Χρήστες σε σύνδεση

8 Επισκέπτες, 0 Χρήστες

Αποστολέας Θέμα: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.  (Αναγνώστηκε 11383 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #20 στις: 2011, Φεβρουάριος 08, 16:43:55 μμ »
Αν καποιος θελει να μελετήσει πολύ αναλυτικά τις δυναμεις που ασκουνται στο μοσκίτο, μπορει απο εδώ   http://rapidshare.com/files/446853839/Effect_of_FLPHG_Engine_Torque_and_Angular_Momentum.docx

Αποσυνδεδεμένος Θωμάς Δρόσος

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 14
  • Κάρμα: +0/-0
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #21 στις: 2011, Φεβρουάριος 09, 02:39:32 πμ »
1......ΩΠΑ ΡΕ ΦΙΛΟΙ...ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΜΑΡΟΥΦ,ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠ'ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΕΙΣ.ΣΟΥ ΒΑΖΕΙ ΔΕΞΙ ΦΤΕΡΟ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ "ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΟ ΦΤΕΡΟ"ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ "ΣΗΚΩΜΕΝΟ" ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η "ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ"ΑΙΤΙΑ.ΟΤΑΝ ΤΡΟΧΟΔΡΟΜΕΙΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΒΟΥΝΗΣΙΑΣ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ.ΟΤΑΝ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΣ ΜΟΙΡΑΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΝΕΙ "ΓΙΩ"ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.Αυτά μου είπε ο Πακιστανός με το μουστάκι... ο οποίος σου φώναξε <<πάρ'το αλλοιώς>>αλλά εσύ δεν ξέρεις Πακιστάνικα.
2....Μπράβο ρε Καλόγερε.Κατάλαβα αμέσως την...εξίσωση και είπα:Οχι ρε πούστη μου τοσο εύκολο ήταν:
3....Γιάννη Μ.Τι τ'άπιασε τώρα τα 40χρονα τσογλάνια και μιλάνε για ηλικίες;μπορείς να μου πείς; Με λένε Θάνο...το επώνυμό μου δεν το θυμάμαι καλά,ούτε πότε άρχισα να πετάω, :cuss: αλλά εσάς ...δε σας είχαν βαφτίσει ακόμα, τσογλάνια.Λάθος έκανα...Θωμά με λένε.Τι;...ποιό Αλτσχάιμερ μωρέ κι' αηδίες....Θυμάμαι παλιά αρχές 10ετίας '80
ήταν ένας πολύ έμπειρος εκπαιδευτής (20 χρόνια πέταγε) Γιώργο τον λέγανε.Ναι 

Αποσυνδεδεμένος Γιάννης Βασάκης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Κάρμα: +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #22 στις: 2011, Φεβρουάριος 09, 08:24:29 πμ »
Θανοο.. δεν ξερω τι λες εσυ αλλα εμενα αν μου βαλει φτερο στο τρεξιμο απτην αλλη παντα παω..
μπας και δεν θυμαμαι καλα ???
και που εισαι ..... και τι δεν θαδινα να ημουν σαρανταχρονος ακομη.......
Ναι. :sm_biggrin:

Αποσυνδεδεμένος Μαραγκός Άγγελος

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 166
  • Κάρμα: +5/-0
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #23 στις: 2011, Φεβρουάριος 09, 15:10:39 μμ »
Σαν καινούργιος στο χώρο του μοσκιτο (Fillo ) αν μου πέφτει λόγος για το θέμα τον σχοινιών νομίζω ότι επειδή κανείς δεν ξέρει πότε θα του έρθει δυνατή ανατάραξη (θερμικό) καλυτέρα να είναι σίγουρος ΠΑΝΤΑ για την κακή στιγμή, εγώ προσωπικά τα βάζω πάντα . Εκτός αυτού χρησιμεύουν και σε μια κακή προσγείωση με πτέρυγα εμποδίζει την προπέλα να κάνει ζημία στο πανί . (Το παραπάνω περιστατικό μου έχει συμβεί )
«Το να νικάς τον εαυτό σου, απ’ όλες τις νίκες είναι πρώτη και καλύτερη.»
Πλάτων

