Χρήστες σε σύνδεση

15 Επισκέπτες, 0 Χρήστες

Αποστολέας Θέμα: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.  (Αναγνώστηκε 13363 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« στις: 2011, Φεβρουάριος 06, 16:02:48 μμ »
Το Σάββατο 6/2/11 η μοσκιτομάδα απογειώθηκε από την Αγ. Κυριακή ένα χωριό κοντά στην Χαιρώνεια με σκοπό να πετάξουμε πάνω από το χιονοδρομικό  κέντρο του Παρνασσού.
Μπορεί να μην καταφέραμε βέβαια να φθάσουμε πάνω από το κέντρο (δέν μας βολευε ο Δυτικός ανεμος που φυσούσε) αλλά απολαύσαμε το μοναδικό τοπίο πετώντας πάνω από το χιονισμένο βουνό.
ΥΓ.
Ευχαριστώ την υπόλοιπη ομάδα για την υπομονή της και ιδιαίτερα τον Μαρουφίδη που με περισυνέλεξε από την προσγείωση στην Αμφίκλεια.  







http://www.sky.gr/leonardo/flight/18640
« Τελευταία τροποποίηση: 2011, Φεβρουάριος 06, 16:09:22 μμ από kotzilelos »



Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Μπίλλης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 592
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • πεταει πεταει
    • Προφίλ
    • MAKE ME FLY
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #1 στις: 2011, Φεβρουάριος 06, 16:12:55 μμ »
Iperoxes lipsis, o Parnassos xionismenos ine panemorfos. Ime doulia (exou ke i latiniki xaraktires) ke me troi i zilia. Axxxxxxxxxx.

PS. Giati den pigate mexri to xionodromiko kendro ?

Αποσυνδεδεμένος Maroufidis_Costas

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #2 στις: 2011, Φεβρουάριος 06, 17:03:09 μμ »
Η αλήθεια είναι ότι είχα άφθονο χρόνο να δείξω υπομονή αφού από την πολύ συνήθεια δεν τον έτρεξα καλά τον αετό με αποτέλεσμα μια στούκα και μία σπασμένη προπέλα. οπότε βίντεο γιοκ. την επόμενη φορά

Αποσυνδεδεμένος Maroufidis_Costas

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #3 στις: 2011, Φεβρουάριος 06, 22:15:23 μμ »
Επειδή μπορεί να φανεί χρήσιμο σε κάποιον μελλοντικό μηχανοκίνητο για το τι ΔΕΝ πρέπει να κάνει στην απογείωση παραθέτω το σύντομο αλλά περιεκτικό βίντεο της πτήσης μου (μικρή μεν αλλά τεχνικά ήταν και αυτή μια πτήση!) Η κίνηση που κάνω με το χέρι είναι για να βγάλω το γκάζι από το στόμα. Μπορεί να μην απόλαυσα χιονισμένα βουνά αλλά και η γεύση του νωπού χώματος είναι ανεκτίμητη! Ευτυχώς είχα και τους Πακιστανούς για βοήθεια αλλιώς θα έμενα εκει μπλοκαρισμένος για καμμια ώρα.

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #4 στις: 2011, Φεβρουάριος 06, 23:04:15 μμ »
Και για να καταλάβετε τι έγινε γιατί σίγουρα οι περισσότεροι θα έχετε την απορία, δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να παίρνουμε στο μοσκίτο την θέση της φωτογραφίας (να μην είναι παράλληλα το σώμα μας με το κίλ) γιατί η γραμμή ώσης (thrust line) υποχρεώνει τον αετό να στρίψει αντίθετα από εκεί που θέλουμε.
Δυστυχώς αυτό είναι κάτι τελείως ξένο με την εμπειρία μας στον βουνίσιο αετό.
Τί μπορούσε να κάνει ο φίλος μας ;
Να αφήσει στιγμιαία το γκάζι και να ρίξει όλο του το βάρος αριστερά.Οταν ο αετός ισιώσει ξαναπαταει το γκάζι.
Αυτό το ανακάλυψα πριν από καμιά 10ρια  χρόνια όταν το έπαθα και εγώ και συνομίλησα με κάτι τύπους σε ένα φόρουμ μοσκιτάδων στο ιντερνετ.
« Τελευταία τροποποίηση: 2011, Φεβρουάριος 06, 23:13:38 μμ από kotzilelos »

