Χρήστες σε σύνδεση

4 Επισκέπτες, 0 Χρήστες

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης  (Αναγνώστηκε 9706 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tasos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 228
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • IFire Fire Engineering & Consultancy Ltd.
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #20 στις: 2013, Μάρτιος 14, 12:56:10 μμ »
Εγω θα πω ναι στις 6 πτησεις γιατι δινει περισσοτερες δυνατοτητες στην καταβολη πτησης αλλα και στους 12 μηνες διαρκεια απο την αρχη του επομενου χρονου (γιατι τωρα ειναι αργα να γινεται τετοια συζητηση).
Να με συμπαθατε αλλα εαν δεν μπορει καποιος να πραγματοποιησει 6-10 πτησεις σε αυτο το χρονικο διαστημα, ειναι δικαιολογημενη η συμμετοχη του σε FFC και σε ανταγωνιστικο επιπεδο?

Η πραγματικοτητα ειναι πως η συμμετοχη ολων των ενδιαφερομενων κατα ισους ορους ειναι λιγο εως πολυ δυσκολη για διαφορους λογους (σημερα το παιδι εχει γιορτη, αυριο παντρευεται ο Στρατος και μεθαυριο εχει λαικη :) για λογου χαρην). Η επιτροπη μπορει να βολεψει τους περισσοτερους, αλλα οχι ολους.
FLY HIGH and ALWAYS SAFE

skype: Anastasios.Iliakis

Αποσυνδεδεμένος Giannis Mitropoulos

  • Διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1.147
  • Κάρμα: +48/-1
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • Αιωροπτερισμός στην Ελλάδα
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #21 στις: 2013, Μάρτιος 14, 15:29:05 μμ »
Έλεος ρε παιδιά, σκεφθείτε περισσότερο και μην βγάζετε συμπεράσματα στο πόδι.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά αν θα είναι τρεις, έξη, δέκα, δεκαπέντε ή όλες.

Ξεκαθαρίζω και πάλι όσο και να μην θέλει να το καταλάβει ο Κωστής Τσ. ότι ο σκοπός του FreeFly Cup δεν διαφοροποιήθηκε, από την αρχή ήταν αυτός ο σκοπός του, να παροτρύνει δηλαδή τους πιλότους για περισσότερες XC πτήσεις. Για αυτό το λόγο θεσπίσθηκε και αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί και όχι να βγάλει τον Πρωταθλητή, αυτό το κάνει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Αυτό δεν αλλάζει και κάθε παρομοίωση με σχετικό αγώνα του εξωτερικού είναι τουλάχιστον ατυχής. Τι πάει να πει γιατί να εξυπηρετεί αυτό το σκοπό ή γιατί να διαφέρει από το OLC?. Γιατί διαφέρει, είναι άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Ο κάθε αγώνας διεξάγεται με ένα σκοπό, βγαίνει ένας κανονισμός και όποιος θέλει διαβάζει τον κανονισμό και διαγωνίζεται. Μην φαντάζεστε το FFC σαν ένα δεύτερο Πρωτάθλημα γιατί δεν είναι.

Έχοντας λοιπόν αυτό στο μυαλό μας ας υποθέσουμε τα εξής.
Ας ξεκινήσουμε παίρνοντας τα δύο άκρα, να μετρήσουμε τις τρεις αγωνιστικές ή όλες τις αγωνιστικές. Έχουμε δύο πιλότους τον πιλότο Α που ένας καλός πιλότος που πετά 20 ημέρες το χρόνο και τον πιλότο Β που είναι ένας μέτριος πιλότος που πετά κάθε μέρα.

Αν μετρούσαμε τις τρεις αγωνιστικές ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι πρώτος? (ο πιλότος Α φυσικά).
Αν μετρούσαμε όλες τις αγωνιστικές ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι πρώτος? (ο πιλότος Β που πετούσε κάθε μέρα).

Όσο λοιπόν απομακρυνόμαστε από τον αριθμό των τριών αγωνιστικών και πλησιάζουμε προς το όλες τόσο ποιο πολύ ευνοείτε αυτός που πετά περισσότερες φορές. Άρα λοιπόν μια καλή επιλογή για να επιβραβεύσουμε αυτούς που επιχειρούν περισσότερες φορές XC, αλλά και να μην αδικηθούν αυτοί που πετούν καλά είναι να είμαστε περίπου στο μισό του μέσου όρου πτήσεων όλων των πιλότων.