Αποσυνδεδεμένος Θωμάς Δρόσος

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 14
  • Κάρμα: +0/-0
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #24 στις: 2011, Φεβρουάριος 10, 01:03:16 πμ »
Κρητίκαρε επιμένω:Οταν τρέχουμε στο ίσιωμα η στην κατηφόρα με η χωρίς κινητήρα κι'εν όσω τα πόδια πατάνε στη γή αν βάλει δεξί φτερό ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΔΕΞΙΑ για να δόσουμε ταχύτητα στο δεξί που πετάει πιο αργά η έχει στολάρει τελείως κι'έτσι ο αετός θα ισιώσει και θ'απογειωθεί μια χαρά.Οταν ξεκολλήσουμε ενεργούμε ακριβώς αντίθετα.Ξαναδές το video του Κώστα.εχει χασει το παιχνίδι πριν ξεκολλήσει απ'το έδαφος.Στα τελευταία βήματα ειναι τελειως αριστερά στην αριστερή κάθετη.Αν πήγαινε δεξιά θα είχε απογειωθεί χωρίς να καταλάβει τίποταΤα υπόλοιπα ειναι φυσικό αποτέλεσμα.Θα το συζητήσουμε και στην ολομέλεια πορουσία των "mosquitos"Καταπληκτικό το video Γιάννη μπράβο σου.

Αποσυνδεδεμένος Κώστας Μητρατζάς

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 80
  • Κάρμα: +1/-1
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #25 στις: 2011, Φεβρουάριος 10, 12:21:53 μμ »
Καλέ μου φίλε Θωμά,
 από την απάντηση που έδωσες την ώρα και την μέρα που την έδωσες, είμαι σίγουρος οτι παρευρέθης στην κοπή της πίτας της Αεραθλητική Λέσχη Αθηνών και Ολύμπου και οχι μόνο έφαγες αλλά και το
''έτσουξες'' για τα καλά.....του δωσες και κατάλαβε!!!
Και για αυτό και μόνο σε συγχαίρω.
Εύχομαι να είσαστε όλοι καλά και να το ''τσούξετε'' και του χρόνου !!
«Ένας άριστος πιλότος χρησιμοποιεί την άριστη κρίση του προς αποφυγή χρήσης της
άριστης τεχνικής του.»

Αποσυνδεδεμένος Κωνσταντίνος Καραγιάννης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 103
  • Κάρμα: +1/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • …από ψηλά για ποιό ψηλά!
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #26 στις: 2011, Φεβρουάριος 10, 16:26:01 μμ »
αν βάλει δεξί φτερό ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΔΕΞΙΑ για να δόσουμε ταχύτητα στο δεξί που πετάει πιο αργά η έχει στολάρει τελείως κι'έτσι ο αετός θα ισιώσει και θ'απογειωθεί μια χαρά

εμείς (μαθητές του Γ. Καραχάλιου) έχουμε μάθει και ενεργούμε αντίθετα, δηλαδή για να διορθώσουμε την δεξιά κλίση της πτέρυγας τρέχουμε προς την αριστερή πλευρά και η κλίση διορθώνεται - το έχω κάνει πάρα πολλές φορές στον λόφο.

...από την άλλη ο αγαπητός Θωμάς είναι παλιός και πολύ έμπειρος πιλότος και ο λόγος του μετράει διπλά, μήπως θέλει να μας πει κάτι που ίσος δεν καταλαβαίνουμε?

--
Με εκτίμηση
Κωνσταντίνος Καραγιάννης  (μέτοικος από την Βόνιτσα).

Αποσυνδεδεμένος Θωμάς Δρόσος

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 14
  • Κάρμα: +0/-0
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #27 στις: 2011, Φεβρουάριος 11, 00:17:34 πμ »
Κώστα Μητρατζά.Αν υπονοείς ότι εγραφα "πιωμένος"έχασες,γιατί αυτή είναι η δεύτερη φορά (απάντηση στο Γιάννη Βασάκη) για το θέμα,δες και την πρώτη.Κράτα την άποψή σου όποια κι'αν είναι.Οσο για σένα 'Πειρατή του Αμβρακικού-Μέτοικε" ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και υπόσχομαι ότι το θέμα θα συζητηθεί διεξοδικά και ανοιχτά και η λεπτή γραμμή της διαφοράς θα γίνει διακριτή.Ενας και κοινός είναι ο στόχος: Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ.

