Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Μηνύματα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
41
« στις: 2010, Μάρτιος 09, 01:08:19 πμ »
Κύριοι ο Γιώργος ο Καραχάλιος έβγαλε ένα βιντεάκι στο forum για να χαρούμε ένα καινούριο αετόπουλο και να του δώσουμε τις ευχές μας. Μήν υπεραναλύετε τέτοιες λεπτομέρειες, γιατί μπορεί να μπερδέψετε κάποια πράγματα στο μυαλό του εκπαιδευόμενου, επειδή είναι σε πολύ αρχικό ακόμα στάδιο (του οποιουδήποτε εκπαιδευόμενου, δεν μιλάω μόνο για το συγκεκριμένο παλικάρι). Βέβαια ο εκπαιδευόμενος είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να ακούει τον εκπαιδευτή του. Συνήθως αυτό δεν συμβαίνει (το να μπερδευτεί ενοώ), άλλα επειδή καμιά φορά στο πίσω μέρος του μυαλού μένουν κάποια κατάλοιπα, δεν ξέρουμε πάντα 100% πώς θα αντιδράσει κάποιος νέος σε ένα ενδεχόμενο σφύξιμο. Θεωρώ ότι αφού πετάξει από ψηλά και γράψει κάποιες πτήσεις, μετά είναι καλό να ακούει , να μαθαίνει, να συμμετέχει και να κρατάει αυτά που θέλει για τον εαυτό του, άλλα όχι σε αυτό το στάδιο εκπαίδευσης. Επίσης όλοι οι άνθρωποι, όλοι οι νέοι, δεν αποδίδουν το ίδιο κάθε μέρα και δεν έχουν την ίδια ψυχολογία κάθε μέρα. Οι εκπαιδευτές το γνωρίζουν ότι αν θέλουν, την πλειοψηφία των νέων πιλότων μπορούν να την απογειώσουν για ψηλή στις πρώτες 5-6 μέρες. Οι περισσότεροι θα ανταπεξέλθουν άλλα μετά τί  Αυτός είναι ο σκοπός  Να πετάξουν γρήγορα οι νέοι  Ή να πετάξουν και να μείνουνε στο άθλημα οι νέοι Θα κάνουμε κι εμείς τα ίδια λάθη που κάνανε πρίν χρόνια στο παραπέντε (δεν έχω κάτι με τους παραπεντάδες, είναι δική μου εκτίμηση αυτή από παλαιότερες ιστορίες που έχω ακούσει, ίσως και λανθασμένη), να βγάζουμε γρήγορα πιλότους Φανταστείτε ότι αν βγάλεις έναν νέο πολύ πρώιμα στον αέρα η πτήση του θα είναι σαν ΄΄η πρώτη πτήση στο δρόμο με τις λεύκες΄΄.  Οι εκπαιδευτές προσπαθούνε να περιορίσουνε οποιαδήποτε υποψία για ψίλοατυχηματάκι, άλλα κυρίως, να σταθεροποιήσουνε την ψυχολογία του νέου ώστε να ευχαριστηθεί την πρώτη του πτήση για να θέλει να ξαναπετάξει. Όσοι έχετε εμπλακεί με την εκπαίδευση (όχι γενικά με εκπαίδευση, άλλα με την εκπαίδευση του αθλήματος μας), καταλαβένετε τι ενοώ. Στο ταλέντο του κάθε εκπαιδευτή είναι, να ψυχολογήσει τις συνθήκες, τη μέρα και τον νέο και να κάνει το ανάλογο παιχνίδι του ώστε να έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για τη συγκεκριμένη μέρα. Συμπέρασμα, κανείς μας δεν ξέρει καλύτερα από τον Γιώργο, τις συνθήκες άλλα και την ψυχολογία του Γραμματικόπουλου, σ΄αυτό το βίντεο. Η μάλλον την καταλαβαίνουμε από το αποτέλεσμα του βίντεο. Που δεν είναι άλλο από την πρώτη πτησάρα του Γιώργου του συνονόματου και σ΄αυτό πρέπει να εστιάσουμε. Γιώργο καλές προσγειώσεις με ασφάλεια. Υ.Γ.1 Και εγώ φιλικά τα λέω όλα τα παραπάνω, άλλα ας προσέχουμε τι λέμε γιατί η ψυχολογία και οι γνώσεις των νέων δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με των παλαιότερων. Υ.Γ.2 Τώρα που θα ανέβω στη σοφίτα θα ψάξω να βρώ στον εξωτερικό σκληρό ένα βίντεο με εκπαίδευση πέρσι τέλη Αυγούστου από Μουρίκι που έχει και μερικά Sάκια (με αφορμή τη συζήτηση, δεν φουσκώνω τα μυαλά των νέων, οι νέοι με τους εκπαιδευτές τους) .