Αποσυνδεδεμένος Γιάννης Βασάκης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Κάρμα: +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #5 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 00:05:32 πμ »
Κωστα σαυτην την περιπτωση δεν θα βοηθαγαν δυο σκοινακια η συρματοσχοινα λεπτα
απο το μοτερ στα πλαινα συρματοσχοινα του αετου ?
ετσι δεν θα επετρεπαν στο μοτερ να φευγει αντιθετα τοσο πολυ.

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #6 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 02:57:47 πμ »
Κωστα σαυτην την περιπτωση δεν θα βοηθαγαν δυο σκοινακια η συρματοσχοινα λεπτα
απο το μοτερ στα πλαινα συρματοσχοινα του αετου ?
ετσι δεν θα επετρεπαν στο μοτερ να φευγει αντιθετα τοσο πολυ.

Οντως ο κατασκευαστης σου δινει τετοια σχοινακια (limit lines) που δένονται απο το μοτερ στα συρματόσχοινα και που σκοπό εχουν να προστετεψουν το πανι απο την προπελα στον αερα σε μια πολύ δυνατη ανατάραξη.
Ευτυχώς τέτοιες συνθήκες δεν συνανταμε στην Ελλάδα και δέν μας χρειάζονται, αλλα και στο εξωτερικό οι περισσότεροι δέν τα χρησιμοποιούνε
Αν προσεξεις την φωτό ο κινητήρας δέν ξεπέρασε το τόξο του τριγώνου, οπότε αν βαζαμε τα σχοινακια κοντα όσο λες εσύ θα περιορίζανε μια έντονη διόρθωση στον αετό.
Εχω πετάξει στο παρελθόν με κοντα limit lines και σε διαβεβαιώνω οτι η αίσθηση ειναι χάλια.Ο αετός δεν στρίβει καθόλου.
Δεν μπορείς να κανεις τίποτα άλλο απο την σωστή θέση πτήσης και την εκγρήγορση οταν παει κατι τετοιο να συμβεί να αφήσεις το γκάζι.Ο αετός γρήγορα επανέρχεται στα ίσια του.

Αποσυνδεδεμένος Maroufidis_Costas

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #7 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 07:08:11 πμ »
συμφωνω στα παραπάνω , μόνο να προσθέσω ότι ήμουν 3 μέτρα από το έδαφος οπότε θα έπρεπε να αφήσω το γκάζι πριν ξεκολλήσουν τα πόδια μου για να επανέλθει ο αετός που σημαίνει φλερ και προσγείωση. δύσκολο να το εφαρμόσεις σε τόσο λίγο χρόνο. αν αυτό με την γραμμή ώσης σου συμβεί στα 10 μέτρα και άνω τότε έχεις τον χρόνο να το κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #8 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 10:26:13 πμ »
συμφωνω στα παραπάνω , μόνο να προσθέσω ότι ήμουν 3 μέτρα από το έδαφος οπότε θα έπρεπε να αφήσω το γκάζι πριν ξεκολλήσουν τα πόδια μου για να επανέλθει ο αετός που σημαίνει φλερ και προσγείωση. δύσκολο να το εφαρμόσεις σε τόσο λίγο χρόνο. αν αυτό με την γραμμή ώσης σου συμβεί στα 10 μέτρα και άνω τότε έχεις τον χρόνο να το κάνεις.