Αποσυνδεδεμένος Κώστας Μητρατζάς

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 80
  • Κάρμα: +1/-1
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #28 στις: 2011, Φεβρουάριος 11, 11:50:59 πμ »
Επειδή  ''Ενας και κοινός είναι ο στόχος: Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ'' ,παραθέτω με συνημμένο αρχείο αποσπασματικές σελίδες από το Εγχειρίδιο Εκπαίδευσης του Dennis Pagen (Hang Gliding Training Manual) , που με λίγα λόγια αναφέρει :

Πρέπει να αρχίζουμε το τρέξιμό μας για απογείωση μόνο εάν έχουμε  φτερά παράλληλα. Εάν  δεν  το κάνουμε τότε μπορεί κατά την διάρκεια της απογείωσης κάποια πτέρυγά μας να ανυψωθεί. Το ίδιο βεβαίως μπορεί να συμβεί και εξαιτίας μιας απλής ριπής ανέμου.
Η λύση και στις δύο περιπτώσεις είναι να  συνεχίσουμε να τρέχουμε στην πορεία μας
μειώνοντας την γωνία προσβολής μας και κάνοντας διόρθωση (make a correcting roll control) . Όλα αυτά θα πρέπει να γίνουν ταυτόχρονα γιατί  έχουμε πολύ λίγο χρόνο να αντιδράσουμε. Όσο πιο καθαρά μηνύματα παίρνουμε από τον αετό μας (αυτό γίνεται  όσο πιο απαλά κρατάμε τις κάθετες και χωρίς να τις βαραίνουμε)  ,τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσουμε να διορθώσουμε την κατάσταση και τόσο πιο ήπια η αντίδραση του αετού εξαιτίας της σηκωμένης πτέρυγας θα είναι.
Από το σχήμα 4-24 φαίνεται αλλά και εξηγείται πεντακάθαρα ότι τρέχουμε προς την ψηλή πτέρυγα και ταυτόχρονα την κατεβάζουμε για να φέρουμε τα φτερά παράλληλα και να απογειωθούμε. Εάν εκτός από τον roll άξονα έχει φύγει και στον yaw άξονα δεν υπάρχει πρόβλημα, γιατί θα επανέλθει ο αετός-τρέχοντάς τον- στην σωστή του αεροδυναμικά κατάσταση εξαιτίας της ευστάθειας που έχει στον yaw άξονα από την φύση του (κατασκευή του). 

ΥΓ : Ακριβώς τα ίδια έλεγε και ο Δάσκαλός μου ο Καραχάλιος στον λόφο κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης. Άλλο ένα δείγμα της Άριστης δουλειάς που κάνει στον λόφο.Ένα φάουλ του χρεώνω όμως που δεν απάντησε αυτός από την αρχή σαν ο κατεξοχήν ''κατάλληλος'' για να έχει τελειώσει το θέμα.Δεν αρκούν μόνο τα όμορφα βιντεάκια που διαφημίζουν το άθλημά μας και την πολύ καλή του δουλειά σαν εκπαιδευτής.Ας βρίσκει λίγο παραπάνω χρόνο για να μοιράζει απλόχερα τις γνώσεις του και σε απορίες σαν κι αυτές.



«Ένας άριστος πιλότος χρησιμοποιεί την άριστη κρίση του προς αποφυγή χρήσης της
άριστης τεχνικής του.»