Ε! εάν τώρα κάποιος θέλει να αποδείξει ότι είναι καλός πιλότος ας λάβει μέρος στο Πρωτάθλημα. Εάν δεν του είναι εφικτό αυτό  να επισημοποιήσουμε το "Πανελλήνιος Αγώνας Αποστάσεων" που ήδη υπάρχει (Δώδεκα μήνες οι 6 καλύτερες αγωνιστικές). Το να μετατρέψουμε το FreeFly Cup σε "Πανελλήνιο Αγώνα Αποστάσεων" θα γίνουν δύο ίδιοι αγώνες με τα ίδια αποτελέσματα. Αν και κατά την γνώμη μου η βαθμολογία του Leonardo δεν είναι και η καλύτερη για "Πανελλήνιο Αγώνα Αποστάσεων".

Όπως καταλαβαίνετε να γίνει ένα πρωτάθλημα για τον καθένα όπως το έχει φανταστεί δεν γίνετε. Έγιναν αλλαγές σύμφωνα με δικές σας προτάσεις που λάβαμε σοβαρά υπ' όψιν (πολλές συζητήσεις και με τους καλύτερους που λες Κώστα). Το κάθε μέλος της Επιτροπής μεταφέρει εκτός από τις απόψεις του και τις απόψεις όλων σας ούτως ώστε κάθε απόφαση να εξυπηρετεί την πλειοψηφία.

Εν πάση περιπτώσει επειδή νομίζω ότι θέμα έχει εξαντληθεί, για φέτος θα ισχύσουν αυτά που είπαμε, μένει μόνο σε εκκρεμότητα το θέμα των πιλότων του εξωτερικού, για το οποίο θα ενημερωθείτε έγκαιρα.

Με την ευκαιρία να ξανατονίσω ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή σε οποιονδήποτε αγώνα η ατομική ασφάλιση προς τρίτους, φροντίστε το έγκαιρα. Για τους πιλότους του εξωτερικού δεν είναι απαραίτητο να είναι ασφαλισμένοι στην Ελλάδα, αρκεί να προσκομίσουν πειστήριο ότι είναι ασφαλισμένοι στην χώρα που βρίσκονται. Περισσότερα για την ασφάλιση εδώ.
« Τελευταία τροποποίηση: 2013, Μάρτιος 14, 16:01:57 μμ από Giannis Mitropoulos »
SV1ATM....
Μια εβδομάδα πτήσεων σε αγώνες αξίζει το ίδιο με μήνες ελεύθερων πτήσεων, ως προς την εμπειρία.
Όροι χρήσης του φόρουμ..

Αποσυνδεδεμένος Giannis Mitropoulos

  • Διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1.147
  • Κάρμα: +48/-1
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • Αιωροπτερισμός στην Ελλάδα
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #22 στις: 2013, Μάρτιος 14, 15:46:29 μμ »
Ξέχασα να απαντήσω στον Βαγγέλη ότι ήδη έχει συζητηθεί το θέμα των πιλότων του εξωτερικού με τρία από τα μέλη της επιτροπής θα συζητηθεί και με τους υπόλοιπους και μέσα στο Σ/Κ θα σας ενημερώσουμε για την απόφαση.
SV1ATM....
Μια εβδομάδα πτήσεων σε αγώνες αξίζει το ίδιο με μήνες ελεύθερων πτήσεων, ως προς την εμπειρία.
Όροι χρήσης του φόρουμ..

Αποσυνδεδεμένος vagelis

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 165
  • Κάρμα: +3/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #23 στις: 2013, Μάρτιος 14, 17:04:30 μμ »
Ο Πανελλήνιος αγώνας αποστάσεων είναι θεσμοθετιμένος? Υπάρχει κανονισμός?
Ας επισημοποιηθεί αφού το Free fly cup εξυπηρετεί, και όχι άδικα, τον συγκεκρημένο σκοπό.
Δεν είναι καθόλου άσχημο να τρέχουνε δύο Κύπελλα.

Αποσυνδεδεμένος ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 81
  • Κάρμα: +1/-0
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #24 στις: 2013, Μάρτιος 14, 17:28:00 μμ »
...Δεν θα σου ξαναεηγήσω Γιάννη γιατί διαφωνώ με όλα όσα λες...(μπορείς να ξαναδιαβάσεις όσα έγραψα)
Ούτε γιατί κάποιος που διαφωνεί μαζί σου δεν το κάνει επειδή δεν θέλει να καταλάβει (όπως νομίζεις), αλλά επειδή έχει άποψη με επιχειρήματα.....