Δεν ειναι δύσκολο.
Ασε που απο την εμπειρία μου σου λεω οτι και το μισό γκαζι να σφησεις το προβλημα διορθώνεται, οποτε δεν χρειαζεται οπωσδηποτε να προσγειωθεις.
Ειμαι σίγουρος οτι δέν θα το ξαναπαθεις τωρα πια, οπως δεν το ξαναπαθα εγώ.
« Τελευταία τροποποίηση: 2011, Φεβρουάριος 07, 10:36:33 πμ από kotzilelos »

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Μπίλλης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 592
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • πεταει πεταει
    • Προφίλ
    • MAKE ME FLY
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #9 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 10:29:39 πμ »
Βασικα το προβλημα ηταν οτι δεν ειχες τους Πακιστανους κατα μηκος της απογειωσης να χτυπανε παλαμακια και να χοροπηδανε σαν αρκουδιαρηδες. Θα σε ειχανε πριζωσει με τις φωνες τους και θα ετρεχες καλα τον αετο για μια αψογη απογειωση. Εσυ ομως τους καβαντζωσες να κανουν (πανεμορφες ειναι η αληθεια) cameo εμφανισεις στην καμερα του αετου και μετα οταν ηρθε η ωρα της απογειωσης σε αφησαν μπουκαλα.
Ετσι, ουτε οι Πακοι εκπληρωσαν τον παραδοσιακο τους ρολο - αλαλαγμοι και χοροπηδητα - ουτε εσυ καταφερες να πεταξεις. Ολοι σας δηλαδη βγηκατε χαμενοι. Ελπιζω την αλλη φορα να κανονισεις την απογειωση σωστα (εχεις παρει τα τηλεφωνα τους ?).  

Αποσυνδεδεμένος k1kostas

  • Ανώτατο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 606
  • Κάρμα: +2/-6
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #10 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 15:19:50 μμ »
Να ΣΥΝΧΑΡΩ τα μηχανοκινητα παιδια αλλα και να τα ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ για τα μαθηματα που μας δινουν
το εχουν δει τελειος αντιθετα απο την αλλη πλευρα δλδ την ορθη, σε σχεση με αλλα αθληματα κ αλλους ανθρωπους
Να'στε καλα, καλες πτησεις να εχετε
ΕΙς Υγειαν

Αποσυνδεδεμένος Κωνσταντίνος Καραγιάννης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 103
  • Κάρμα: +1/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • …από ψηλά για ποιό ψηλά!
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #11 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 15:52:05 μμ »
Κώστα και Κώστα,

από ότι παρατηρώ η "ουρά" του Mosquito και το σώμα του πιλότου από το 20'' και μετά βρίσκονται προς τα αριστερά του keal/καρίνας, άρα ο αετός είχε ήδη χάσει τον παραλληλισμό του με τον ορίζοντα (είχε βάλει "φτερό" όπως συνηθίζουμε να λέμε) πολύ πριν απογειωθεί ο πιλότος.

1. μήπως σε τέτοια περίπτωση είναι καλύτερα να ακυρώσει κανείς από το να προσπαθήσει να διορθώσει/οριζοντιώσει τον αετό του με δεδομένο το ότι το Mosquito συμπεριφέρεται σαν μη ελεγχόμενο εκκρεμές σε τέτοιες περιπτώσεις (ιδικά με τα πόδια του πιλότου εκτός ζώνης/harness);
    1α. είναι δυνατή η ακύρωση μετά την απογείωση με τέτοια ταχύτητα (22'' και μετά);
    2α. μήπως τα πλαϊνά σχοινάκια (limit lines) που προτείνει ο κατασκευαστής υπάρχουν για να βοηθήσουν σε μια τέτοια περίπτωση;

2. τι πιστεύετε ότι θα συνέβαινε αν η διόρθωση γινόταν προς την αντίθετη πλευρά (δηλαδή προς την χαμηλή πτέρυγα), η ώση που ασκεί ο κινητήρας δεν θα διόρθωνε την κλήση (όπως συμβαίνει με τα παρά5);
--
Με εκτίμηση
Κωνσταντίνος Καραγιάννης  (μέτοικος από την Βόνιτσα).