Αποσυνδεδεμένος Γιαννης Καλογεροπουλος

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 322
  • Κάρμα: +3/-0
  • Πετάτε γιατί χανόμαστε
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #29 στις: 2011, Φεβρουάριος 11, 19:35:31 μμ »
ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ
3 απαντησεις σε 1 θεμα απο τον Δροσο....... :cuss: δεν γινεται  :sm_bigeek:
Θωμα εχεις υπερβαλει εαυτον και για τουλαχιστον 1 εξαμηνο μην ξαναγραψεις τιποτα..μονο πετα :greensmiles:
Μπιλλη....που εισαι ρε πουστη μου??? :sm_cry:
Το πουστη τον κοτζιλα μας εχει στειλει με τις εμπειρικες του γνωσεις και αποφασισα το επομενο δωρο που θα του κανω να ειναι ενα log book 5000 σελιδων.
Συγχαρητηρια στην ΣΤΥΓΑ-Αεραθλητική Λέσχη Αθηνών και Ολύμπου για την πολυπληθη και ομορφη συγκεντρωση κοπης πιτας οπου εκτος απο το κεφι δοθηκε η ευκαιρια στους νεοτερους να δουμε προσωπα απο το παρελθον του σπορ που δεν γνωριζαμε!
Για περισσοτερα στον Καραχαλιο οπου ως πανταχου παροντας βιντεοσκοπησε, φωτογραφησε, βοηθησε στο σερβιρισμα της πιτας και μου εδωσε το τελευταιο κομματι προσμενοντας να παρω εγω το φλουρι, καθ οτι μεχρι την στιγμη εκεινη η κατεχουσα δεν το ειχε ανακοινωσει.
Στα παραλειπομενα να αναφερω το δωρο για τον τυχερο ειχε ανακοινωθει οτι θα ειναι 1 πτηση μαθημα cross country απο τον Μητροπουλο σε τυχερο που εχει πτητικη εμπειρια ή πτηση tandem στον ασχετο απο τον δασκαλο Καραχαλιο.
Το γελιο επεσε οταν υποθετικα το φλουρι το πηρε ο Μητροπουλος....φανταστητε τι πτηση tandem θα γινοτανε με Καραχαλιο-Μητροπουλο στη μπαρα...
"-απο δω ρε στριψε.. :cuss:
-οχι ρε απο δω θα παμε.. :chairshot:
-μα..τι κανεις τωρα..κλπ κλπ"
 :msn1: :msn1: :msn1: :msn1:
για μια φορα ακομα καναμε καινουργιο συκωτι και ευτυχεις αναχωρησαμε περιμενοντας ειλικρινα την επομενη ευκαιρια για συμαζωξη του κοσμου ωσονουπω.
Οι μονοι που ελαμψαν δια της απουσιας τους ησαν οι προπελες Κ.Κ.Κ.Γ. (δες Κωστας εις τριπλουν και Γιαννης).
Γιατι ρε πουστη μου????
 :kaigome:

Αποσυνδεδεμένος Maroufidis_Costas

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Κάρμα: +0/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #30 στις: 2011, Φεβρουάριος 11, 21:57:09 μμ »
εγω ηθελα πολυ να ερθω αλλα με επιασε απο το μεσημερι ταση για εμετο και τρελλος πονοκεφαλος. Πηγα σπιτι και την επεσα οποτε δεν μπορουσα δυστυχως. Ο κοτζιλελος απο οσο ξερω ηταν μεχρι αργα στην δουλεια και ο τσουρινακηε πεμπτη πρωι πετουσε για εξωτερικο. Συγκυριες ειλικρινα αλλιως θα ερχομασταν.


Αποσυνδεδεμένος Θωμάς Δρόσος

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 14
  • Κάρμα: +0/-0
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #31 στις: 2011, Φεβρουάριος 12, 01:01:03 πμ »
...Να τη λοιπόν η "λεπτή γραμμή διαφοράς"Αν τρέξω προς το σηκωμένο φτερό,έχω να κάνω και μια "δεύτερη δουλειά"να τραβήξω προς τα κάτω .Ο ίδιος ο κ.Pagen μας έλεγε ('98 αν δεν κάνω λάθος )στον Κιθαιρώνα ότι αν τρέξεις πρός το χαμηλωμένο φτερό δεν έχεις να κάνεις δεύτερη δουλειά,είναι πιο εύκολο.Αύριο Σάββατο θα πετάω με τον Καραχάλιο και άλλους στο Υπατο και θα το συζητήσουμε.Κανείς παληός δεν σχολίασε, γιατί:Συγγνώμη που σας κούρασα και γα να κλείσω από εκεί που ξεκινήσαμε, αν ο Μαρουφίδης έτρεχε προς τα δεξιά θα είχε αποφύγει το ατύχημα.

