Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Μηνύματα - ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ
61
« στις: 2011, Μάιος 02, 09:35:36 πμ »
Άλλο ένα πολύ καλό video Μαρούφ! Μπράβο! Έπρεπε όμως να περιλάβεις και λίγα αποσπάσματα από την νυχτερινή σας βόλτα ! :sm_smile:Σε ότι αφορά την προσγείωση μου (την 1η στο video) τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και ξέρεις πως δεν ψάχνω διακαιολογίες....Ο χώρος είναι μια χαρά. Απλα ο αετός μου είναι racing και απαιτεί χειρουργικούς χειρισμούς! Ενώ ο combat L είναι ουσιαστικά ένας μεσαίος διπλόπανος που προσγειώνεται σαν μονόπανος....Φάνηκε ξεκάθαρα νομίζω στην 2η προσγείωση!
62
« στις: 2011, Απρίλιος 26, 09:00:50 πμ »
Ηταν πολύ ωραιά την Παρασκευή! Το επανέλαβα την Δευτέρα με Ταλιμπάν, Οδυσσέα. Λίγο πιο δύσκολη μέρα στην αρχη και αντίστοιχα στενά και δυνατά θερμικά ψηλά. Ευχαριστήθηκα πολύ την καινούργια ζώνη Viper s! Και από το επόμενο Σ/Κ μοσκιτάκι και παραλία...να μην ξεχνιόμαστε.....
63
« στις: 2011, Απρίλιος 04, 09:43:52 πμ »
Όλη η ουσία είναι ο τρόπος με τον ο οποίο ο Θωμάς δαμάζει το πηδηχτό θερίό !!
Φυσικά μας άνοιξε η όρεξη για dune soaring σε καταλληλότερο μέρος!
64
« στις: 2011, Μάρτιος 10, 11:00:38 πμ »
Αν το πρώτο πιάτο περιλαμβάνει αφέψημα (χαμομηλάκι) και χορταράκια, το δεύτερο πιάτο πρέπει σίγουρα να είναι ελαφρύ ! Ψηφίζω λοιπόν τριγωνάκι.....
65
« στις: 2011, Μάρτιος 09, 09:31:08 πμ »
Αναφορικά με την ακύρωση, συμφωνώ με τον Λέλο. Κρίνεις κατά περίπτωση, αλλά συνήθως το να τρέξεις είναι καλύτερο. Γιατί αν ο αετός δεν έχει βάλει πτέρυγα και είσαι σε σωστή θέση για να κάνεις φλερ (όχι πίσω κυνηγώντας τον) , τότε μάλλον όλα πάνε καλά και θα έπρεπε να απογειωθείς! Η δυνατότητα ακύρωσης με άφημα του γκαζιού είναι πολύ σημαντική διαφορά το μοσκίτο σε σχέση άλλα! (με το τσέχικο π.χ. ) Αναφορικά με το τρέξιμο ο Γιώργος έχει απόλυτο δίκαιο! Πρέπει να έισαι κρεμασμένος για να βάζεις δύναμη μέσω του ιμάντα. Το είπα και στον Λέλο, αλλά κόπηκε εντέχνως στο μοντάζ από τον Μαρουφίδη!! Το ιδανικό θα ήταν να είχαμε εκπαιδευτική ζώνη αετού. Αν όμως θέλουμε απλά να δούμε πως τρέχει τον αετό κάποιος, το τρέξιμο έτσι όπως έγινε βοηθά.....άρα συμφωνώ με τον Λέλο
66
« στις: 2011, Φεβρουάριος 18, 10:45:37 πμ »
ωραία μουσική!
67
« στις: 2011, Φεβρουάριος 15, 10:09:48 πμ »
Καλή απογείωση / προσγείωση Μαρουφ. Μπράβο! Ανέκαμψες άμεσα! Το τέλος με παραξένεψε...λίγο gay μου φάνηκε...χαχαχαχα!
68
« στις: 2011, Φεβρουάριος 08, 11:40:10 πμ »
Συμφωνώ και με τους δύο Κωστήδες στα σχόλιά τους. Μετά από τόσες πτήσεις καταλαβαίνουμε τα λιγοστά λάθη που κάνουμε... Τα limit lines δεν θα έκαναν τίποτα στην συγκεκριμένη περίπτωση...Η σωστή αντιμετόπιση περιγράφηκε επακριβώς από τον λέλο: στιγμιαίο άφημα γκαζιού, ίσιωμα και συνέχεια με φουλ γκάζι! Δεν έιναι πολύ απλό, αλλά ακόμη κι αν δεν πιάσει, η προσγείωση είναι πιό ομαλή! Το έκανα ακριβώς έτσι στην πτήση μου στον Μαλιακό και δούλεψε τέλεια!! Απογειώθηκα μια χαρά! Νομίζω Μαρουφ πως πρέπει να προσέξεις λίγο τα χαλάρωμα στην απογείωση, κάτι που κάνει και ο γιατρός πολύ έντονα. Ο Λέλος κι εγώ τρέχουμε σαν τρελοί, με πολύ καλά αποτελέσματα!