Αποσυνδεδεμένος Christos_Kanatas

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 195
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • Αφήστε τις δικαιολογίες και ελάτε στο βουνό!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #25 στις: 2013, Μάρτιος 14, 22:42:07 μμ »
Γιάννης Μητρόπουλος εναντίον όλων. Εγώ πάντως θα συμφωνήσω με τον Γιάννη τον Μητρόπουλο ότι είναι καλύτερα να μετράνε οι 10 πτήσεις για τους λόγους που προανέφερε. Πιστεύω ότι είναι ένα κίνητρο για όλους μας να πετάμε περισσότερο. Για το θέμα του εξωτερικού που ανέφερε ο Βαγγέλης η γνώμη μου είναι να μετράνε οι πτήσεις στο εξωτερικό Ελλήνων πιλότων στο Free fly cup είτε σε περιπτώσεις όπως του Βαγγέλη ή του Καραγιάννη που βρίσκονται μόνιμα έξω, είτε σε περιπτώσεις όπως κάποιων που θέλουν να ταξιδέψουν και να  πετάξουν στο εξωτερικό.

Αποσυνδεδεμένος ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 126
  • Κάρμα: +1/-0
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #26 στις: 2013, Μάρτιος 15, 01:47:22 πμ »
Συμφωνώ με τον Γιάννη στο 95%.
100% να συμφωνήσουμε όλοι, δεν υπάρχει καμιά περίπτωση.
Κι αυτό διότι ο καθένας φαντάζεται το δικό του πρωτάθλημα, έτσι όπως τον βολεύει να συντονίσει διακοπές, δουλειά, οικογενειακές υποχρεώσεις, περισυλλογή κ.α.
Εγώ θα έλεγα ότι καλή η απτισιά, αυτό το διάστημα και τα πολλά σχόλια στο forum, αλλά ας προσγειωθούμε στην Ελληνική πραγματικότητα.
Και ποια είναι αυτή κατά την άποψη μου?
Η πραγματικότητα είναι ότι δεν πετάμε.
Λόγω υποχρεώσεων πιστεύω οι περισσότεροι.
Εκτός από τον Γονατά, τον Τσακμάκη  και τον Ιωαννίδη , όλοι οι άλλοι γενικά δεν πετάμε (σε αριθμό πτήσεων αναφέρομαι για να μην παρεξηγηθώ). Φέτος, πιστεύω ότι οι περισσότεροι από εμάς, θα το σκέφτονται να πάνε στο βουνό έστω για 5-10 πτήσεις λόγω χρημάτων στα καύσιμα, δεν μιλάμε για ταβέρνες και διαμονές, αυτά πλέον είναι πολυτέλειες.
Τώρα, να δούμε αν είναι εντελώς αντικειμενικός ο κανονισμός για το free fly cup? Αξίζει?
Τα λύσαμε όλα τα άλλα και είναι ευκαιρία να μαλώσουμε και για αυτά?
Άλλες πιστεύω ότι είναι οι προτεραιότητες του αθλήματος, άλλα όλα χρειάζονται. Πολύ καλή και εποικοδομητική και αυτή η κουβέντα που γίνεται, και χρειάζεται, αλλά, ......... , αλλά.
50-70 πιλότοι είμαστε σε όλη την Ελλάδα και αυτοί που πετάνε αξιόλογα είναι 10 άτομα.
Εκτός από τους νέους που μπορεί να μην ξέρουν και  να μην καταλαβαίνουν πολλά πράγματα, απ΄ όλα αυτά που συζητάμε, όλοι οι άλλοι πιστεύετε ότι δεν ξέρουν πάνω κάτω που βρίσκεται ο καθένας περίπου, από επίδοση και απόδοση, χρειάζομαι δηλαδή free fly cup για να καταλάβω στο περίπου την κατάταξη.
Είναι καλό και το κύπελλο και δίνει κάποια κίνητρα στους πιλότους για να προσπαθήσουν παραπάνω, αλλά έλεος, πολύ βάση δίνουμε σε πράματα που κατά την άποψη μου δεν αξίζουν.
Ίσως κακώς να το γράφω τώρα εδώ στο forum αλλά ένα άλλο σημαντικό στοιχείο από αυτό το κύπελλο ξέρετε πιο είναι?
Ότι με αυτό το κύπελλο, τα σωματεία και κατ επέκταση η Επιτροπή Αιωροπτερισμού αποκτούνε μία δύναμη που παλαιότερα δεν την είχαν. Ποια είναι αυτή?
Είναι ότι με τον παλαιό τρόπο αγώνων τα σωματεία δεν κατέβαζαν πολλούς αθλητές και δεν είχαν δικαίωμα ψήφου σε εκλογές η οτιδήποτε άλλο που να επηρεάζει τις αποφάσεις της Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία. Τώρα όμως από την περιοχή μας,  χωρίς να χρειάζεται  να κάνουμε  φοβερές μετακινήσεις, μπορεί να γράψει το σωματείο μας 9 αθλητές που χρειάζονται για να αποκτήσουμε δικαίωμα ψήφου στην Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία για πολλά σημαντικά και ουσιώδη θέματα που μας απασχολούνε. Και επειδή πολλοί από εμάς δεν ασχολούμαστε με αυτά τα ουσιώδη της Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουνε.
Αφήστε να το ξέρουν άλλοι αυτό καλύτερα από εμάς.
Η ουσία όλων των παραπάνω, ξέρεται που βρίσκεται κατ εμέ?
Ότι σε βάθος χρόνου, 3 5 7 10 χρόνια, φαίνεται και θα φανεί, ποιος και τι επιδόσεις είχε. Μακροπρόθεσμα, τίποτα δεν μπορεί να κρυφτεί και η τύχη μπορεί να βοηθήσει κάποιον μια δυο χρονιές, για να επηρεάσει τη θέση του μια δυο θέσεις πάνω κάτω.