Αποσυνδεδεμένος Γιάννης Βασάκης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Κάρμα: +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #32 στις: 2011, Φεβρουάριος 12, 09:02:35 πμ »
καλα εσεις τωρα πατε να πεταξετε κιεμεις εδω στην δουλεια να λεμε θεωριες...
δεν πειραζει θα ερθει κιη σειρα μας....
Θωμα θα επιμεινω στην αποψη μου και πιστευω πως κιεσενα αν σου τυχαινε αυτο, το ιδιο το σωμα σου
δεν θα σου επετρεπε να πας δεξια.θα λειτουργουσε η μνημη των μυων σου που ξερει μετα απο τοσο
καιρο οτι αριστερα θα διορθωσεις.
η γνωμη μου ειναι οτι αν πηγαινες δεξια θα κατεληγες με το ακροπτερυγιο να κανει διαβητη στην πλαγια
και επομενο βημα συγκρουση σε περιπου ενενητα μοιρες απο εκει που ξεκινησες...
αντιθετα αυτο θα λειτουργουσε στον αερα σε ενα στολ της πτερυγας οπου βεβαια ο αετος βγαινει μονος του
αλλα να υποθεσουμε οτι ειναι ακραιο απο ενα wing over ας πουμε που δεν πετυχε γιατι στην κορυφη του εχασες ταχυτητα οποτε η πτερυγα πεφτει μεσα με κινδυνο απροβλεπτες καταστασεις.εκει αν μεινεις στην πλευρα της χαμηλωμενης πτερυγας και τραβηξεις και οσο μπορεις ο αετος θα επανελθει σε λιγοτερο απο μιση στροφη και χανοντας αρκετο υψος βεβαια..
αυτες οι δυο φρασεις...ΜΙΣΗ ΣΤΡΟΦΗ και ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΥΨΟΣ ισχυουν και στην απογειωση που λες.

και επισης δεν καταλαβαινω τι εννοεις οτι θα χρειαστει να τραβηξεις προς τα κατω..
δεν θα τραβηξεις προς τα κατω απλα θα επιταχυνεις παραμενοντας στην πορεια σου(δηλ.μεσα στον ανεμο)γιατι ο αετος ειναι αυτος που εφυγε απο την πορεια του και πρεπει να επιστρεψει και οχι εσυ να ακολουθησεις την πορεια του αετου
.καλη πτηση σας ευχομαι τυχερακηδες και θα τα αναλυσουμε κιαπο κοντα..


Αποσυνδεδεμένος Κώστας Μητρατζάς

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 80
  • Κάρμα: +1/-1
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #33 στις: 2011, Φεβρουάριος 12, 18:21:40 μμ »
Θωμά ,
απ’ότι κατάλαβα κατόπιν συνομιλίας με κοινούς μας φίλους αλλά και από την απάντησή σου παραπάνω, εσύ παρεξηγήθηκες από τον τρόπο που σου έγραψα προηγουμένως.
Ζητώ δημοσίως ΣΥΓΓΝΩΜΗ, αλλά η όλη διάθεσή μου ήταν εντελώς καλαμπουριτζίδικη που σκοπό είχε απλά να σε ΄΄πειράξει΄΄ όπως συνηθίζω να κάνω με όλους αυτούς που τους θεωρώ φίλους μου και δικούς μου ανθρώπους.
Απλά λυπάμαι που ενώ με ξέρεις τόσα χρόνια σκέφτηκες για μένα αρνητικά……  :redcart:
Σου εύχομαι ποτέ να μην χρειαστεί να ΄΄διορθώσεις΄΄ τον αετό με τον τρόπο που προτείνεις γιατί έχουν ήδη άλλοι ΄΄μετρήσει ΄΄ τις πετρούλες στις Πλαταιές και στο Ύπατο πολύ πριν από σένα…… :sm_biggrin: :sm_biggrin:
Δεν νομίζω να έχουν προστεθεί πολλές από τότε.
Εάν τώρα βρεις καμμιά καινούργια απογείωση ……..ε τότε χαλάλι σου άμα το θες τόσο πολυ....….μέτρα τες για να τις καταχωρήσουμε στην Βάση Δεδομένων. :chairshot:
«Ένας άριστος πιλότος χρησιμοποιεί την άριστη κρίση του προς αποφυγή χρήσης της
άριστης τεχνικής του.»

