Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - k1kostas

Σελίδες: [1] 2 3
1
ΕΥΧΕΣ !!! / Αεροπορικά ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ σε όλους σας!
« στις: 2021, Δεκέμβριος 17, 21:38:24 μμ »
Σαν σήμερα 17 Δεκεμβρίου 1903  η πρώτη ελεγχόμενη πτήση ανθρώπου με συσκευή βαρύτερη του αέρος, το αεροσκάφος
"Flyer”  κατασκευή δυο ποδηλατάδων τεχνικών απ΄το Οχάιο
ΗΠΑ (Orville και Wilbur Wright). Ποδηλατάδες μεν που δεν
τέλειωσαν το Λύκειο αλλά με γονείς καθηγητές (μητέρα
μηχανολόγος) που προφανώς τους πέρασαν το σαράκι της
περιέργειας και της μεθόδου. Βλέπεις η γνώση όχι μόνο
διδάσκεται και αποδεικύεται με πτυχία και διπλώματα αλλά
και αποκτιέται με παρατήρηση ανάλυση επιμονή και υπομονή,
τα ποσοστά ποικίλουν.
Πολλοί πριν από αυτούς χάραξαν πορείες στην ιστορία της
αεροναυτικής εκείνη την εποχή και έφτασαν πάρα πολύ κοντά
στην επιτυχία αλλά όλο και κάτι τους έλειπε για την τελική νίκη. Παραδείγματος χάρην ο ένας δεν είχε κινητήρα
κατάλληλο, ο άλλος αποδοτική έλικα, οι περισσότεροι
δεν είχαν έλεγχο με κατάλληλα πηδάλια παρά μόνο για τη
νεύση (πάνω-κάτω πέριξ εγκαρσίου άξονα) ή στη διεύθυνση
(δεξιά-αριστερά πέριξ κατακορύφου άξονα ) αλλά ελάχιστοι
στην διατύχιση-κλίση (περιστροφή πέριξ διαμήκη άξονα).
Οι αδελφοί Wright τα είχαν σκεφτεί ΟΛΑ και έγκαιρα για
τη πρωτιά! Για κινητήρα, επειδή οι υπάρχουσες μηχανές
για αυτοκίνητα συνήθως είχαν μεγάλο βάρος έπρεπε να
κατασκευαστεί κάποιος ελαφρύς από αλουμίνιο αλλά οι
κατασκευαστές της εποχής δεν μπορούσαν να κατασκευάσουν
μια μηχανή μόνο, παρά με τεράστιο κόστος.
Έτσι αναγκάστηκαν να κατασκευάσουν μόνοι τους ένα
ελαφρύ αλουμινένιο κινητήρα με σιδερένιους κυλίνδρους.
Μετά η έλικα!
Με τη βοήθεια μιας δικής τους επινόησης – κατασκευής,
έφτιαξαν μια αεροδυναμική σύραγγα και σχεδίασαν έτσι και
κατασκεύασαν μια έλικα με εξαιρετική απόδοση για την εποχή
κοντά στα 80% της οποίας τα στάνταρτ παρέμειναν κλασικά
και χρήσιμα για τα επόμενα 20 χρόνια! Πηδάλια? Εδώ έκαναν
τη διαφορά επίσης!
Ποδηλατάδες όντες, ήξεραν από πείρα πως μια για σωστή
στροφή με το ποδήλατο, δεν φτάνει να στρίψεις το τιμόνι!
έπεσες κάτω! Πρέπει και να πάρει το σώμα σου και το
ποδήλατο κλίση προς το εσωτερικό της στροφής.  Voila!
Ιδού και η αναγκαιότητα του πηδαλίου κλίσης. Εδώ είναι
χρήσιμο να αναφεθεί πως για πηδάλια κλίσης το τέχνασμα
δεν ήταν μια επιφάνεια (πηδάλιο) που κινείται πέριξ ενός
άξονα αλλά απλά τα άκρα των πάνινων πτερύγων ήταν
εύκαμπτα και με κατάλληλο σχοινί τραβιόντουσαν απ τον
πιλότο και η παραμόρφωση τους (το ελαφρύ δίπλωμα
δηλαδή) εξέτρεπε τη ροή αέρος δίνοντας τη κατάλληλη
κλίση στο αεροπλάνο! Άρα τα είχαν όλα πια! Πρόωση με
κατάλληλο κινητήρα-έλικα, πηδάλια για έλεγχο σε τρεις
άξονες και κουράγιο! Έτσι η τέταρτη στη σειρά πτήση
(ίδια μέρα 17 Δεκεμβρίου 1903) ήταν και παρουσία πέντε
μαρτύρων το γεγονός! Ο άνθρωπος κατόρθωσε να απογ-
ειωθεί και να παραμείνει εν πτήσει ελεγχόμενη με συσκευή
βαρύτερη του αέρος! Μακρύ το ταξίδι από πολύ παλαιότερα
και πολλά τα θύματα διαχρονικά. Πολλές επίσης οι περγαμηνές
που αυτά τα αδέλφια δεν αγνόησαν αλλά κυριολεκτικά τα
ψαχούλεψαν παντού αλλά δεν έκατσαν στη θεωρία. Όχι αυτοί!
Αυτοί προχώρησαν όταν άλλοι στοχαστές – μελετητές της
εποχής όπως ο Λόρδος Κέλβιν έλεγε πως κάθε μόριο του
σώματος του πιστεύει πως η αεροναυτική σταματάει απολύτως
στα …αερόστατα! Να σημειωθεί εδώ πως η ακαδημαϊκή διεθνής
κοινότητα είχε κάνει τεράστιες προόδους στη μηχανική
ρευστών όπως η καθιέρωση των εξισώσεων Navier Stokes
-που χρησιμοποιούνται και σήμερα- αλλά τότε δεν τους
ενδιέφερε η σχεδίαση αεροπλάνου, παρά η θεωρητική
προσέγγιση στην αποκωδικοποίηση της ακατάστατης ροής.
Η κατασκευή του αεροπλάνου έγινε σε άλλο επίπεδο
απο ποδηλατάδες! Αργότερα βεβαίως αυτές οι δύο τάσεις
συναντήθηκαν! Το δίδαγμα? …Να σεβαστούμε γνώσεις και
εμπειρίες, είναι ο πλούτος που κληρονομούμε αλλά και δική
μας ΟΛΗ η ευθύνη να επιχειρήσουμε να σπρώξουμε τα
πράγματα παραπέρα ή έστω να ενθαρρύνουμε και στηρίξουμε
άλλων την προσπάθεια έστω και αν μας αμφισβητούν!

