0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κωστα σαυτην την περιπτωση δεν θα βοηθαγαν δυο σκοινακια η συρματοσχοινα λεπτααπο το μοτερ στα πλαινα συρματοσχοινα του αετου ?ετσι δεν θα επετρεπαν στο μοτερ να φευγει αντιθετα τοσο πολυ.
συμφωνω στα παραπάνω , μόνο να προσθέσω ότι ήμουν 3 μέτρα από το έδαφος οπότε θα έπρεπε να αφήσω το γκάζι πριν ξεκολλήσουν τα πόδια μου για να επανέλθει ο αετός που σημαίνει φλερ και προσγείωση. δύσκολο να το εφαρμόσεις σε τόσο λίγο χρόνο. αν αυτό με την γραμμή ώσης σου συμβεί στα 10 μέτρα και άνω τότε έχεις τον χρόνο να το κάνεις.
Παράθεση από: Γιάννης Βασάκης στις 2011, Φεβρουάριος 07, 00:05:32 πμΚωστα σαυτην την περιπτωση δεν θα βοηθαγαν δυο σκοινακια η συρματοσχοινα λεπτααπο το μοτερ στα πλαινα συρματοσχοινα του αετου ?ετσι δεν θα επετρεπαν στο μοτερ να φευγει αντιθετα τοσο πολυ.Οντως ο κατασκευαστης σου δινει τετοια σχοινακια (limit lines) που δένονται απο το μοτερ στα συρματόσχοινα και που σκοπό εχουν να προστετεψουν το πανι απο την προπελα στον αερα σε μια πολύ δυνατη ανατάραξη.Ευτυχώς τέτοιες συνθήκες δεν συνανταμε στην Ελλάδα και δέν μας χρειάζονται, αλλα και στο εξωτερικό οι περισσότεροι δέν τα χρησιμοποιούνεΑν προσεξεις την φωτό ο κινητήρας δέν ξεπέρασε το τόξο του τριγώνου, οπότε αν βαζαμε τα σχοινακια κοντα όσο λες εσύ θα περιορίζανε μια έντονη διόρθωση στον αετό.Εχω πετάξει στο παρελθόν με κοντα limit lines και σε διαβεβαιώνω οτι η αίσθηση ειναι χάλια.Ο αετός δεν στρίβει καθόλου.Δεν μπορείς να κανεις τίποτα άλλο απο την σωστή θέση πτήσης και την εκγρήγορση οταν παει κατι τετοιο να συμβεί να αφήσεις το γκάζι.Ο αετός γρήγορα επανέρχεται στα ίσια του.