Υ. Γ. Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγηθώ, ότι ‘’εχθρός του καλού είναι το καλύτερο’’, απλά πιστεύω ότι  δεν χρειάζεται και να πωρωνόμαστε.  Εγώ αν γίνετε, θέλω να ξαναδείτε του χρόνου, το θέμα της υποβολής των πτήσεων στις 10 μέρες.
« Τελευταία τροποποίηση: 2013, Μάρτιος 15, 01:51:25 πμ από ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ »

Αποσυνδεδεμένος Τσακμάκης Γιάννης

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 47
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #27 στις: 2013, Μάρτιος 15, 20:40:27 μμ »
Μέτα από όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω και έχοντας την εμπειρία του περσινού πρωταθλήματος  πιστεύω (και αυτό είναι προσωπική άποψη) πως η σωστή επιλογή σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής του εν λόγω πρωταθλήματος καθώς και της διάρκειας αυτού είναι σίγουρα μια όχι και τόσο εύκολη υπόθεση και θα πρέπει να δεχτούμε όλοι ότι πρέπει να συμβιβαστούμε …. Και  για να γίνω πιο κατανοητός εξηγούμε.

Αρχικά σε ότι αφορά την διάρκεια.

Η επιμήκυνση ή η συρρίκνωση της χρονικής διάρκειας του πρωταθλήματος σίγουρα κάποιους θα ωφελήσει και κάποιους άλλους όχι, η άνοιξη και το καλοκαίρι (πτητικά και όχι ημερολογιακά) δυστυχώς έχει διαφορετική διάρκεια  στη Βόρεια Ελλάδα από ότι στη Νότια, εδώ οι Νότιοι έχουν πλεονέκτημα  σε σχέση με τους Βόρειους (περισσότερες εκμεταλλεύσιμες ημέρες και ευκαιρίες για μια καλή πτήση ή ανατροπή της βαθμολογίας της τελευταίας στιγμής χωρίς περιθώρια αντίδρασης).

Σε ότι αφορά τα μέρη των πτήσεων.

Εδώ τα πράγματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο, τι θα πει καλό και κακό μέρος πιστεύω ότι ο πιλότος και ο καιρός (αν βγάλουμε την τύχη απ΄ έξω) είναι οι μόνοι παράγοντες που θα κάνουν το μέρος καλό ή κακό, πάρτε όλα τα γνωστά μέρη από τα οποία πετάμε, από βόρεια προς νότια, όλα μα όλα έχουν να επιδείξουν πολύ καλές πτήσεις καθώς και το αντίθετο και σίγουρα κανένα μα κανένα δεν είναι εύκολο μέρος -  σε όλα πρέπει να ιδρώσεις.