Αποσυνδεδεμένος Γιάννης Βασάκης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Κάρμα: +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #12 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 21:02:09 μμ »
δεν θα διαφωνησω μαζι σας κωσταιοι παρα μονο για την συζητηση..
εχετε βαλει παρα πολλες ωρες με το μοσκιτο και σιγουρα ξερετε καλυτερα.
αλλα προσπαθω να καταλαβω γιατι τα σκοινακια θα εμποδιζαν τον αετο να στριψει.
απο οσο θυμαμαι με το μινιμουμ που κρεμοταν και πιο πισω και σε συνδεαν μαζι του μονο δυο αλουμινιες βεργες
και οχι ολη η ζωνη δεν ειχε τετοιο προβλημα.ενταξει ειχε μια σταθερη σωληνα στο κιλ,αλλα στις στροφες
ενοιωθες το μοτερ να πεφτει και να το σταματουν τα συρματοσχοινα.
λεω μηπως απλα ειναι μια διαφορετικη συνηθεια που πρεπει να μαθετε αν ειναι να αποφευγετε τετοια θεματα.
και περι στροφων κοιταξτε πως....στριβει αυτος ο τυπος


Αποσυνδεδεμένος Γιάννης Βασάκης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Κάρμα: +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #13 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 21:07:50 μμ »
ΥΓ. το ιδιο ειχα παρατηρησει και σε ενα βιντεο σας απο την Μεγαλοπολη νομιζω και μου ειχε κανει εντυπωση
ποσο φευγει το μοτερ.

Αποσυνδεδεμένος Maroufidis_Costas

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #14 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 22:58:03 μμ »
με τα πλευρικα σχοινακια σωζεσαι μονο στην περιπτωση που η προπελα παει να αγγιξει το πανι. Δηλαδη αν τα ειχα δεν θα με εσωζαν απο την στροφη της μηχανης προς τα δεξια μου. Τα σχοινακια ειναι πχ πανω σε μια στροφη τρως μια δυνατη αναταραξη που μπορει να σου σκισει το πανι η προπελλα. Εκει που μου φανηκαν χρησιμα ηταν σε καποια παλαιοτερη στουκα που ενω επεσα στο εδαφος στροβιλιζομενος καπως, συγκρατησαν το μοσκιτο και δεν επαθα χειροτερη ζημια.
Το λαθος ειναι οτι χαλαρωσα λιγο πριν ξεκολλησω. Θα επρεπε να τραβηξω και να τρεξω και αλλο συνεχιζοντας να εχω το σωμα μου ελαφρα αριστερα. Την τελευταια
χρονια απεκτησα το κακο συνηθειο να χαλαρωνω για να απογειωθω πιο ευκολα ενω θυμαμαι τις παλαιιες καλες απογειωσεις οπου τραβουσα λυσασμενα και ετρεχα τραβηγμενος μεχρι που εκτινασομουν στον αερα και εκανα και βηματα στο κενο. Την επομενη φορα θα το προσπαθησω για να καταλαβετε την διαφορα.

Αποσυνδεδεμένος Πέτρος Φούντας

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 100
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #15 στις: 2011, Φεβρουάριος 07, 22:59:20 μμ »
Χωρις να εχω ακομα εμπειρια απο πτησεις, θεωρω ότι η αντιδραση στην πτωση είναι υποδειγματικη. Λιγο πριν την επαφη, flair και μετα μαζεμα χεριων για περιορισμο της σωματικης καταπονησης.
Μπραβο κωστη

Αποσυνδεδεμένος Maroufidis_Costas

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #16 στις: 2011, Φεβρουάριος 08, 00:45:18 πμ »
δεν μπορω να πω το ιδιο για την πτητικη μου εμπειρια αλλα μετα απο δυο επισκεψεις στο κατ, μια το 99 με καταγματα στον δεξι ωμο και μια το 2009 με εξαρθρωμενο τον αριστερο, η πτωτικη μου εμπειρια ειναι μεγαλη! Προσεξε οτι δεν μαζευω τα χερια στο στηθος αλλα τα απλωνω μπροστα σαν να κανω μακροβουτι. Μεχρι προπερσι τα μαζευα στο στηθος αλλα με το βαρος του μοσκιτο και πεφτοντας πρωτα με τον αριστερο ωμο, επαθα εξαρθρωση. Απο τοτε τα απλωνω φροντιζοντας να φαει την πρωτη επαφη το στηθος και το υποσιαγωνο του κρανους. Δυστυχως μετα την πρωτη εξαρθρωση χαλαρωνουν οι συνδεσμοι και μπορεις να ξαναβγαλεις πολυ ευκολα τον ωμο.