Αποσυνδεδεμένος k1kostas

  • Ανώτατο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 604
  • Κάρμα: +2/-6
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #34 στις: 2011, Φεβρουάριος 13, 20:36:28 μμ »

συμπερασμα: Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΜΕΣΟ (αυτο ειναι σιγουρο),Η ΜΥΣΤΙΚΟΠΑΘΕΙΑ & Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΟΧΙ

Κ μια παρακληση προς οσους γνωριζουν εαν & που βοσκη το βιβλιο που εξεδωσε ο Dennis Pagen, ας με ενημερώση (θα το εκτιμησω) :tel:
τελευταιες πληροφοριες μιλανε για καποιες επανεκδόσεις προς τιμη του μικρου μας Αλεξη


ΕΕΕΕυχαριστώώ
« Τελευταία τροποποίηση: 2011, Φεβρουάριος 13, 20:39:35 μμ από k1kostas »
ΕΙς Υγειαν

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Μπίλλης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 592
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • πεταει πεταει
    • Προφίλ
    • MAKE ME FLY
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #35 στις: 2011, Φεβρουάριος 14, 01:10:40 πμ »
Να προσφερω και εγω τα φωτα μου στο θεμα "πεφτει το φτερο" καθοτι εχω την εμπειρεια απο δυο στουκες πανομοιοτυπες με αυτες του Μαρουφιδη - δεν μου εφτανε η μια βλεπετε, μου αφησε ενα κενο.
Οταν τρεχουμε με το μοσκιτο στην απογειωση λοιπον, προσπαθουμε να κρατησουμε την μυτη του αετου κατω, και γενικα αντιστεκομαστε και δεν τον αφηνουμε να σηκωθει. Οταν αποκτησει αρκετη ταχυτητα, το φτερο μας σηκωνει απο μονο του (και ας σπηνταρουμε εμεις μεχρι τα γονατα). Απλα πραματακια στην θεωρια αλλα τωρα να ερθουμε στο θεμα σαβουρας.

Στο τρεξιμο κατα την απογειωση, ο αετος προσπαθει να σηκωσει την μυτη του και επακολουθα να σηκωσει και το συνολο πιλοτος/μοσκιτο. Ο πιλοτος αισθανεται να ελαφρωνει πολυ (πριν απογειωθει σηκωνε τον αετο στα χερια + ενα μερος απο τα 30 κιλα του μοσκιτο) και επισης αισθανεται οτι τρεχει πολυ γρηγορα (οντως τρεχει πολυ γρηγορα, τον σπρωχνει το μοτερ απο πισω με ωση 45kg). Αυτο δημιουργει πολλες φορες την ψευδαισθηση οτι και η ταχυτητα ειναι υψηλη και ο αετος ειναι ετοιμος να ξεκολλησει απο το εδαφος. Τοτε ειναι που ο πιλοτος μερικες φορες χαλαρωνει τα τριγωνα λιγο και αφηνει την μυτη του αετου να σηκωθει προς τα πανω.

Μολις αρχισει το φτερο να υψωνεται, φορτωνεται με μιας το βαρος του πιλοτου και περιπου ταυτοχρονα φορτωνεται και το ολικο βαρος του μοσκιτο (το οποιο εχει τα δυο ποδια πισω που παιρνουν το βαρος του κινητηρα στο εδαφος). Εκεινη τη στιγμη αρχιζει δηλαδη το φτερο να αγκομαχει απο το βαρος, το οποιο ειναι περιπου 20 - 25 κιλα παραπανω απο το βαρος που θα σηκωνε σε απογειωση βουνου. Καθως παιρνει το πρωτο λιγο υψος, το φτερο αρχιζει να βγαινει απο την επιδραση του εδαφους και αποκτα λιγο περισσοτερη οπισθελκουσα ενω δινει λιγο λιγοτερη αντωση. Μερικες φορες αυτη η κατασταση καταληγει σε απωλεια στηριξης και ο αετος "ριχνει φτερο". Η ροπη της μηχανης απλα χειροτερευει τα πραγματα.