42
« στις: 2010, Μάρτιος 01, 17:47:55 μμ »
Γιάννη αν μπορείς γράψε με κι εμένα. Μάλλον συμπληρώθηκαν τα άτομα και δεν με δέχετε.
43
« στις: 2010, Φεβρουάριος 22, 02:40:55 πμ »
Σταμάτη δεν ξέρω τι λές εσύ, άλλα ο άνθρωπος <<το ζει το θέμα>>.
44
« στις: 2010, Φεβρουάριος 22, 01:55:09 πμ »
pou den katoyrame - pote omws...!!!
Ποτέ, μα ποτέ, ΜΑ ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ, δεν κατουράμε έναν ηλεκτροφόρο φράχτη !!!!!
Ιδού και το αποτέλεσμα...
45
« στις: 2010, Φεβρουάριος 07, 00:26:29 πμ »
Πού να ξεκινήσεις όμως από την παραλία με ρυμούλκηση. Αυτά δεν γίνοντε ούτε στις Αμερικάνικες ταινίες. Πράγματα φοβερά, τρομερά, επικίνδυνα. Μόνο για λίγους που ξέρουν. Ή για αυτούς που δεν ξέρουν, άλλα επειδή φοβούντε, βγάζουν τις φοβίες τους στους υπόλοιπους. Ή για αυτούς που όταν βλέπουν κάποιον να κάνει κάτι καινούριο, θέλουν να τον θάψουν και να τον λέν αυτοδίδακτο.
Υ.Γ. Χώρια ότι για να το κάνουν αυτό, πήγαν και ξοδέψαν ένα κάρο χρήματα για να αγοράσουν το τελειώτερο Winch, που κυκλοφορεί στην αγορά με 52 ασφάλειες και 23 κόφτες.
46
« στις: 2010, Φεβρουάριος 02, 23:56:39 μμ »
Πολύ Καλό
47
« στις: 2010, Φεβρουάριος 02, 02:00:23 πμ »
Γιάννη ποτέ, κανένας κόπος δεν είναι κρίμα.
Ανταπόκριση δεν βρίσκουμε, σε πάρα πολλά και το ξέρεις.
Να σου στείλω τα sms ή τα email για να δείς?
48
« στις: 2010, Φεβρουάριος 02, 01:49:47 πμ »
Πόσο προφητικός ήμουν για ένα κομάτι του συγκεκριμένου θέματος. Δέν ξέρω πόσοι το είδατε την προηγούμενη εβδομάδα στα δελτία ειδήσεων, άλλα σας το λέω εν περιλήψη. Η Ομοσπονδία του Χόκει κάλεσε τους δημοσιογράφους, τους εξήγησε το αίτημα τους για κάποια διοργάνωση, άλλα γενικότερα και πέρι χρηματοδότησης και τους πήρε με το μέρος τους. Έγινε ένας σχετικός τσερτσελές και τούς την είπανε στα ίσια στο δελτίο ειδήσεων (δημοσιογράφοι, Ομοσπονδία και αθλητές), στο κράτος και στην κυβέρνηση. Θα μου πείτε πιο είναι το αποτέλεσμα και τι βγήκε από αυτό? Εγώ υποψιάζομε ότι όταν με το καλό θα ξαναφτιάξουν τα οικονομικά της Γ.Γ.Αθλητισμού, κάτι μου λέει ότι το χόκει θα ξαναμπεί απ΄τους πρώτους στις χρηματοδοτήσεις (όχι απόλυτα, μιλάω για πιθανότητες).