Αποσυνδεδεμένος Giannis Mitropoulos

  • Διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1.147
  • Κάρμα: +48/-1
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • Αιωροπτερισμός στην Ελλάδα
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #17 στις: 2011, Φεβρουάριος 08, 01:01:24 πμ »
Κωστα σαυτην την περιπτωση δεν θα βοηθαγαν δυο σκοινακια η συρματοσχοινα λεπτα
απο το μοτερ στα πλαινα συρματοσχοινα του αετου ?
ετσι δεν θα επετρεπαν στο μοτερ να φευγει αντιθετα τοσο πολυ.

Οντως ο κατασκευαστης σου δινει τετοια σχοινακια (limit lines) που δένονται απο το μοτερ στα συρματόσχοινα και που σκοπό εχουν να προστετεψουν το πανι απο την προπελα στον αερα σε μια πολύ δυνατη ανατάραξη.
Ευτυχώς τέτοιες συνθήκες δεν συνανταμε στην Ελλάδα και δέν μας χρειάζονται, αλλα και στο εξωτερικό οι περισσότεροι δέν τα χρησιμοποιούνε
Αν προσεξεις την φωτό ο κινητήρας δέν ξεπέρασε το τόξο του τριγώνου, οπότε αν βαζαμε τα σχοινακια κοντα όσο λες εσύ θα περιορίζανε μια έντονη διόρθωση στον αετό.
Εχω πετάξει στο παρελθόν με κοντα limit lines και σε διαβεβαιώνω οτι η αίσθηση ειναι χάλια.Ο αετός δεν στρίβει καθόλου.
Δεν μπορείς να κανεις τίποτα άλλο απο την σωστή θέση πτήσης και την εκγρήγορση οταν παει κατι τετοιο να συμβεί να αφήσεις το γκάζι.Ο αετός γρήγορα επανέρχεται στα ίσια του.
Κωστα σαυτην την περιπτωση δεν θα βοηθαγαν δυο σκοινακια η συρματοσχοινα λεπτα
απο το μοτερ στα πλαινα συρματοσχοινα του αετου ?
ετσι δεν θα επετρεπαν στο μοτερ να φευγει αντιθετα τοσο πολυ.

Οντως ο κατασκευαστης σου δινει τετοια σχοινακια (limit lines) που δένονται απο το μοτερ στα συρματόσχοινα και που σκοπό εχουν να προστετεψουν το πανι απο την προπελα στον αερα σε μια πολύ δυνατη ανατάραξη.
Ευτυχώς τέτοιες συνθήκες δεν συνανταμε στην Ελλάδα και δέν μας χρειάζονται, αλλα και στο εξωτερικό οι περισσότεροι δέν τα χρησιμοποιούνε
Αν προσεξεις την φωτό ο κινητήρας δέν ξεπέρασε το τόξο του τριγώνου, οπότε αν βαζαμε τα σχοινακια κοντα όσο λες εσύ θα περιορίζανε μια έντονη διόρθωση στον αετό.
Εχω πετάξει στο παρελθόν με κοντα limit lines και σε διαβεβαιώνω οτι η αίσθηση ειναι χάλια.Ο αετός δεν στρίβει καθόλου.
Δεν μπορείς να κανεις τίποτα άλλο απο την σωστή θέση πτήσης και την εκγρήγορση οταν παει κατι τετοιο να συμβεί να αφήσεις το γκάζι.Ο αετός γρήγορα επανέρχεται στα ίσια του.
Κωστα σαυτην την περιπτωση δεν θα βοηθαγαν δυο σκοινακια η συρματοσχοινα λεπτα
απο το μοτερ στα πλαινα συρματοσχοινα του αετου ?
ετσι δεν θα επετρεπαν στο μοτερ να φευγει αντιθετα τοσο πολυ.

