CHHG Forum

Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ => Άλλα σχετικά... => Μήνυμα ξεκίνησε από: Κώστας Μητρατζάς στις 2008, Νοέμβριος 23, 13:58:58 μμ

Τίτλος: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Κώστας Μητρατζάς στις 2008, Νοέμβριος 23, 13:58:58 μμ
Με αφορμή μια συζήτηση που έγινε την Πέμπτη στην αερολέσχη της Α.Λ.Α.Ο. περί
πλοϊμότητας   μεταχειρισμένων  αετών και άλλων πολλών ,
θα ήθελα να παραθέσω εδώ το ακόλουθο τεχνικό άρθρο από την εταιρία WILLS WING:   

http://www.willswing.com/articles/Article.asp?reqArticleName=ReflexBridles


 πιστεύω ότι αξίζει την προσοχή μας.
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Μαραγκός Άγγελος στις 2008, Νοέμβριος 23, 20:20:17 μμ
ok Εντάξει και τώρα τι θέλει να πει ο ποιητής γιατί είμαι και λίγο χαζός . μήπως τελικά δεν ειναι αξιόπιστοι οι μεταχειρισμένοι αετοί μας ?
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Giorgos Kapsimalis στις 2008, Νοέμβριος 23, 23:52:51 μμ
κώστα όταν δίνουμε τέτοια άρθρα καλό είναι να προσθέτουμε μία μικρή περιγραφή γιατί το άρθρο είναι δημοσιευμένο σε 5 σελίδες και δεν ξέρω πόσοι μπορούν να διαβάσουν τις γραφικές παραστάσεις.

Εν ολίγοις το άρθρο λέει ότι λόγω παλαιότητας τα luff lınes χανουν την λειτουργικότητά τους και το διαπιστώσανε τεστάροντας έναν παλιό αετό. Αυτό συμβαίνει γιατί το πανί χαλαρώνει και αλλάζει το σημείο στο οποίο συνδέεται με το πανί. Αυτό μεταβάλει τον τρόπο
με τον οποίο δουλεύουν τα luff lınes και τις ταχύτητες/γωνίες προσβολής στις οποίες είναι λειτουργικά.

Δεν τολμώ να αμφισβητήσω τους κυρίους της Wills wing αλλά οφείλω να πω τα εξής:
Οι μεταχειρισμένοι αετοί δεν θα σταματήσουν να υπάρχουν και να τους πετάμε.Είναι μία καλή επιλογή όταν δεν έχεις τα λεφτά για να πάρεις  καινούργιο. Ποίος δεν θέλει να πετάει με έναν αετό ολοκαίνουργιο? Ειδικά όταν είσαι νέος στο άθλημα και δεν ξέρεις αν θέλεις να συνεχίσεις τότε ο μεταχειρισμένος που είναι και ποίο φτηνός είναι από τις πρώτες σου επιλογές. Επίσης όταν μπαίνεις στο άθλημα πρέπει να αγοράσεις όλον τον εξοπλισμό από το μηδέν και προσπαθείς να γλιτώσεις χρήματα.

Πετάω με τον 3ο αετό μου και ήταν όλοι μεταχειρισμένοι. Με εξαίρεση τον 1 οι άλλοι 2 ήταν σε εξαιρετική κατάσταση. Ειδικά ο αετός με τον οποίο πετάω παρότι έχει αρκετά χρόνια στην πλάτη του έχει γράψει ελάχιστες πτήσεις με τους προηγούμενους ιδιοκτήτες.
Υπήρξε στιγμή που τα luff lınes χρειάστηκε να δουλέψουν και το κάνανε υποδειγματικά καθώς ήμουν σε χαμηλό ύψος προσπαθώντας να κάνω low save σε δυνατό και στενό θερμικό το οποίο με "έφτυσε" με αποτέλεσμα ο αετός να "βουτήξει".
Έχω δει ίδιο αετό με τον δικό μου και σε σύγκριση με αυτόν ο δικός μου έμοιαζε σαν να είχε βγει μόλις από το εργοστάσιο.

