CHHG Forum

ΑΓΩΝΕΣ - ΠΤΗΣΕΙΣ => "FreeFly Cup 2013" => Μήνυμα ξεκίνησε από: kotzilelos στις 2013, Μάρτιος 04, 22:49:00 μμ

Τίτλος: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: kotzilelos στις 2013, Μάρτιος 04, 22:49:00 μμ
Πριν αρχίσει το ffc του 13 θα πρότεινα να γίνει η εξής μετατροπή στον κανονισμό.
Ο κάθε πιλότος να μπορεί να προσθέτει την πτήση του το πολύ μετα απο 3 ή 4 μέρες στον server.
Αυτό να γίνεται ωστε να μήν υπάρχει αθέμιτη απόκρυψη πτήσεων.
πχ. να μήν μπορώ να πετάω όλο τον χρόνο και μια μέρα πρίν λήξει το κύπελλο να τις προσθέτω όλες μαζι ωστε οι άλλοι να μην έχουν τον χρόνο να βάλουν και άλλες πτήσεις ωστε να με φθάσουν στους πόντους.

Γιαννη τί λες ?
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Giannis Mitropoulos στις 2013, Μάρτιος 04, 23:37:21 μμ
Έχει ήδη κάνει την πρόταση ο Κ. Τσουρινάκης Κώστα και εμένα τουλάχιστον με βρίσκει σύμφωνο.
Εντός των προσεχών ημερών θα κάνουμε συμβούλιο για να αποφασίσουμε μεταξύ άλλων και αυτό.
Θα σας ενημερώσουμε σχετικά.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ στις 2013, Μάρτιος 05, 02:52:14 πμ
10 ημέρες
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ στις 2013, Μάρτιος 05, 11:15:33 πμ
Επίσης προτείνω να περιοριστούν οι πτήσεις σε 6 αντί για 10. Είναι πολύ δύσκολο να κάνουν αρκετοί πιλότοι 10 καλές πτήσεις. Επίσης, αυτή είναι η διεθνής πρακτική σε όλους τους παρόμοιους αγώνες (π.χ. olc)
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Τσακμάκης Γιάννης στις 2013, Μάρτιος 12, 18:59:09 μμ
Συμφωνώ με τον Κώστα τον Κουτζιλέλο, ένα περιθώριο 3 εώς 4 ημερών είναι υπέρ αρκετό(άλλωστε μπορούμε να υποβάλουμε την πτήση με χίλιους τρόπους) μεγαλύτερο περιθώριο της τάξεως των 10 ημερών πιθανότατα προς το τέλος του πρωταθλήματος να δημιουργήσει προβλήματα από το γεγονός ότι δεν θα δώσει την δυνατότητα αντίδρασης σε κάποιο εκ των διεκδικητών στη περίπτωση που η κατάταξη παίζετε στον πόντο (ας θυμηθούμε στο πρωτάθλημα του 2012 την μέχρι του νήματος διεκδίκηση της τρίτης θέσης από τον Κώστα τον Τσουρινάκη και τον Δημήτρη τον Ιωαννίδη)     
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Giannis Mitropoulos στις 2013, Μάρτιος 12, 19:18:34 μμ
Απεφασίσθει στο Δ.Σ της παρασκευής:
1. Επτά μέρες για την υποβολή της πτήσης.
2. Διάρκεια 1 Απριλίου έως και 31 Δεκεμβρίου.

Τα υπόλοιπα όπως και το 2012.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ στις 2013, Μάρτιος 13, 10:49:14 πμ

Θα έπρεπε όμως να επανεξετάσουμε και το θέμα των αγωνιστικών. Δέκα είναι υπερβολικά πολλές! Η εμπειρία από πέρυσι, έδειξε πως ελάχιστοι πιλότοι (τρείς !) είχαν καλές 10ες πτήσεις! Κοιτάξτε λίγο την βαθμολογία: ο  4ος , 5ος , 6ος του πρωταθλήματος είχαν μόλις 66,23,51 βαθμούς αντίστοιχα στις 10ες πτήσεις τους! Το θέμα είναι να επιβραβεύουμε πιλότους με πραγματικά σημαντικές  επιδόσεις…
Αυτά τα λέω φυσικά χωρίς προσωπικό όφελος, μια και με το σύστημα των 6 αγωνιστικών που προτείνω (και ακλουθείται και στο εξωτερικό) , εγώ θα ήμουν 4ος το 2012…..

Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: tasos στις 2013, Μάρτιος 13, 11:52:03 πμ
Αφου ειναι free fly δεν θα ηταν συνετο να μεινουν ανοιχτες οι υποβολες και κατα το περας, ή τελευταια μερα να κλεισουν και να μετρηθουν μονο οι 10 καλυτερες ή ακομα και το συνολο? Στο θεμα ανταγωνισμου οποιος το ακολουθει σοβαρα δεν θα αλλαξει τιποτα...Οι αθλητες ακομα θα επιδιωκουν υψηλοτερες βαθμολογιες μεχρι την τελευταια μερα.
Το οτι δεν κανει καποιος 1 μεγαλη πτηση δεν σημαινει οτι δεν προσπαθει.

Φωτα? :cumulus:
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Giannis Mitropoulos στις 2013, Μάρτιος 13, 15:11:57 μμ

Θα έπρεπε όμως να επανεξετάσουμε και το θέμα των αγωνιστικών. Δέκα είναι υπερβολικά πολλές! Η εμπειρία από πέρυσι, έδειξε πως ελάχιστοι πιλότοι (τρείς !) είχαν καλές 10ες πτήσεις! Κοιτάξτε λίγο την βαθμολογία: ο  4ος , 5ος , 6ος του πρωταθλήματος είχαν μόλις 66,23,51 βαθμούς αντίστοιχα στις 10ες πτήσεις τους! Το θέμα είναι να επιβραβεύουμε πιλότους με πραγματικά σημαντικές  επιδόσεις…
Αυτά τα λέω φυσικά χωρίς προσωπικό όφελος, μια και με το σύστημα των 6 αγωνιστικών που προτείνω (και ακλουθείται και στο εξωτερικό) , εγώ θα ήμουν 4ος το 2012…..


Σου θυμίζω Κωστή ότι ο στόχος του συγκεκριμένου αγώνα δεν είναι η ανάδειξη του πρωταθλητή ούτως ώστε να αρκούν σε κάποιον οι 6 αγωνιστικές για να δείξει την αξία του. Ο σκοπός είναι να προσπαθούν οι πιλότοι να κάνουν όσο γίνεται περισσότερες XC πτήσεις.

Θα σου φέρω ένα ακραίο παράδειγμα για να καταλάβεις καλύτερα αυτό που θέλω να πω:
Έστω ότι έχουμε δύο πρωτ. FFC-1 και FFC-2 το ένα μετράει μία αγωνιστική και στο 2 μετρούν 100 αγωνιστικές. Ένας πιλότος για να πάρει την πρώτη θέση στο 1ο του αρκεί μία καλή πτήση και είναι ΟΚ. Στο 2ο όμως θέλει σίγουρα όμως πάνω από 100 πτήσεις, έστω και αν είναι πιλοταράς όλο και κάποια στραβή θα του κάτση.

Μην μπερδεύεις το OLC και τα υπόλοιπα γιατί απλώς, άλλος είναι ο στόχος τους, το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι όλα είναι ελεύθερα.

Νομίζω ότι οι 10 πτήσεις είναι ένας καλός αριθμός γι' αυτό που θέλουμε να πετύχουμε.