Οντως ο κατασκευαστης σου δινει τετοια σχοινακια (limit lines) που δένονται απο το μοτερ στα συρματόσχοινα και που σκοπό εχουν να προστετεψουν το πανι απο την προπελα στον αερα σε μια πολύ δυνατη ανατάραξη.
Ευτυχώς τέτοιες συνθήκες δεν συνανταμε στην Ελλάδα και δέν μας χρειάζονται, αλλα και στο εξωτερικό οι περισσότεροι δέν τα χρησιμοποιούνε
Αν προσεξεις την φωτό ο κινητήρας δέν ξεπέρασε το τόξο του τριγώνου, οπότε αν βαζαμε τα σχοινακια κοντα όσο λες εσύ θα περιορίζανε μια έντονη διόρθωση στον αετό.
Εχω πετάξει στο παρελθόν με κοντα limit lines και σε διαβεβαιώνω οτι η αίσθηση ειναι χάλια.Ο αετός δεν στρίβει καθόλου.
Δεν μπορείς να κανεις τίποτα άλλο απο την σωστή θέση πτήσης και την εκγρήγορση οταν παει κατι τετοιο να συμβεί να αφήσεις το γκάζι.Ο αετός γρήγορα επανέρχεται στα ίσια του.

Κώστα όταν πετούσα το κουνούπι το πετούσα πάντα με αυτά τα σχοινάκια και δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Και εγώ και ο Hans.
SV1ATM....
Μια εβδομάδα πτήσεων σε αγώνες αξίζει το ίδιο με μήνες ελεύθερων πτήσεων, ως προς την εμπειρία.
Όροι χρήσης του φόρουμ..

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #18 στις: 2011, Φεβρουάριος 08, 08:59:43 πμ »
Δεν ειπε κανεις οτι τα σχοινακια στο σωστό μεγεθος δημιουργούνε  πρόβλημα.
Απλά οτι στην ουσία δέν κάνουν τίποτα.
Το μόνο που κανουν ειναι να δίνουν μια επιπλέον πολυπλοκότητα στην ήδη πολύπλοκη πτητική συσκευή.
Αυτά δέν τα λέω μόνο απο την πείρα που έχω με και χωρίς σχοινάκια αλλα και απο αναφορές στο internet.
Οποιος εχει χρόνο και διαθεση ας μπεί εδώ και θα βρεί τα πάντα για τους flphg (Foot launched powered hang gliders)
29000 μηνύματα μεσα σε 10 χρόνια .Καποια μεταξυ αυτών ειναι και δικά μας.
http://groups.yahoo.com/group/flphg/
Εχει και μηχανή αναζήτησης, βάλτε πχ limit lines.
Μόνο που θέλει εγραφή.

Αποσυνδεδεμένος ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 81
  • Κάρμα: +1/-0
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #19 στις: 2011, Φεβρουάριος 08, 11:40:10 πμ »
Συμφωνώ και με τους δύο Κωστήδες στα σχόλιά τους. Μετά από τόσες πτήσεις καταλαβαίνουμε τα λιγοστά λάθη που κάνουμε...
Τα limit lines δεν θα έκαναν τίποτα στην συγκεκριμένη περίπτωση...Η σωστή αντιμετόπιση περιγράφηκε επακριβώς από τον λέλο: στιγμιαίο άφημα γκαζιού, ίσιωμα και συνέχεια με φουλ γκάζι! Δεν έιναι πολύ απλό, αλλά ακόμη κι αν δεν πιάσει, η προσγείωση είναι πιό ομαλή! Το έκανα ακριβώς έτσι στην πτήση μου στον Μαλιακό και δούλεψε τέλεια!! Απογειώθηκα μια χαρά!
Νομίζω Μαρουφ πως πρέπει να προσέξεις λίγο τα χαλάρωμα στην απογείωση, κάτι που κάνει και ο γιατρός πολύ έντονα. Ο Λέλος κι εγώ τρέχουμε σαν τρελοί, με πολύ καλά αποτελέσματα!

Υ.Γ Η αρχή του video είχε κάτι από slumdog millionaire!!

 

Powered by EzPortal