είναι εντλώς άτυπα, μια και δεν θεσμοθετείται τρόπαιο γι αυτα....
Επίσης, συμφωνώ με τον Βαγγέλη τον Παπακώστα πως η σεζόν θα έπρεπε να διαρκεί 12 μήνες. Δεν νομίζω πως θα κάνει μεγάλη διαφορά, αλλα γιατί όχι....
« Τελευταία τροποποίηση: 2013, Μάρτιος 14, 09:48:53 πμ από ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ »

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #19 στις: 2013, Μάρτιος 14, 12:24:05 μμ »
Εγώ θα επιμείνω οτι το δυσκολο κομμάτι στις 10 πτήσεις είναι η περισυλλογή.
Θα συμφωνήσω με τον Κωστή οτι πρίν αποφασιστεί οριστικά (αν δεν εχει ηδη γινει) για το πόσες πτήσεις πρέπει να εχει το FFC να ερωτηθούν και να αποφασίσουν οι πιλότοι που πραγματικά μετέχουν σε αυτό.
Οι πραγματικοί μήνες που μπορεί κάποιος να κάνει καλές πτήσεις είναι απο μεσα Μαΐου μεχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου.
Αν αφαιρέσεις τις 10 μερες των αγώνων καθώς και μια βδομαδα διακοπών μένουν ελάχιστα Σαββατοκύριακα για να κάνεις επιδόσεις.
Αν αφαιρεθούν και οι ημέρες που δέν θα κάνει ο καιρός, τί μένει ?
Αν ο κύριος λογος είναι για να δίνουμε κίνητρο στους πιλότους να αυξήσουν τις πτήσεις τους, πάντα θα εχεις λόγο να πάς να βελτιώσεις την χειρότερη σου πτήση.
Δεστε την βαθμολογία του FFC το 2012.
Αν εξαιρέσεις τον Σπύρο ολοι οι αλλοι εχουν μια πολύ χαλια 10η πτήση
Αλλοι δέν καταχωρήσανε καν 10 πτήσεις.
Και στην τελική δεν καταλαβαινω γιατί θα πρέπει να διαφέρουμε απο ολους τους αλλους που εχουν 6 πτήσεις στον κανονισμό τους.

 

Powered by EzPortal