49
« στις: 2010, Φεβρουάριος 02, 00:58:48 πμ »
Ας βάλουμε και μια κοματάρα που γουστάρουν τα Παόκια.
Άαα Γιάννη παρεπιπτώντος. Μήπως μπορείς να προσθέσεις και κάνα smiley σε άσπρο-μαύρο???
50
« στις: 2010, Ιανουάριος 31, 10:21:46 πμ »
Γιάννη πιστεύω ότι δεν κατάλαβα πλήρως τι ενοείς, άλλα θα σου πώ τι κάνω εγώ. Βάζω τα quote της παράθεσης, πηγαίνω αντιγράφω την πρόταση που θέλω από κάποιο κείμενο και την κάνω επικόληση ανάμεσα στα quote. Έτσι δεν γίνετε, κι άλλη φορά που έχω κάνει παράθεση έτσι το έκανα. Εκτός και αν μου τα διορθώνεις εσύ κάθε φορά.
Ενοείτε ότι το πρόγραμμα καταλαβαίνει από πιό κείμενο τα αντέγραψα, ώστε τα να βάλει τα στοιχεία της παράθεσης από μόνο του? Λέω εγώ τώρα, σαν άσχετος που είμαι.
Απάντησε μου μόνο αν είναι σωστό αυτό που κάνω. Μην παιδεύεσε να μου εξηγήσεις πολλά γιατί δεν είμαστε όλοι τόσο σχετικοί με το σπόρ.
51
« στις: 2010, Ιανουάριος 30, 01:02:09 πμ »
Δάφνη χίλια συγνώμη. Νόμιζα ότι το: ΤΡΕΜΕ ΚΟΣΜΕΕΕ, DAFNI IS COMING. . . sm_cool το έγραψες εσύ, γι αυτό έκανα το παραπάνω σχόλιο. Τώρα το πρόσεξα ότι το έγραψε ο Κώστας.
52
« στις: 2010, Ιανουάριος 28, 17:24:39 μμ »
Δάφνη κορίτσι μου δεν σε ξέρω άλλα έχεις ακούσει φαντάζομε την παροιμία που λέει <<ένας κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη>>. Οπότε για να μας διαψεύσεις, ότι ένας κούκος την φέρνει την Άνοιξη, μπορείς το καλοκαίρι στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα στα Σέρβια, να έρθεις εσύ άλλα να φέρεις και ένα λεωφορείο φίλες σου (ξέρεις απ΄αυτά τα μεγάλα τα διόρωφα).
53
« στις: 2010, Ιανουάριος 28, 17:17:18 μμ »
Το συγκεκριμένο βίντεο είναι πέρα για πέρα φτιαχτό (είναι πασιφανέστατο) και είναι (χωρίς να έχω διαβάσει τα σχόλια στο you tube), από simulator τηλεκατευθυνόμενων μοντέλων.
54
« στις: 2010, Ιανουάριος 26, 21:15:41 μμ »
Κώστα δεν φαντάζομε να πιστεύεις ότι είναι αληθινό??