Βέβαια υπάρχει η στιγμή που ένας αετός θα πρέπει να αποσύρεται. Ποιο είναι όμως αυτό το κριτήριο βάση του οποίου αποφασίζεις να αποσύρεις έναν αετό?

Μπορείς να γράψεις πολλές σελίδες για αυτό αλλά σταματάω εδώ για τώρα.
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Γιώργος Μπίλλης στις 2008, Νοέμβριος 24, 11:19:20 πμ
Ενδιαφερον αρθρο αλλα αν εξετασει κανεις τις στατιστικες ατυχηματων και παρ'ολιγον ατυχηματων στην χωρα μας (αλλα και στο εξωτερικο) θα διαπιστωσει οτι σχεδον παντα προκειται περι σφαλμα πιλοτου. Αν μια υποθετικη επιτροπη ατυχηματων δηλαδη ηταν να δουλεψει για την αντιμετωπιση των ατυχηματων και ξεκινουσε με το να βαλει σε σειρα προτεραιοτητας τους λογους ατυχηματων στο αθλημα, τοτε η χαμηλη αποτελεσματικοτητα των luff lines θα ηταν στην τελευταια θεση της λιστας. Με αλλα λογια, τι να τον κανεις τον πλοιμο αετο αν ο πιλοτος προκειται να κανει την μ******α του με τον ενα ή με τον αλλο τροπο.

Παντως το αρθρο εμπλουτιζει τις γνωσεις μας επι του θεματος. Επισης υποδικνυει εμμεσα οτι οι αετοι τελευταιας γεννεας χωρις luff lines (πχ Moyes Litesport) καθως και οι topless δεν προκειται να αντιμετωπισουν αυτο το προβλημα οταν παλαιωσουν.
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Κώστας Μητρατζάς στις 2008, Νοέμβριος 24, 16:44:13 μμ
‘’Επίσης όταν μπαίνεις στο άθλημα πρέπει να αγοράσεις όλον τον εξοπλισμό από το μηδέν και προσπαθείς να γλιτώσεις χρήματα.’’
 Σίγουρα καλό είναι να γλιτώσεις χρήματα αλλά όχι και σε βάρος της σωματικής σου ακεραιότητας.

‘’Με εξαίρεση τον 1 οι άλλοι 2 ήταν σε εξαιρετική κατάσταση.’’
Οπτικά μπορεί σίγουρα να ήταν ,αλλά αν διαβάσεις  πιο προσεκτικά το άρθρο , κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί με ένα απλό test fly ότι ο αετός σου πληρεί τα όρια ασφάλειας και δεν θα σε ‘’ πουλήσει’’ όταν θα χρειαστεί , όπως ήδη χρειάστηκε σύμφωνα με την περιγραφή σου  σε εσένα  Γιώργο ήδη μια φορά ως τώρα. Και αν περιμένουμε εκ του αποτελέσματος για να κρίνουμε ότι ο αετός μας πετάει με ασφάλεια τότε κάποιοι δυστυχώς θα το χάσουν το παιχνίδι…….Το θέμα είναι να προλαμβάνουμε και όχι να θεραπεύουμε καλέ μου φίλε και δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς με αυτό.

’Ποιο είναι όμως αυτό το κριτήριο βάση του οποίου αποφασίζεις να αποσύρεις έναν αετό?’’
Ας στείλουμε για έλεγχο στην Γερμανία στην DHV που έχουν την τεχνογνωσία για κάτι τέτοιο ή ας εκπαιδευτεί κάποιος  για να μπορεί  να το κάνει και στην Ελλάδα(δεν έχω ιδέα εάν γίνεται αυτό, μια σκέψη κάνω) τους μεταχειρισμένους αετούς που μας ενδιαφέρουν για αγορά.
Ας σκεφτούμε όλοι μας τι θα μπορούσε να γίνει για να το πετύχουμε αυτό. Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που άνοιξα αυτό το θέμα , για να βρεθεί μια λύση έτσι ώστε να πετάμε με το κεφάλι μας όσο πιο ήσυχο γίνεται και όχι να σταματήσουμε να πετάμε γιατί δεν μπορούμε να αγοράσουμε καινούργιο εξοπλισμό .