Στο βουνο, μια παρομοια απογειωση (ψοφιο τρεξιμο και στο καπακι σπρωξιμο τριγωνου) καταληγει κατα 99,99% σε μια "μαλακη" απωλεια στηριξης και με τον αετο να παιρνει ταχυτητα πετωντας ξυστα πανω απο την ραχη. Στο χωραφι ομως, δεν υπαρχει κατηφορα για να αφησει περιθωρια στον αετο να αναπτυξει ταχυτητα, το εδαφος ειναι επιπεδο. Με αλλα λογια, αν κανεις την απογειωση με το μοσκιτο λαθος, εχεις μεγαλη πιθανοτητα να φας χωμα.

Στο βιντεακι που παραθετω εδω, ενα Αυστραλο καρντασι, ο Bill ο τυχερακιας*, προσπαθει να απογειωθει πριν αποκτησει την απαιτουμενη ταχυτητα. Και κανει μια απογειωση σαν και αυτες που κανουμε και εμεις καμια φορα και μετα σχολιαζουμε οτι δεν τρεξαμε αρκετα. Και μετα το ξανακανουμε το ιδιο λαθος στην επομενη πτηση. 



Στο επικαιρο και φλεγον θεμα τρεχω-προς-το-φτερο-που-πεφτει-οχι-διορθωνω-προς-το-αλλο εγω συνηθως κανω και τα δυο. Στην αρχη του τρεξιματος δηλαδη, το πρωτο δευτερολεπτο, μεχρι να παρει ο αετος το δικο του βαρος και να φουσκωσει καλα το πανι, τρεχω προς το φτερο που πεφτει. Οταν αρχισει να "πεταει" πλεον ο αετος, διορθωνω το φτερο που πεφτει με κινηση του σωματος προς την αντιθετη μερια. Ετσι, και ο Θωμας ειναι ευχαρηστημενος, και ο Μητρατζας. Εγω στο μεταξυ εχω φαει τη σαβουρα μου και ψαχνω για Πακιστανους.




*δεν εχω σχεση ουτε με τον κυριο Bill ουτε με τα καγκουρα του.

Αποσυνδεδεμένος Γιάννης Βασάκης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Κάρμα: +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #36 στις: 2011, Φεβρουάριος 14, 08:45:43 πμ »
Γιωργο θα μπορουσες να μας εξηγησεις γιατι τρεχεις προς το κατεβασμενο φτερο στην αρχη
και οταν ελαφρωσει διορθωνεις αντιθετα ?
θελω να πω μηπως δεν τρεχεις προς το κατεβασμενο αλλα σε παρασυρει η στολαρισμενη πτερυγα
αντιθετα οταν ελαφρωσει ο αετος ειναι ευκολοτερο να κανεις την διορθωση ?


Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Μπίλλης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 592
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • πεταει πεταει
    • Προφίλ
    • MAKE ME FLY
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #37 στις: 2011, Φεβρουάριος 14, 12:37:22 μμ »
Στην αρχη τρεχω προς το φτερο που πεφτει γιατι ακομα κραταω το βαρος του αετου στα χερια μου, και ειναι πιο ευκολο να διορθωσω κατ'αυτο τον τροπο. Οταν και μετα παρει ο αετος το βαρος του χαλαρωνω το σφιξιμο και αφηνω τον αετο να "πεταει", οποτε τον "τραβαω" με τον ιμαντα του κρεμασματος πλεον. Και οταν ο αετος πεταει, αποκρινεται μια χαρα στην κλασσικη διορθωση (με κινηση του σωματος προς την αντιθετη).

Γραφω οτι στην αρχη "τρεχω" προς το φτερο που πεφτει, αλλα συνηθως προκειται για περπατημα. Αν εχεις μια ελαφρα πνοη κατα την απογειωση, παιρνει 2 μικρα βηματα η ολη φαση, μετα ο αετος ηδη εχει σηκωσει το βαρος του.

Στο βιντεακι με την στουκα, ο Μαρουφ τρεχει με κληση στα φτερα (συμβαινει συχνα στην απογειωση με μοσκιτο). Προσπαθει να διορθωσει ριχνοντας το βαρος του απο την αλλη μερια (σωστη αντιδραση) αλλα η μυτη του αετου ειναι ψηλα (το λαθος που κανει) και δεν αποκρινεται ο αετος. Εφοσον εχει γκαζωσει το κινητηρα ομως, απογειωνεται ο αετος και....... μετα τρεχουν οι Πακιστανοι.

