0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας στείλουμε για έλεγχο στην Γερμανία στην DHV που έχουν την τεχνογνωσία για κάτι τέτοιο ή ας εκπαιδευτεί κάποιος για να μπορεί να το κάνει και στην Ελλάδα(δεν έχω ιδέα εάν γίνεται αυτό, μια σκέψη κάνω) τους μεταχειρισμένους αετούς που μας ενδιαφέρουν για αγορά.Ας σκεφτούμε όλοι μας τι θα μπορούσε να γίνει για να το πετύχουμε αυτό. Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που άνοιξα αυτό το θέμα , για να βρεθεί μια λύση έτσι ώστε να πετάμε με το κεφάλι μας όσο πιο ήσυχο γίνεται και όχι να σταματήσουμε να πετάμε γιατί δεν μπορούμε να αγοράσουμε καινούργιο εξοπλισμό .
Ενδιαφερον αρθρο αλλα αν εξετασει κανεις τις στατιστικες ατυχηματων και παρ'ολιγον ατυχηματων στην χωρα μας (αλλα και στο εξωτερικο) θα διαπιστωσει οτι σχεδον παντα προκειται περι σφαλμα πιλοτου. Αν μια υποθετικη επιτροπη ατυχηματων δηλαδη ηταν να δουλεψει για την αντιμετωπιση των ατυχηματων και ξεκινουσε με το να βαλει σε σειρα προτεραιοτητας τους λογους ατυχηματων στο αθλημα, τοτε η χαμηλη αποτελεσματικοτητα των luff lines θα ηταν στην τελευταια θεση της λιστας. Με αλλα λογια, τι να τον κανεις τον πλοιμο αετο αν ο πιλοτος προκειται να κανει την μ******α του με τον ενα ή με τον αλλο τροπο.
Βέβαια υπάρχει η στιγμή που ένας αετός θα πρέπει να αποσύρεται. Ποιο είναι όμως αυτό το κριτήριο βάση του οποίου αποφασίζεις να αποσύρεις έναν αετό?
Ας στείλουμε για έλεγχο στην Γερμανία στην DHV που έχουν την τεχνογνωσία για κάτι τέτοιο ή ας εκπαιδευτεί κάποιος για να μπορεί να το κάνει και στην Ελλάδα(δεν έχω ιδέα εάν γίνεται αυτό, μια σκέψη κάνω) τους μεταχειρισμένους αετούς που μας ενδιαφέρουν για αγορά.
Δεν καταλαβαίνω τι προτείνεις. Τους μεταχειρισμένους αετούς να τους στέλνουμε στη DHV για επανέλεγχο? Να φτιάξουμε υποδομές ίδιες με της DHV για να μπορούμε να τους ελέγχουμε? Να καταργήσουμε τους μεταχειρισμένους?
Θεωρώ ότι μιλάω και γράφω ικανοποιητικά την Ελληνική γλώσσα Γιώργο. Τώρα εάν εσύ δεν μπορείς να καταλαβαίνεις τι εννοώ ,λυπάμαι δεν είναι δικό μου το πρόβλημα.
Παράθεση από Κώστας Μητρατζάς.ΠαράθεσηΑς στείλουμε για έλεγχο στην Γερμανία στην DHV που έχουν την τεχνογνωσία για κάτι τέτοιο ή ας εκπαιδευτεί κάποιος για να μπορεί να το κάνει και στην Ελλάδα(δεν έχω ιδέα εάν γίνεται αυτό, μια σκέψη κάνω) τους μεταχειρισμένους αετούς που μας ενδιαφέρουν για αγορά.Ας σκεφτούμε όλοι μας τι θα μπορούσε να γίνει για να το πετύχουμε αυτό. Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που άνοιξα αυτό το θέμα , για να βρεθεί μια λύση έτσι ώστε να πετάμε με το κεφάλι μας όσο πιο ήσυχο γίνεται και όχι να σταματήσουμε να πετάμε γιατί δεν μπορούμε να αγοράσουμε καινούργιο εξοπλισμό .Στη συνέχεια κάποιος ο οποίος κατά γενική ομολογία έχει διάθεση γνώσεις και κλίση επί του θέματος να αναλαμβάνει αυτόν τον τομέα για όποιους θέλουνε να μάθουνε, το τονίζω αυτό για όποιους θέλουνε να μάθουνε ή έχουν διάθεση να ρωτήσουνε.