CHHG Forum
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ => Άλλα σχετικά... => Μήνυμα ξεκίνησε από: Μαραγκός Άγγελος στις 2008, Οκτώβριος 31, 21:15:06 μμ
-
όταν υπάρχει ισχυρός άνεμος είναι καλύτερα να τραβάμε VG για να τρυπήσουμε η όχι ? :sm_confused: :sm_confused:
-
Επ' ευκαιρία της ερώτησης Άγγελε ας αναπτύξουμε λίγο το θέμα.
Έχουμε λοιπόν τα εξείς δεδομένα:
- 1ον ένας αετός με τραβηγμένο VG είναι ποιο γρήγορος απο τον ίδιο Αετό χωρίς το VG (γι' αυτό άλλωστε βάζουν και το VG).
- 2ον έχουμε μέτωπο προς τον άνεμο.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι με το VG ο αετός έχει μέγιστη ταχύτητα 80 κμ/ώρα και χωρίς το VG 65 κμ/ώρα, η δε ταχύτητα του ανέμου είναι πχ. 70 κμ/ώρα.
Εύκολα καταλαβαίνεις ότι χωρίς το VG θα πηγαίνεις με 65 που είναι η μέγιστη ταχύτητά σου, -70 που είναι ο άνεμος = -5 κμ/ώρα, άρα πρός τα πίσω.
Αν τώρα με το VG τραβηγμένο έχεις ταχύτητα 80 κμ/ώρα -70 που είναι ο άνεμος = 10 κμ/ώρα άρα εμπρός, άρα τρυπάς.
Πάω να κοιμηθώ γιατί είναι αργά τα μάτια κλείνουν και θα γράψω καμιά πατάτα αν συνεχίσω....
-
Ok εντάξει αλλά έχω παρατηρήσει ότι όταν τραβώ το VG και υπάρχει ισχυρό μέτωπο ο αετός παίρνει ύψος με αποτέλεσμα λόγο ανεμοβαθμίδας και ο άνεμος να δυναμώνει τότε πως πράττουμε? ευχαριστώ εκ των προτέρων :sm_confused: :sm_confused:
-
Οταν πετάς σε κάποιο ύψος πχ. 600 μέτρα και βλέπεις ότι δεν τρυπάς, άρα η είσαι ακίνητος ως προς το έδαφος ή πηγαίνεις προς τα πίσω αντιδράς ως εξείς:
- Τραβάς την μπάρα και πηγαίνεις ακριβώς κόντρα στον άνεμο ώστε να αποκτήσεις κάποια ταχύτητα σε σχέση με το έδαφος.
με αυτόν τον τρόπο πηγαίνεις προς τα εμπρός και συγχρόνως χάνεις και ύψος - Αν τώρα δεν σε ικανοποιεί η ταχύτητα που έχεις και θέλεις να την αυξήσεις τραβάς και το VG, με αποτέλεσμα να πηγαίνεις ποιο γρήγορα και να χάνεις λιγότερο ύψος.
Τώρα εσύ λες ότι όταν τραβάς το VG ανεβαίνεις και όσο ανεβαίνεις δυναμώνει και ο άνεμος πολύ σωστά αλλά:
1ον δεν ανεβαίνεις λόγω του ότι τραβάς το VG αλλά λόγω του ότι είσαι κοντά στη πλαγιά και έχει ανοδικό ρεύμα, αν είσαι με τραβηγμένη την μπάρα σου και το VG και παρ' όλα αυτά δεν τρυπάς τότε ανακάλυψες πολύ αργά ότι ο αέρας δυνάμωσε πολύ.
Χωρίς καθυστέρηση τραβάς την μπάρα όσο μπορείς (να τεντώσουν τα χέρια σου προς τα πίσω, όχι προς τα κάτω) και να λυγίσεις τα γόνατα ούτως ώστε να μεταφέρεις το κέντρο βάρους σου όσο ποιο μπροστά μπορείς και μάλλον έχεις ξεφύγει.
Αν παρ' όλα αυτά δεν τρυπάς και ανεβαίνεις, τότε μένεις στο ανοδικό έως ότου πάρεις το μεγαλύτερο δυνατό ύψος πάνω από την κορυφογραμμή και μόλις σταματήσει η άνοδος μεταβολή και όπου φύγει-φύγει.
Μην ξεχάσω αν έχεις ασύρματο ειδοποίησε αυτούς που θα σε μαζέψουν να σου φέρουν απαραίτητα και κάνα δυο αλλαξιές σώβρακα πίστεψέ με θα σου χρειαστούν.
Γι' αυτό σε περίπτωση που ανεμοπορούμε με ισχυρό άνεμο ελέγχουμε ανά τακτά διαστήματα αν τρυπάμε ούτως ώστε να προλάβουμε τα χειρότερα.
-
Αφου ειχαν δωσει απαγορευτικο για τα πλοια σε Αιγαιο και Ιονιο εκεινη την ημερα ρε Αγγελε, τι την ηθελες την πτηση ?
-
Ρι μιν μπιτάτι...