2
Διάφορα / ΖΗΤΕΙΤΑΙ drag chute
« στις: 2021, Απρίλιος 02, 12:46:13 μμ »
τηλ 6936363672
σας κουφανα;  :sm_biggrin:

3
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ / WW1 flight simulator
« στις: 2021, Μάρτιος 12, 12:24:10 μμ »
.

4
ΕΥΧΕΣ !!! / ευχές υπό προϋποθέσεις για το 2021
« στις: 2020, Δεκέμβριος 28, 19:23:21 μμ »
Το εμπέδωσατε το 2020 η να το πάμε αλλη μια φορα;  :sm_biggrin:

5
Δημόσιο βήμα / ΤΑΙΝΙΕΣ - ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ σχετικα με το αθλημα
« στις: 2020, Δεκέμβριος 28, 19:11:28 μμ »

6
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ / pay attention to tying your life depends on it
« στις: 2020, Δεκέμβριος 28, 18:40:57 μμ »

7
Δημόσιο βήμα / OLUDENIZ INTERNATIONAL AIR GAMES FESTIVAL
« στις: 2018, Δεκέμβριος 25, 12:27:36 μμ »
Oταν εμείς χτίζαμε παρθενώνες.. οι άλλοι ζούσαν στις βελανιδιές,
Α χρηστοι

8
Αετοί / ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΕΤΟπουλο
« στις: 2017, Φεβρουάριος 16, 13:17:54 μμ »
Litespeed RX Litesport  - ww t2c - icaro laminar 7 k πανω
ειναι εταιριες που με ενδιαφερουν
τηλ: 6936363672
best regarg's
k1