Σε ότι αφορά τον αριθμό των πτήσεων που θα προσμετρήσουν στην ανάδειξη των τριών νικητών.
 
Εδώ πιστεύω πως ο αριθμός αυτός θα πρέπει να προσαρμοστεί στα Ελληνικά δεδομένα αφού εστιάσουμε στον στόχο, θέλουμε για παράδειγμα την κονταρομαχία των πέντε έξι διεκδικητών για τις τρείς πρώτες θέσεις μέχρι την τελευταία πτητική ημέρα ή να δώσουμε κίνητρο στους νεότερους να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους;  Στη πρώτη περίπτωση με λιγότερες βαθμολογήσιμες  ημέρες, μεταξύ του πρώτου γκρούπ πιλότων και του δευτέρου θα υπήρχε βαθμολογικό χάος το οποίο σίγουρα δεν βοηθάει ψυχολογικά κάποιον νεότερο.

Ανακεφαλαιώνοντας, προτιμώ την διάρκεια που ήδη έχει αποφασιστεί, δεν έχω πρόβλημα αν οι πτήσεις που θα βαθμολογούνται θα είναι έξι ή δέκα και φυσικά η επιλογή του μέρους που ο καθένας θέλει να πετάξει να είναι ελεύθερη.


Αποσυνδεδεμένος k1kostas

  • Ανώτατο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 606
  • Κάρμα: +2/-6
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
« Απάντηση #28 στις: 2013, Μάρτιος 20, 19:15:32 μμ »
Machete

Μια φυλή ιθαγενών, κάπου στον Ειρηνικό. Όλη μέρα στη ζούγκλα. Μια μέρα ένας εξ αυτών ανακάλυψε το machete. Και γαμώ.
Μπορούσαν πλέον να περνάνε από ζόρικα σημεία πολύ πιο εύκολα άσε που είχε φοβερή πλάκα αυτό το χρατς χρατς.
Μερικοί πιο επιδέξιοι απ’ τους άλλους κάνανε και κόλπα.

Και αργά ή γρήγορα θα γινόταν η μαλακία όπως κι έγινε. Ένας απ’ τους ιθαγενής που ήταν λίγο γκάου και πήγε να το παίξει μάγκας
έκοψε το χέρι ενός άλλου απ’ τον καρπό πάνω στην αεροπεταχτή τριπλέτα που πήγε να κάνει.

Βγήκε λοιπόν νόμος. Κάθε ένας που θέλει να έχει machete θα πρέπει να περνάει εξετάσεις πρώτα για να δουν αν μπορεί να τη χειρίζεται.
Οι εξετάσεις όμως ήταν της πλάκας τελείως. Με αποτέλεσμα κάποιοι να πιστεύουν ότι μπορούν να χειριστούν machete επειδή έτσι το είπε
ο εξεταστής και να σφαγιαστούν.

Με το που ανέβηκαν τα ατυχήματα συφιλιάστηκαν οι υπεύθυνοι της φυλής. Σου λένε εδώ χάνουμε φόρους και πληρώνουμε νοσοκομεία.
Δε λέει. Κάνανε λοιπόν άλλο νόμο. Ότι πρώτα θα παίρνεις δίπλωμα για μαχαιράκι και μετά για machete. Επίσης, θα πρέπει να μπει όριο
και καμιά machete να μην περνάει τα 100 άλογα, συγνώμη, τους 100 πόντους.

Έτσι η ζούγκλα γέμισε με πιτσιρικάδες με μαχαιράκια – ή με τη machete του βλάκα πατέρα που τους την έδινε –
και επειδή τους το είχαν πει οι εξεταστές της πλάκας αλληλοσφάζονταν.

Τότε βγήκε και η πανοπλία. Ολόσωμη. Καύκαλο χελώνας στο κεφάλι και στους αγκώνες, ξύλα γύρω γύρω δεμένα με φύκι.
Βγαίνανε όλοι στη ζούγκλα πλέον, πιτσιρικάδες με μαχαιράκια, άσχετοι με machete ένα μέτρο, όλοι με διπλώματα, sunday macheters
με πανοπλίες και καύκαλα και η σφαγή έδινε κι έπαιρνε. Το κακό ήταν όπως λέγαν κάποιοι, ότι όταν πρωτοάρχισε όλο αυτό υπήρχαν
λίγοι με machete και όσοι τις έπαιρναν είτε ήξεραν καλά τι κάνουν είτε δεν επιβίωναν. Και επίσης δεν ήταν τόσο απλό τότε να αγοράσεις machete.