‘’ Με αλλα λογια, τι να τον κανεις τον πλοιμο αετο αν ο πιλοτος προκειται να κανει την μ******α του με τον ενα ή με τον αλλο τροπο.’’
 
Είναι σαν να αναρωτιέσαι : τι θές και τρώς αφού πάλι θα ξαναπεινάσεις ????Μακακίες ανέκαθεν γινόντουσαν και θα συνεχίσουν να γίνονται φίλε Γιώργο,αν και προσωπικά πιστεύω ότι τον πιο σπουδαίο ρόλο εκτός από την σωστή εκπαίδευση τον παίζει ο ίδιος μας ο εαυτός , ο οποίος έως δια μαγείας μετά την εκπαίδευση συμπεριφέρεται σε πολλές περιπτώσεις εντελώς αλλόκοτα και κάνουμε πράγματα που σαν εκπαιδευόμενοι ούτε θα τα σκεφτόμασταν καν. Δείξε σε κάποιον έμπειρο πιλότο  τι άνθρωπος είσαι  και θα σου πει  με ακρίβεια και πως θα πετάς .Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους αλλά οι μακακίες μόνο για τους Μακάκες.
Το άρθρο θεωρώ ότι αναφέρεται για τους ανθρώπους που θέλουν να χαρούν την ομορφιά της πτήσης και  όχι για τους Μακάκες  , πιστεύω δε, ότι τους ενδιαφέρει πρωτίστως η ασφάλεια τους και μετά όλα τα άλλα.
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Giorgos Kapsimalis στις 2008, Νοέμβριος 24, 19:13:28 μμ
Κώστα όλα καλά αλλά μήπως παρουσιάζεις τα πράγματα πολύ ποιο τραγικά από ότι θα μπορούσανε να είναι?

Ένας αετός "φιτίλια" θα αποσυρθεί. Ένας αετός που έχει ζωή ακόμα τότε θα πετάξει. Πού είναι το πρόβλημα?

Δεν καταλαβαίνω τι προτείνεις. Τους μεταχειρισμένους αετούς να τους στέλνουμε στη DHV για επανέλεγχο?  :sm_dead:  :sm_dead:
Να φτιάξουμε υποδομές ίδιες με της DHV για να μπορούμε να τους ελέγχουμε?  :sm_dead: :sm_dead:
Να καταργήσουμε τους μεταχειρισμένους?