55
« στις: 2010, Ιανουάριος 25, 02:02:13 πμ »
56
« στις: 2010, Ιανουάριος 25, 01:46:01 πμ »
Γιάννη Βασάκη καλησπέρα σου. Συμφωνώ με πολλά από αυτά που λές και πραγματικά ο ρομαντισμός στις μέρες μας άλλα και ειδικά στο άθλημα μας είναι κάτι καλό που μας χρειάζεται και μας λείπει όλους. Όμως θα σου πώ κάτι, που σου ίσως σου διαφεύγει ή δεν είναι στις δικές σου προτεραιότητες, ίσως επειδή δεν έχεις τριβή με τα κοινά του αθλήματος (δεν ξέρω αν έχεις ή είχες ποτέ). Ίσως να μην ζορίστικες και να μην ζοριστείς ποτέ, γιατί έχεις επιλέξει να είσαι ένας χάλαρος πιλότος του ΣαββάτοΚύριακου και καλά κάνεις γιατί αυτό είναι που σε γεμίζει (σεβαστό). Όμως δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι το άθλημα μας έχει ανάγκη από πολλά πράγματα α)Λειτουργία επιτροπής Αιωροπτερισμού β)Κύπελα και πρωτάθλημα (ρώτα το Μητρόπουλο, τη Λίλιαν, το Καραχάλιο, πόσα έξοδα για όλα αυτά βάζουν από την τσέπη τους για το καλό του αθλήματος, συντήρηση τα αυτοκίνητα τους, του εξοπλισμού τους κ.τ.λ.) γ)Περαιτέρω ανάπτυξη του αθλήματος (έχουμε ψιλοβαλτώσει στο λέω εγώ) δ)Εκπαίδευση νέων (χωρίς ανανέωση νέων πιλότων, το άθλημα γερνάει) ε)Εθνική ομάδα (πλέον δεν υπάρχει στην πραγματικότητα είναι μόνο στα χαρτιά) και άλλα πολλά, που δεν χρειάζετε να γράφουμε ώρες, πιστεύω ότι με καταλαβαίνεις. Επίσεις υπάρχει άλλο ένα τεράστιο θέμα, αυτό τον κανόνων, άλλα και της ασφάλειας πτήσεων. Η άποψη μου λόγω και της ενασχόλησης μου με τα ανεμοπλάνα, είναι ότι θα πρέπει να υπάρχουν κανόνες, να τηρούντε, να γίνουν ακόμα πιό αυστηροί , γι αυτούς όλους που πετάνε ενεργά και αυτό πρέπει να είναι αυτό που θα πρέπει να μετελαμπαδεύσουμε στους νέους, γιατί ξέρουμε ότι η χαλαρότητα, έχει φέρει ατυχήματα, κακά τα ψέματα (το έχουμε δεί και στο δικό μας άλλα και σε άλλα χόμπι, ψαροντούφεκο, κυνήγι κ.α.). Γι αυτό θα πρέπει να ξεκινούν όλοι με το μέγιστο των κανόνων και όταν μετά από 10 με 15 χρόνια ενασχόλησης θελήσουνε να χαλαρώσουνε τους κανόνες που αφορούν καθαρά τον εαυτό τους, ας το κάνουν για να δούμε κι εμείς αν θα μπούν ή όχι στις στατιστικές. Γιατί ξέρουμε ότι όλα τα αεραθλήματα, είναι σίγουρα κάτω από την ομπρέλα των στατιστικών και το λάθος, σίγουρα καραδοκεί για όλους μας (υπάρχει ένα ρητό στα ανεμόπτερα και στους αεροπλανάκηδες, που λέει,<<υπάρχουν οι πιλότοι που ξεχάσαν να κατεβάσουν το σύστημα προσγείωσης, άλλα υπάρχουν και όλοι οι υπόλοιποι, που απλά, δεν το ΄χουν κάνει ακόμα>>). Τέλος πάντων θέλω να πώ ότι γίνετε να πετάμε με κανόνες και με ασφάλεια, άλλα γνωρίζουμε οι παλαιότεροι ότι εάν θέλουμε να είμαστε χαλαροί στο κομμάτι που αφορά το παράλογο κράτος (όταν δηλαδή ζητά παράλογα και τραβηγμένα πράγματα), μπορούμε να το κάνουμε, αυτό δεν συμβαίνει τόσα χρόνια. Και επειδή όλα αυτά δεν λύνοντε και δεν συζητιούντε εκτενώς, μέσα από ένα forum, θα αντιγράψω και θα παραθέτω στο τέλος κάθε τέτοιας συζήτησης (με παραπλήσια θέματα ενοώ), την γνωστή μου πρόταση: Εγώ όμως κάθομε και ξαναλέω ότι είναι λάθος μας που δεν ιεραρχούμε τις προταιρεότητες και δεν μοιράζουμε τις δουλιές. Για να αποδώσουμε καλύτερα πιστεύω ότι θα πρέπει σε μία μάζωξη ένα Σ/Κ να στείψουμε όλοι τα κεφάλια μας και αφού ιεραρχήσουμε τις προτάσεις-προταιρεότητες και σεβαστούμε την πλειοψηφία, να προχωρήσουμε βήμα βήμα, προς την επίτευξη του οποιουδήποτε στόχου.