Από τότε που ο σιδεράς της φυλής άρχισε να δίνει machete με 0% προκαταβολή και 94 άτοκες είχε γεμίσει ο κόσμος με τύπους
που γύρναγαν στη ζούγκλα αλέθοντας ότι έβρισκαν.

Επιτροπές και υποεπιτροπές σχηματίστηκαν για να δουν γιατί γίνεται αυτό. ‘Ο Κήρυκας της Φυλής’ έβγαινε με πύρινα άρθρα
και μίλαγε για εκατόμβες στη ζούγκλα.

Τότε βγήκε και η νομοθεσία για στομωμένες machete που δεν έκοβαν. Έπρεπε να χτυπήσεις τα φύλλα τρεις φορές για να τα κόψεις,
για μπαμπού δεν το συζητάμε. Άσε που σε σταματούσαν κάθε τρεις και λίγο για να τσεκάρουν αν φοράς το καύκαλο χελώνας.

Σε λίγο το machete έγινε ένα ακριβό σπορ. Χαράχτηκαν ειδικές διαδρομές στη ζούγκλα, μερικές οβάλ, και με ένα αντίτιμο έμπαινες εκεί
με ένα κοφτερό machete και καύκαλο χελώνας με δέρμα dainese από πάνω και λύσσαγες. Μια φορά το χρόνο, δυο.

Και μερικοί που θυμόντουσαν ακόμα εκείνη την πρώτη φάση
που βγαίνανε σε μια παρθένα ζούγκλα με κοφτερές, επικίνδυνες machete βλέποντας την τωρινή ζούγκλα με τους χιλιάδες διπλωματούχους
να αλληλοσφάζονται με στομωμένες ασφαλείς machete σκέφτηκαν ότι παραμαλακίστηκε η φάση.

Και φύλαξαν την παλιά καλή τους machete για να βγαίνουν που και που μια καλή βόλτα στη ζούγκλα όταν δεν θα χει πολύ κόσμο. Ούτως ή άλλως
οι περισσότεροι πλέον τα ήξεραν όλα και δεν είχε νόημα πολύ να μιλάς γι’ αυτά. Εκτός από μια στις τόσες, έτσι για την τιμή των όπλων.

Καλησπέρα.


Tι θελει να πει ο ποιητης..
καλη η σκεψη κ αργοτερα η υλοποιηση της καθως ο σκοπος της ηταν ανιδιοτελης
(νεοι κ παλαιοι πιλοτοι να πετουν πιο συχνα στην κατευθυνση του cross country).

Ομως..
εαν δεν ξεκαθαρισουμε μεσα στο μυαλο μας τις εννοιες ΕΥ αγωνιζεστε - ΣΥΝαγωνιζεστε - ΑΝΤαγωνιζεστε
καλυτερα να αφησουμε τα πραγματα ως εχουν. (ας κανει οτι θελει ο καθενας)

Στην περιπτωση..
που προσπαθησουμε να βαλουμε παλι το εγω μπροστα
η γνωμη μου ειναι να αναρτουνται οι οποιες καλυτερες πτησεις (5,10,15, φτου κ βγαινω) μια εβδομαδα πριν την ληξη του "πρωταθληματος"
με στοχο την αποφυγη μικροτητων (οχι οτι ειναι κακο, ειναι πολυ διδακτικο μαλιστα)

ΥΓ: εχω ενα κυπελο για τον καθενα σας http://www.google.gr/search?hl=el&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1016&bih=553&q=%CE%BA%CF%85%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BF&oq=%CE%BA%CF%85%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BF&gs_l=img.12..0i10j0i10i24l9.4565.9729.0.11941.7.6.0.1.1.0.175.980.0j6.6.0...0.0...1ac.1.7.img._qp6ohxr7gA μπορειτε να διαλεξετε ελευθερα ωστε να αποφυγουμε την οποια διαφωνια προσπαθηση να μπει αναμεσα μας (κερασμενο απο μενα)


« Τελευταία τροποποίηση: 2013, Μάρτιος 20, 19:32:09 μμ από k1kostas »
ΕΙς Υγειαν

 

Powered by EzPortal