Αν ειχε τρεξει προς τη μερια που επεφτε το φτερο, πιστευω οτι θα επρεπε να "σπρωξει" το τριγωνο με τα χερια του για να πετυχει η διορθωση. Θα επρεπε δηλαδη να σφιξει το κρατημα των τριγωνων για να κανει την διορθωση και μετα να ξαναχαλαρωσει, πραγμα λιγο περιπλοκο. Το υποθετω αυτο, δεν εχω δοκιμασει προσωπικα......
Απο εκει και περα, και να πετυχαινε η διορθωση, πιθανως να απογειωνοτανε με ελλειπη ταχυτητα ουτως οι αλλως - και να εκανε μια Lucky Bill στην καλυτερη η μια στουκα στην χειροτερη. Ειχε περασει πολυς καιρος απο την τελευταια του σαβουρα και αισθανοταν και αυτος (οπως και εμεις) ενα κενο.       

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #38 στις: 2011, Φεβρουάριος 14, 16:12:01 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα με ότι έγραψε ο Μπίλλης.

Για να καταλάβεις τι εννοεί ότι τρέχουμε προς το πεσμένο φτερό , φαντάσου ότι είσαι στην απογείωση στις Πλαταιές, ότι σηκώνεις τον αετό σου και πριν καν αρχίσεις να τρέχεις η μία σου πτέρυγα χαμηλώνει.

Εσύ έχεις τρείς επιλογές.

α) ακουμπάς τον αετό στο έδαφος να ισιώσουν οι πτέρυγες ή
β) πιέζεις με την παλάμη το τρίγωνο της σηκωμένης πτέρυγας να κατέβει και της πεσμένης να ανέβει ή
γ) και πιο εύκολο αν έχει άπνοια κάνεις 1-2 λοξά βηματακια προς την χαμηλή πτέρυγα (κάνεις δηλ το τρίγωνο μοχλό να έρθει ο αετός στα ίσια του)
Η γ περίπτωση μπορεί να γίνει μόνο στα 2-3 πρώτα βήματα της απογείωσης και πριν αρχίσει να παίρνει ο αετός άντωση.
Επίσης δεν θα πρέπει να ακουμπάνε οι καθετες στους ώμους σου.(Αυτοί που απογειώνονται με τον αετό στους ώμους δεν θα το καταλάβουν το γ)
Όταν ο αετός αρχίσει να παίρνει άντωση θα πρέπει να τρέχεις προς την σηκωμένη πτέρυγα.

Επισημαίνω ότι ο γ τρόπος δεν γίνεται στο μοσκίτο (δεν μπορείς να κάνεις πλάγια βήματα) γιατί θα έχεις πρόβλημα με την γραμμή ώσης μια και τα ποδαράκια θα κρατάνε το μοσκίτο διαγώνια.
« Τελευταία τροποποίηση: 2011, Φεβρουάριος 14, 16:29:05 μμ από kotzilelos »

Αποσυνδεδεμένος Γιάννης Βασάκης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Κάρμα: +4/-0
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Χειμερινη πτήση στον Παρνασσο.
« Απάντηση #39 στις: 2011, Φεβρουάριος 14, 16:58:15 μμ »
ενταξει Κωστα μετα την τελευταια απαντηση την δικια σου  και του Γιωργου γινεται κατανοητο το θεμα..
αραγε μιλαμε για μια ελαχιστη στιγμη στα δυο πρωτα βηματα κατι σαν διορθωτικη κινηση στην ουσια πριν αρχισει η διαδικασια
της απογειωσης.
η διαφωνια μας με τον Θωμα ηταν οτι αναφεροταν σε τρεξιμο μαυτον τον τροπο δηλ. μεσα στην διαδικασια της απογειωσης,
πραγμα που επιμενω θα οδηγουσε σε στουκα.
Θωμα αυριο θα προσπαθησω να ερθω να το συζητησουμε απο κοντα και να το  λυσουμε δια παντος το ζητημα αυτο που ταλανιζει μερες τωρα το φορουμ    (:1

πλακα κανω βεβαια... το ευχαριστο ειναι η συμετοχη και η καταθεση αποψεων και ερωτηματων..

 

Powered by EzPortal