57
« στις: 2010, Ιανουάριος 24, 06:26:10 πμ »
Θα ήθελα να δώσω κι εγώ μία άλλη διάσταση, στη συγκεκριμένη συζήτηση.
Ποιοί μας κυβερνούν σε επίπεδο Κράτους, Υπουργείο Αθλητισμού, Περιφέρειας, Νομαρχίας, Δήμου, το γνωρίζουμε. Πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν για όλη την Ελλάδα.
Το πόσα μπορεί να γνωρίζουν ή να μην γνωρίζουν για το άθλημα μας είναι σχετικό, που όμως εξαρτάτε κι από εμάς όλους. Κι εξηγώ ότι κάποιοι άνθρωποι έχουνε κλίσης προς κάποια πράγματα. Άλλοι στην οργάνωση, άλλοι στην εκπαίδευση, άλλοι στα διοικιτικά και ού το κάθε εξής. Ε λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι που αγαπάνε αυτό το άθλημα και θέλουν κάποια στιγμή να το δούν αρκετά ψηλότερα ο καθένας από τη μεριά του και με την στήριξη και των υπολοίπων θα πρέπει να μην απογοητεύοντε άλλα να συνεχίσουν στο μέτρο του δυνατού τις προσπάθειες τους. Ούτε να χάσουμε το ΄΄δέντρο΄΄(που είναι το πτητικό κομάτι), άλλα ούτε και να αγνοήσουμε όλες αυτές τις Αρχές του κράτους. Διότι μετά κινδυνεύουμε να ολισθήσουμε στο σφάλμα της ισοπέδωσης των πάντων. Αν ήταν έτσι, πώς γίνοντε τόσα χρόνια τόσες εκδηλώσεις? Ποτέ δεν ξέρεις που θα βρείς ένα φωτεινό παράδειγμα να σε βοηθήσει σε κάτι. Γι αυτό θεωρώ ότι εμείς θα πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε κάποιες προσπάθειες και όσες ανταμοιφθούνε. Τουλάχιστον θα έχουμε τη συνείδηση μας ήσυχη, ότι την προσπάθεια την κάναμε.