Πετάω με μεταχειρισμένο αετό και γνωρίζω την επίδραση του χρόνου και των πτήσεων πάνω του.
Τον συντηρώ και και θα εξακολουθώ να τον συντηρώ μέχρι να τον αλλάξω με κάτι άλλο όταν βελτιωθούν  τα οικονομικά μου.
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Κώστας Μητρατζάς στις 2008, Νοέμβριος 24, 19:52:22 μμ
Θεωρώ ότι  μιλάω και γράφω ικανοποιητικά την Ελληνική γλώσσα Γιώργο. Τώρα εάν εσύ δεν μπορείς να καταλαβαίνεις τι εννοώ ,λυπάμαι δεν  είναι δικό μου το πρόβλημα.
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ στις 2008, Νοέμβριος 25, 03:25:55 πμ
Ειρήνη υμείν κύριοι, μόνο με διάλογο και προτάσεις για δουλειά πιστεύω ότι μπορούν να λυθούν αυτά τα θέματα.
Τι ενοώ;
Ενοώ ότι καλό είναι αρχικά να διαπιστώνετε ένα πρόβλημα ή μία έλειψη που έχουμε στο άθλημα μας.
Και μην μου πεί κανείς ότι δεν έχουμε, γιατί έχουμε πολλές.
Παράθεση από Κώστας Μητρατζάς.
Παράθεση
Ας στείλουμε για έλεγχο στην Γερμανία στην DHV που έχουν την τεχνογνωσία για κάτι τέτοιο ή ας εκπαιδευτεί κάποιος  για να μπορεί  να το κάνει και στην Ελλάδα(δεν έχω ιδέα εάν γίνεται αυτό, μια σκέψη κάνω) τους μεταχειρισμένους αετούς που μας ενδιαφέρουν για αγορά.
Ας σκεφτούμε όλοι μας τι θα μπορούσε να γίνει για να το πετύχουμε αυτό. Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που άνοιξα αυτό το θέμα , για να βρεθεί μια λύση έτσι ώστε να πετάμε με το κεφάλι μας όσο πιο ήσυχο γίνεται και όχι να σταματήσουμε να πετάμε γιατί δεν μπορούμε να αγοράσουμε καινούργιο εξοπλισμό .
Στη συνέχεια κάποιος ο οποίος κατά γενική ομολογία έχει διάθεση γνώσεις και κλίση επί του θέματος να αναλαμβάνει αυτόν τον τομέα για όποιους θέλουνε να μάθουνε, το τονίζω αυτό για όποιους θέλουνε να μάθουνε ή έχουν διάθεση να ρωτήσουνε.
Ομιλώ για τους παλιούς αλλά κυρίως για τους νεότερους όπου, εκτός από 4-5 πράματα που τους έχει πει ο εκπαιδευτής τους (π.χ. για μετεωρολογία η κάτι άλλο), θα πρέπει να το ψάξουν από μόνοι τους, ή να τα βγάλουν με το τσιγκέλι, από τους παλαιότερους.
Η πρόταση μου δηλαδή είναι:να ορίζετε δηλαδή εν ολίγης ένα άτομο και στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο έλεχος και οι σωστές επιδιορθώσεις τον αετών, το οποίο έστω μια φορά το χρόνο (π.χ. κατά τη διάρκεια του δεκαήμερου στα Σέρβια), να δίνει τα φώτα του, σ΄αυτούς που τάχουνε ανάγκη και να μην πειραματιζόμαστε. Είμαι σίγουρος γι αυτό που σας λέω, διότι έχω δεί με τα μάτια μου, πιλότο και αετό στα Σέρβια, όπου για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ερχότανε ο αετός με το ίδιο πρόβλημα, διότι δεν ήξερε ο άνθρωπος, πώς πρέπει να τον φτιάξει.
Και προτείνω κάποιον γι αυτή την δουλειά (χωρίς να τον έχω ρωτήσει βέβαια και μπορεί να με βρίσει γι αυτό), ο οποίος θεωρώ ότι λόγω της δουλειάς του (στα συνεργεία των F-16 στη Λάρισα), θα μπορούσε σωστά και πολύ πιο εξειδικευμένα να μας βοηθήσει σε θέματα τα οποία ίσως στο πίσω μέρος του μυαλού μας, να υποβόσκουν και να μας αχώνουν.
Εδώ θα αναφέρω ένα δικό μου κλασικό παράδειγμα που χαρακτηρίζει πιστεύω τον χώρο μας.
Από την Αμφίκλεια το 2003, παρακαλάω Θεσσαλονικιούς και Αθηναίους να μου δείξουνε πως μαζεύοντε τα εφεδρικά μας, για να τα φρεσκάρουμε κάθε χρόνο. Δεν υπήρξε ανταπόκριση ποτέ. Εάν θελήσει κάποια στιγμή να μου δείξει κάποιος, υπόσχομε ότι αναλαμβάνω αυτό το κομάτι του αθλήματος μας.
Φέτος στα Σέρβια μετά το θέμα που προέκυψε και ήτανε φρέσκο, για 3 συνεχόμενα απογεύματα ζητούσα να λυθεί επιτέλους αυτό το θέμα και η απάντηση ήταν:ίσως αύριο.