Υ.Γ Η αρχή του video είχε κάτι από slumdog millionaire!!
69
« στις: 2011, Ιανουάριος 20, 09:30:20 πμ »
Μπράβο Γιώργο , πολύ καλή δουλειά!!...Τελικά είσαι χρήσιμος....Θα σε ξαναπάρουμε παρέα...και αν είσαι και καλό παιδί θα σου δώσουμε να πετάξεις και λίγο...
70
« στις: 2011, Ιανουάριος 17, 11:53:52 πμ »
Το Σάββατο πήγα κι εγώ μαζί με τον γιατρό στο ίδιο ακριβώς μέρος. Το μέρος έιναι πάρα πολύ καλό γιατί δίνει την δυνατότητα για χαμηλή πτήση fun σε ξεχωριστό τοπίο (αρκεί να μην βαλτώσεις!!) ή για θερμική πτήση στα γύρω βουνά! Εγώ πήγα κατευθείαν στην Οίτη (23 χλμ απόσταση), αλλά παρότι έφτασα σχετικικά ψηλός (1700μ) ήμουν ακόμη οριακά υπήνεμος γιατί ψηλά φυσούσε ΒΔ - Δ. Τελικά πήγα πρός Καλλιδρομο, κι όταν τελίωσε η βενζίνη έκανα ένα μεγάλο glide προς την προσγείωση.....Την άλλη φορά θα πάω κατευθείαν Καλλίδρομο και μετά Παρνασσό....
71
« στις: 2010, Δεκέμβριος 06, 14:36:26 μμ »
Η πτήση με τετοιες συνθήκες στην Πάρνηθα είναι πολύ καλή, κι όταν έχεις την δυνατότητα δεν την χάνεις! Στις Πλαταιές έχουμε πετάξει άπειρες φορές......
72
« στις: 2010, Δεκέμβριος 06, 11:24:37 πμ »
Την Κυριακή πραγματοποιήσαμε με τον γιατρό μια πολύ καλή πτήση στην Πάρνηθα. Η απογείωση έγινε με τα Μοσκίτο από τον Σείριο με καλές συνθήκες (Β-ΒΔ 12-15χλμ). Χαμηλά δυσκολευτήκαμε να πάρουμε ύψος, αλλά στην συνέχεια είχε καλή άνοδο και μετά από τα 400μ (απο προσγείωση) βρήκαμε πολύ καλές συνθήκες. Τα θερμικά ήταν πολύ δυνατά και καλοσχηματισμένα. Με ένα μόνο καλό θερμικό ανέβηκα χωρίς μοτέρ στη βάση (1700μ) όπου η θέα (λόγω και της καθαρότητας της ατμόσφαιρας) ήταν εκπληκτική: από Χαλκίδα, μέχρι Σαλαμίνα και Μακρόνησο! Ανεμοπορούσαμε για πλάκα με τον Τζόνυ χωρίς μοτέρ μέχρι που παγώσαμε ! Μετά την προσγείωση ακολούθησε σύντομη εκπαίδευση του Θωμά στο Μοσκίτο. Ήταν όμως ήδη αργά και αποφασίσαμε να αφήσουμε την πρώτη του πτήση για άλλη φορά.....
73
« στις: 2010, Ιούλιος 13, 10:24:29 πμ »
Ανεβασα κι εγώ για πρώτη φορά πτήση μου στο leonardo (μπορείτε να την δείτε στο Sky.gr) Ηταν μια καλή προπόνηση το Σάββατο 11/7 στις Πλαταιες. Πέταξα με Ταλιμπάν και Σεμπάστιαν. Το τασκ ήταν Πλαταιες - Δαφνη - Μελισσοχώρι - προσγείωση και βγήκε από εμένα με ένα καλό glide στιο τέλος. Τα ανοδικά ήταν ασυνήθιστα δυνατά για Πλαταιες (+6 πολλές φορές)
74
« στις: 2010, Απρίλιος 06, 08:50:00 πμ »
Άγγελε, αν θες μοσκίτο δες μόνο το original σουηδικό. Δεν έίναι τυχαίο που οι περισσότεροι στο κόσμο πετούν αυτό. Κοίτα την τελεταία έκδοση (το NRG, 2001 +) και οποσδήποτε με μίζα. Για περισσότερα επικοινώνησε τηλεφωνικώς με μένα, το Κοτζιλέλο, τον Μαρουφίδη ή τον γιατρό που συνολικά έχουμε 500+ πτήσεις με μοσκίτο....