9
Βάριο / ΠΩΛΕΙΤΑΙ VARIOMETER
« στις: 2017, Φεβρουάριος 15, 15:49:02 μμ »
Digifly  -  Flyer 2   στις 100δρχ
τηλ: 6936363672     Thang's

10
Δημόσιο βήμα / Νεο παγκοσμιο ρεκορ xc - 617.03km
« στις: 2016, Οκτώβριος 20, 14:28:55 μμ »
Μια προσφορα του γιωργου παπαδοπουλου

http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:glaucopinto/13.10.2016/10:14

11
Προχωρημένες τεχνικές / Thermik--Pendry & Whittall
« στις: 2016, Οκτώβριος 18, 09:23:01 πμ »

13
Θερμικά / thermal everywhere
« στις: 2015, Μάρτιος 06, 07:51:25 πμ »
Οι πιλότοι μηχανοκίνητων αεροσκαφών τείνουν να αποφεύγουν αυτά τα σύννεφα, (φακοειδη) εξαιτίας των αναταράξεων που τα συνοδεύουν. Όμως οι πιλότοι ανεμόπτερων τα ψάχνουν ενεργά, διότι είναι εύκολο να εντοπιστεί η μάζα του θερμού αέρα από τον προσανατολισμό του σύννεφου.

Αυτό το είδος "βοήθειας" είναι συνήθως ομαλό και δυνατό, και αυτό βοηθά τα ανεμόπτερα
να φτάνουν σε αξιοσημείωτα ύψη και αποστάσεις. Το σημερινό ρεκόρ για απόσταση (πάνω
από 3.000 km) και υψόμετρο (15.460 m) πραγματοποιήθηκε με αυτό το τρόπο.

https://www.facebook.com/video.php?v=733685963412243

14
General discussion / Ποδηλατώντας στους ουρανούς
« στις: 2015, Φεβρουάριος 23, 23:49:35 μμ »
Ήταν το 1988 μα το θυμάμαι σαν χθες.. η αγωνία ανάμεσα στους ποδηλάτες άλλων εθνικοτήτων που είχαν επιλεγεί και εκπαιδευτεί να είναι ο Έλληνας Κανέλλος Κανελλόπουλος από την Πάτρα αυτός που θα κάνει την πτήση.. αυτός που θα μείνει στην ιστορία. Και έμεινε...

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το ιστορικό μέσα από ένα πολύ ιδιαίτερο
και ιστορικό βίντεο - ντοκυμαντέρ για αυτή την ξεχωριστή πτήση!

Σήμερα από ό,τι διαβάζω είναι καθηγητής φυσικής αγωγής κάπου στα Λιόσια, έχει σταματήσει
τώρα πια τον πρωταθλητισμό αλλά μετακινείται πάντα με το ποδήλατο και ασχολείται επίσης
με την αγιογραφία.

Να είναι καλά πάντα!


16
Δημόσιο βήμα / Acro Macedonian presents... Krushevo Open 2014
« στις: 2014, Αύγουστος 08, 23:19:51 μμ »

17
Μετεωρολογία / Tempestade - Καταιγιδα
« στις: 2014, Αύγουστος 08, 15:14:20 μμ »

19
Δημόσιο βήμα / ΡΕΠΟΡΤΑΖ SERVIA 2014
« στις: 2014, Ιούλιος 15, 22:16:19 μμ »
Οταν το Εγω γινει Εμεις ποσταρετε και για Εμας, θα το εκτιμησουμε δεοντως.

20
http://www.xcmag.com/2014/05/21-competition-truths-for-pilots/

υγ: για μεταφραση παρτε ενα συναθλητη σας, ενα σχετικο με την γλωσσα, την γυναικα σας, το γκαγκουλ,
κατι τελος παντων βρε παιδι, οποιος ενδιαφερεται βρισκει τροπο   :sm_biggrin:  αυτα απο μενα κ καλα χιλιομετρα

Σελίδες: [1] 2 3
Powered by EzPortal