Έχω να γράψω και για το παρακάτω θέμα που έθιξε ο Μπίλλης, άλλα θα το κάνω αύριο γιατί νύσταξα.
Παράθεση
Ενδιαφερον αρθρο αλλα αν εξετασει κανεις τις στατιστικες ατυχηματων και παρ'ολιγον ατυχηματων στην χωρα μας (αλλα και στο εξωτερικο) θα διαπιστωσει οτι σχεδον παντα προκειται περι σφαλμα πιλοτου. Αν μια υποθετικη επιτροπη ατυχηματων δηλαδη ηταν να δουλεψει για την αντιμετωπιση των ατυχηματων και ξεκινουσε με το να βαλει σε σειρα προτεραιοτητας τους λογους ατυχηματων στο αθλημα, τοτε η χαμηλη αποτελεσματικοτητα των luff lines θα ηταν στην τελευταια θεση της λιστας. Με αλλα λογια, τι να τον κανεις τον πλοιμο αετο αν ο πιλοτος προκειται να κανει την μ******α του με τον ενα ή με τον αλλο τροπο.
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Giorgos Kapsimalis στις 2008, Νοέμβριος 25, 19:43:42 μμ
Για να δούμε...

Βέβαια υπάρχει η στιγμή που ένας αετός θα πρέπει να αποσύρεται. Ποιο είναι όμως αυτό το κριτήριο βάση του οποίου αποφασίζεις να αποσύρεις έναν αετό?
...και μετά...
Ας στείλουμε για έλεγχο στην Γερμανία στην DHV που έχουν την τεχνογνωσία για κάτι τέτοιο ή ας εκπαιδευτεί κάποιος  για να μπορεί  να το κάνει και στην Ελλάδα(δεν έχω ιδέα εάν γίνεται αυτό, μια σκέψη κάνω) τους μεταχειρισμένους αετούς που μας ενδιαφέρουν για αγορά.
...και εδώ μάλλον έχω αρχίζει να μην καταλαβαίνω γιατί....
Δεν καταλαβαίνω τι προτείνεις. Τους μεταχειρισμένους αετούς να τους στέλνουμε στη DHV για επανέλεγχο?  :sm_dead:  :sm_dead:
Να φτιάξουμε υποδομές ίδιες με της DHV για να μπορούμε να τους ελέγχουμε?  :sm_dead: :sm_dead:
Να καταργήσουμε τους μεταχειρισμένους?
...και επειδή δεν κατάλαβα καλά μου λες...
Θεωρώ ότι  μιλάω και γράφω ικανοποιητικά την Ελληνική γλώσσα Γιώργο. Τώρα εάν εσύ δεν μπορείς να καταλαβαίνεις τι εννοώ ,λυπάμαι δεν  είναι δικό μου το πρόβλημα.

...και δεν φτάνει μόνο αυτό αλλά υπάρχει και ο έτερος Γιώργος ο οποίος δεν καταλαβαίνει όπως και εγώ γιατί...
Παράθεση από Κώστας Μητρατζάς.
Παράθεση
Ας στείλουμε για έλεγχο στην Γερμανία στην DHV που έχουν την τεχνογνωσία για κάτι τέτοιο ή ας εκπαιδευτεί κάποιος  για να μπορεί  να το κάνει και στην Ελλάδα(δεν έχω ιδέα εάν γίνεται αυτό, μια σκέψη κάνω) τους μεταχειρισμένους αετούς που μας ενδιαφέρουν για αγορά.
Ας σκεφτούμε όλοι μας τι θα μπορούσε να γίνει για να το πετύχουμε αυτό. Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που άνοιξα αυτό το θέμα , για να βρεθεί μια λύση έτσι ώστε να πετάμε με το κεφάλι μας όσο πιο ήσυχο γίνεται και όχι να σταματήσουμε να πετάμε γιατί δεν μπορούμε να αγοράσουμε καινούργιο εξοπλισμό .
Στη συνέχεια κάποιος ο οποίος κατά γενική ομολογία έχει διάθεση γνώσεις και κλίση επί του θέματος να αναλαμβάνει αυτόν τον τομέα για όποιους θέλουνε να μάθουνε, το τονίζω αυτό για όποιους θέλουνε να μάθουνε ή έχουν διάθεση να ρωτήσουνε.