75
« στις: 2010, Μάρτιος 23, 14:24:40 μμ »
Έστω και σε μεγάλη ηλικία,χαίρομαι που ανακάλυψες και άλλες χαρές της πτήσης!! Άντε και τηλεκατευθυνόμενος!!!
76
« στις: 2008, Νοέμβριος 25, 10:59:31 πμ »
Οι ξένοι πιλότοι πληρώνουν σε όλα τα open αρκετά λεφτά από τη τσέπη τους. Πληρώνουν διαμονή (παντού) διατροφή, καθώς και ένα υψηλό entry fee (100 - 300 ανάλογα τον αγώνα) που δεν περιλαμβάνει περισυλλογή. Δεν νομίζω πως το πρόβλημά τους θα ήταν ένα entry fee . Και φυσικά δεν μιλάμε να έρθει η elit, αλλά καλοί πιλότοι που μπορεί να μην συμετέχουν στις εθνικές τους ομάδες, αλλά είναι σίγουρα καλύτεροι από εμάς....Νομίζω πως η συνδιοργάνωση με γειτονική χώρα (Σλοβενία, Ιταλια..) θα ήταν ενδιαφέρουσα και εφικτή ιδέα
77
« στις: 2008, Νοέμβριος 20, 11:00:32 πμ »
Ο Σπύρος έθιξε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα . Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα πως θα έπρεπε να στοχεύουμε στην αύξηση των συμμετοχών και ιδιαίτερα με την συμμετοχή καλών ξένων αθλητών. Ίσως να πρέπει να εξετάσουμε την συνδιοργάνωση με κάποια γειτονική χώρα . Αυτό θα βοηθήσει σημαντικά να ανέβει το επίπεδο του πρωταθλήματος και να γίνει πιο ανταγωνιστικό για όλους. Αλλιώς (ανεξερέτως που γίνουν οι αγώνες) θα ήμαστε πάλι οι γνωστοί 5+5 ....
78
« στις: 2008, Νοέμβριος 18, 12:30:39 μμ »
Τα Σέρβια έχουν αποδειχτεί καλή τοποθεσία αλλά έχω να παρατηρήσω τα εξής
- Είναι πολύ μακρυά από την Αθήνα. Παρότι ευνοεί τη συμμετοχή βοριοελλαδίτων πιλοτων, αυτή ήταν πάρα πολύ μικρή (απλά κοιτάξτε τις συνολικές αγωνιστικές ανά πιλότο το 2008). Αν είναι λοιπόν να μετέχεουν Αθηναίοι κατά 90%, ας τους κάνουμε και πιο κοντά στην Αθήνα. Έτσι τουλάχιστον θα προσελκύσουμε και περισσότερες συμμετοχές τα 2 Σαββατοκύριακα - γιατί για Σ/Κ είναι τρομερή κούραση να έρθει κάποιος από την Αθήνα!! - Το μέρος το έχουμε μάθει. Θα ήθελα να πετάξω και σε άλλα μέρη. 3 χρονια στη σειρά ήταν πολλά ! Ας πάμε και κάπου αλλού όπου αποτελέι προκληση για τους πιλότους - Προτείνω τα Καλάβρυτα που είναι κοντά, έχει καλές δυνατότητες πτήσεις και είναι και πολύ ωραίο μέρος (θα δώσει το κίνητρο να έρθουν και αυτοί που δεν καίγονται για τους αγώνες)
79
« στις: 2005, Νοέμβριος 01, 10:55:18 πμ »
Πιστεύω πως η τοποθεσία των αγώνων θα έπρεπε να επιλεγεί με βασικότερο κριτήριο τη δυνατότητα επιδόσεων. Πρέπει επιτέλους να ξεπεράσουμε τα λεσχιακά / τοπικά συμφέροντα και να διοργανώσουμε ένα πρωτάθλημα όπου θα χαρούμε επιδόσεις και goal. Επιμένω πως η διοργάνωση θα πρέπει να έχει τη μορφή πραγματικού open με τη συμμετοχή ξένων! Μόνο έτσι θα έχουμε αναβαθμισμένους αγώνες ! Πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε (επαφές με αεραθλητικές ομοσπονδίες γειτονικών χωρών, προγραμματισμός από νωρίς με ημερομηνίες γνωστές πολύ καιρό πριν, internet site) ώστε να έρθουν ξένοι, καλύτεροι αθλητές και να επωφεληθούμε όλοι (αλλιώς θα πετάμε πάλι οι γνωστοί 10-12 παλιοί φίλοι)
|