Επίσεις θέλω να εστιάσω και σε κάτι άλλο που είναι τα γραπτά και πιστεύω ότι είναι ένας διαφορετικός τρόπος παρέμβασης. Επειδή <<τα γραπτά είναι που μένουνε>> και όλοι από τα γραπτά ας πούμε κρινόμαστε, γιατί δεν κάνουμε με αφορμή αυτές τις δηλώσεις (που κανονικά θεωρώ ότι είναι έργο της Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία να προστατέψει όλα τα αεραθλήματα), μία επιστολή με τις θέσεις και τα επιχειρίματα μας και να μαζέψουμε και 500 (ή 2000-3000 χιλιάδες από όλα τα αεραθλήματα) υπογραφές, με αποδέκτες την Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία,τους Δήμους τις Νομαρχίες και τις Περιφέρειες όπου υπάρχει δραστηριότητα, τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, τα αεροπορικά έντυπα άλλα και τα υπόλοιπα ΜΜΕ και τέλος το γραφείο του Πρωθυπουργού. Σημειωτέων ότι άρθρο που δημοσιεύθηκε (από Νορβηγούς ή Σουηδούς νομίζω), στα έντυπα της χώρας τους άλλα και της δικής μας (Remove before flight) και στάλθηκε στο γραφείο του πρώην Πρωθυπουργού, σχετικά με τις ώρες λειτουργίας των αεροδρομίων, άλλα και τον ανεφοδιασμό τους σε καύσιμα όπου κάποια στιγμή κινδύνευσαν κι όλας, λόγω έλειψης καυσίμων, υπήρξαν αλλαγές πάνω σε όλα αυτά, μετά από παρέμβαση του Πρωθυπουργού. Ή γιατί δεν την στέλνουμε κάπου στις Βρυξέλες, ώστε να είναι ενήμεροι. Ή γιατί να μην την στείλουν και οι αντιπρώσωποι (Καραχάλιος, Γονατάς, Κοτσιλέλος, Καραβασίλης κ.α.) στις εταιρίες όπου σε τέτοιες περιόδους κρίσης θα κάνουνε μέσω τον Προξενείων τους κάποια παράπονα, για να μπορούν να πουλάνε. Και μόνο η ανακατοσούρα άλλα και η αντάρα που θα τους φέρουμε στον Δήμοσιουπαλληλικό τους βίο, είναι κέρδος για εμάς άλλα και υπενθύμιση ότι δεν είμαστε αποχαυνωμένα διακοσμιτικά που τρώμε κουτόχορτο, απλά αυτοί είναι άσχετοι, από αθλητική και αεροπορική παιδεία.
Επιχειρήματα?? Πάρα πολλά για όλα τα αεραθλήματα. Εναλακτικός τουρισμός 12 μήνες το χρόνο με ποιοτικούς τουρίστες, υποδομές, αθλητισμός, διέξοδος για τους νέους, απασχόληση, δασοπροστασία, ακτοφυλακή, παρακολουθήσεις για την Ελληνική Αστυνομία (έχουνε ζητήσει τη συνδρομή από τα μηχανοκίνητα μας 2-3 φορές), αεροπορική παιδεία, φυτώρεια νέων πιλότων για την Πολεμική Αεροπορία (χωρίς να χρειάζοντε σπασμωδικές φιέστες τύπου Αρχάγγελος, αξίας νομίζω 90 δισεκατομυρίων δραχμών), σχολές εκπαίδευσης πιλότων (και μή διαροή συναλάγματος στο Εξωτερικό) κι άλλα πολλά επιχειρήματα, που κάποιους θα κλονίσουνε, δεν μπορεί.
Εγώ όμως κάθομε και ξαναλέω ότι είναι λάθος μας που δεν ιεραρχούμε τις προταιρεότητες και δεν μοιράζουμε τις δουλιές. Για να αποδώσουμε καλύτερα πιστεύω ότι θα πρέπει σε μία μάζωξη ένα Σ/Κ να στείψουμε όλοι τα κεφάλια μας και αφού ιεραρχήσουμε τις προτάσεις-προταιρεότητες και σεβαστούμε την πλειοψηφία, να προχωρήσουμε βήμα βήμα, προς την επίτευξη του οποιουδήποτε στόχου. Υ.Γ. Για να μήν παρεξηγηθώ δεν λέω και δεν υπονοώ τίποτα για κανέναν. Όλες οι απόψεις όλων είναι σεβαστές, απλά τη δική μου άποψη σας λέω.
58
« στις: 2010, Ιανουάριος 24, 03:40:22 πμ »
Bob να σε κάνω μία ερώτηση και να κάνω και μια πρόταση?? Αυτές όλες οι φώτο φαντάζομε ήτανε τυπωμένες και τις σκανάρισες. Εάν είναι σχετικά εύκολο το σκανάρισμα φωτογραφιών, να σκανάρει η κάθε λέσχη ότι αρχείο έχει και να δημοσιευθούν εδώ. Για να μαθαίνουν οι νεότεροι, άλλα και για να μείνουν σαν αρχείο.