Οι μεταχειρισμένοι αετοί δεν είναι πρόβλημα. Οι κακομεταχειρισμένοι, κακοσυντηρημένοι ή αλλιώς αυτούς που ονομάζουμε "φιτίλια", αυτοί ναι είναι. Αυτούς όμως τους αναγνωρίζεις σχετικά εύκολα.
Ας εστιάσουμε την προσοχή μας σε ποίο σημαντικά κομμάτια του χώρου γιατί πρώτα τελειώνει η δική μας περιορισμένη γνώση και μετά ο αετός μας δείχνει τα όρια του.

Υ.Γ. Οι προσωπικές επιθέσεις και ειδικά όταν γίνονται δημόσια δεν αρέσουν σε κανέναν. Ούτε σε αυτόν που τις δέχεται αλλά ούτε και σε αυτούς που τις παρακολουθούν

Φιλικά

Γιώργος
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Κώστας Μητρατζάς στις 2008, Νοέμβριος 25, 20:05:58 μμ
 :sm_biggrin: :sm_biggrin: :sm_biggrin:    Έλεος ρε Γιώργο.................παράτα τον αετό και ξεκίνα μαθήματα Ελληνικών...............ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Γονατάς στις 2008, Νοέμβριος 25, 23:05:43 μμ
Πιστέυω οτι η γνώση είναι η ασφάλειά μας. Παράδειγμα σχεδόν καμιά εταιρεία αιωροπτέρων δεν επιτρέπει την
μηχανοκίνητη πτήση . Λόγω της ώσης δεν λειτουργούν τα luff lınes ,με αποτελεσμα να ξεπερνιέται έυκολα
η επιτρεπόμενη ταχύτητα .Άν σ αυτό συνυπολογίσουμε το πιθανό επιπλέον βάρος μοτερ,κάυσιμα,προπέλα κλπ.................άστο να πάει άστο.
Αυτά στη θεωρία. Στήν πράξη εχω δει ρετάλια μηχανοκίνητα αιωρόπτερα να πετούν πολλά χρόνια μετά την
λήξη τους χωρίς πρόβλημα με (ευτυχισμένους) πιλότους και φυσικά χωρίς εφεδρικό.
η επιλογή είναι δική μας καθώς και η ευθύνη σε κάθε μας πτήση .
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Γιώργος Καραχάλιος στις 2008, Νοέμβριος 27, 01:28:34 πμ
Τα προβληματά σας  μπορούν να λυθούν  με πολύ απλό τρόπο:
-Όλοι οι αετοί όταν πωλούντε συνοδεύονται από ένα βιβλιαράκι με τις οδηγίες λειτουργίας και συντήρησης και με το πατρόν για τις μπανέλες.
Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις πάνω σε αυτά υπάρχουν :
1.Tα εργοστάσια.
2.O Dealer.
-To ίδιο ισχύει και για τα εφεδρικά .
Όσο για την αποψή μου για το άρθρο , Το βράδυ στην Λέσχη.
 :sm_rolleyes:
Τίτλος: Απ: Πλοιμότητα μεταχειρισμένων αετών
Αποστολή από: Κώστας Μητρατζάς στις 2008, Νοέμβριος 27, 13:21:51 μμ
Όσο για την αποψή μου για το άρθρο , Το βράδυ στην Λέσχη

Δάσκαλε,
 δεδομένης της προσφοράς σου στο άθλημα και της πολύχρονης πείρας σου σαν εκπαιδευτής και πιλότος ,είμαι σίγουρος οτι η άποψη σου ενδιαφέρει όλους τους πιλότους στην Ελλάδα.
Για αυτό και θα σε παρακαλέσουμε να μας την γράψεις και στο forum, για όσους δεν μπορέσουμε να παρεβρεθούμε απόψε στην λέσχη είτε λόγω έλλειψης χρόνου ,είτε λόγω απόστασης.