59
« στις: 2010, Ιανουάριος 21, 23:59:01 μμ »
Φίλε έτσι όπως το θέτεις, δεν έχεις άδικο.
60
« στις: 2010, Ιανουάριος 21, 01:31:28 πμ »
Γιάννη το πάμε με τον χρόνο. Στο 11ο δευτερόλεπτο η παρέα ανεβαίνει πρός την Αετόπετρα, ή κατεβαίνει. Η Αετόπετρα για όσους δεν γνωρίζουν, μπορούν να την δούν στις απογειώσεις που έχει καταχωρημένες ο Γιάννης στο hang-gliding. Είναι πολύ κοντά στη Βέροια με 600μ υψομετρική. Είναι ακριβώς δίπλα στο φράγμα του Αλιάκμονα και είναι λίγο φόβια για τους νέους γιατί είναι πολύ μακρινή η απόσταση, έως την προσγείωση. Έχω κάνει πάρα πολλές φόρες πανέμορφο δυναμικό με ΒΔ, όπου λόγω της καθαρής ατμόσφαιρας, βλέπουμε έως και τον Άθω (3ο πόδι Χαλκιδικής-Άγιο Όρος). Σημείωση:Νέος έχω κάνει αναγκαστικά top landing στο συγκεκριμένο βουνό, γιατί η συνοδηγός που είχαμε βρήκε σε πέτρα από κάτω το αμάξι και κόπηκε το σωληνάκι της βενζίνης (επιτόπου μπόλιασμα και φύγαμε). Στο 21ο δευτερόλεπτο ο κύριος με την κόκκινη φόρμα είναι ο πιλότος μπαμπάς Ζαρογιάννης, του Μπάμπη και του Σάκη. Στο 25ο είναι ο Τύπος ο Πέτρος που είχε εκπαιδεύσει τον δάσκαλο μας, τον Βασίλη τον Παπαδόπουλο. Στο 40ο είναι μιά μικρή πλαγιά που κάναν εκπαίδευση κάτω από την απογείωση της Αετόπετρας, που τώρα την περιέφραξαν λόγω του ότι εκεί παράγουν κάρβουνα. Στο 01:19, η ξύλινη ράμπα απογείωσης είναι μερικά χιλιόμετρα πιό ανατολικά από την Αετόπετρα, πάνω από το χωριό Παλατίτσια. Είναι το χωριό ακριβώς δίπλα στη Βεργίνα. Και για να μην ξεχάσουμε τον Guest star της ταινίας με το παπί είναι ο γνωστός Μάκης Καραφυλίδης (ρωτήστε τη Λίλιαν και τον Μητρόπουλο, τον ξέρουνε). Όσο αναφορά την κατασκευή, θα σας πώ ότι δούλεψε αρκετά χρόνια αξιόπιστα, αν και είχε γονατήσει το παπί (από τον αετό,τον πιλότο, την ποδιά, τον εξοπλισμό και τα βαρίδια από μολύβι που είχε στερεώσει στις μπροστινές ακτίνες της ρόδας, για να μήν τρεμουλιάζει το τιμόνι από το πολύ βάρος). Άλλα χρόνια, άλλη νοοτροπία, άλλες ευκολίες, όλα ήταν άλλα.
ΚΑΨ, ξέρεις ότι δεν είμαι πολύ της τεχνολογίας για να καθίσω να κατεβάσω κι άλλα βιντεάκια, από παλιότερα διαμαντάκια συναθλητών μας. Αν βρώ κάποια στιγμή το χρόνο, θα καθίσω να κατεβάσω μερικά.
Γιώργο Μπίλη- Πραγματικά πολύ πρωτοποριακό, έξυπνο, μελετημένο, άλλα είμαι πολύ επιφυλακτικός για το πόσο πρακτικό είναι, αυτό που έκαναν οι Αργεντίνοι.
|