ΥΣ: Ποτέ δεν σκέφθηκα ότι τα λες για προσωπικό όφελος, ούτε ότι και εμείς το κάνουμε με αυτό το σκοπό
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ στις 2013, Μάρτιος 13, 16:26:23 μμ
Σκοπός είναι να επιβραβεύσουμε πιλότους με καλές XC πτήσεις.  Δεν συμφωνώ πως ο στόχος πρέπει να είναι διαφορετικός από το OLC! Γιατι να είναι? Τα περυσινά αποτελέσματα έδειξαν ξεκάθαρα πως οι 10 πτήσεις είναι υπερβολή . Όπως είπα παραπάνω δες τις πτήσεις 8-10 στην κατάταξη από τον περυσινό τέταρτο και κάτω...Εκτός κι αν θεωρείς καλή πτήση XC μια πτήση 23 βαθμών (13 - 15 χλμ! ) .....
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: kotzilelos στις 2013, Μάρτιος 13, 16:34:04 μμ
Θα μου επιτρέψετε και εμενα να συμφωνήσω με τον Τσουρινάκη.
Για να κάνεις 10 καλές πτήσεις cross-country θα πρέπει να επιχειρήσεις σε τουλάχιστον 15 πράγμα πολύ δύσκολο αν υπολογίσεις οτι θα πρέπει να αγγαρεύεις ατομα να σου κάνουν συνεχώς περισυλλογή.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: vagelis στις 2013, Μάρτιος 13, 16:49:46 μμ
Μιας και κάνετε αυτήν την συζήτηση θα ήθελα να σας πώ πως έχουν τα πράγματα εδώ
στο Γερμανικό πρωτάθλημα Leonardo-XC με μια γρήγορη ματιά που έριξα.
Υπάρχουν πρωταθλήματα/Κύπελλα για όλα τις περιπτώσεις.
-Πρωτάθλημα Worldwide για πτήσεις που γίνονται σε όλο τον κόσμο (6 καλύτερες πτήσεις)
-Πρωτάθλημα Γερμανίας  για πτήσεις που γίνονται εντός Ευρώπης (3 καλύτερες πτήσεις εκ των οποίων η μία στην Γερμανία)
-Κύπελλο Γερμανίας για πτήσεις που γίνονται εντός Γερμανίας (6 καλύτερες πτήσεις)
-Πρωτάθλημα Σωματείων (μόνο τα Σαβ/Κυριακα) όπου μετράνε οι τρείς καλύτερες πτήσεις των πιλότων του κάθε Σωματείου.
Η χρονική διάρκεια είναι από 16 Σεπτεμβρίου έως 15 Σεπτεμβρίου του επόμενου χρόνου
πλήν του πρωταθλήματος των Σωματείων που είναι από 1 Μαρτίου εως 15 Σεπτεμβρίου.
Η υποβολή της πτήσης πρέπει να γίνει σε 14 ημέρες από την πραγματοποίησή της και έως 48 ώρες μετά την λήξη του πρωταθλήματος.

Θα ήθελα να επίσης να θέσω ένα ερώτημα:
Με εμάς τους απ έξω τί θα γίνει?
Όπως είναι ο κανονισμός του Free fly cup δεν μπορούμε να λάβουμε μέρος.
Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι ή να δημιουργηθεί νέα κατηγορία?
Με λίγα λόγια, υπάρχει λόγος να ανεβάζουμε τις πτήσεις μας στο Ελληνικό Leonardo
ή  θα πρέπει να αναζητήσουμε για τους αετούς μας καινούργια φωλιά?
Θα ήθελα ακούσω την γνώμη σας.
   
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: karkatselas στις 2013, Μάρτιος 13, 18:07:41 μμ
αν το κάνουμε 6 να έχει και διαφορετική απογείωση η κάθε μια ...
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Giannis Mitropoulos στις 2013, Μάρτιος 13, 20:29:27 μμ
Μιας και κάνετε αυτήν την συζήτηση θα ήθελα να σας πώ πως έχουν τα πράγματα εδώ
στο Γερμανικό πρωτάθλημα Leonardo-XC με μια γρήγορη ματιά που έριξα.
Υπάρχουν πρωταθλήματα/Κύπελλα για όλα τις περιπτώσεις.
-Πρωτάθλημα Worldwide για πτήσεις που γίνονται σε όλο τον κόσμο (6 καλύτερες πτήσεις)
-Πρωτάθλημα Γερμανίας  για πτήσεις που γίνονται εντός Ευρώπης (3 καλύτερες πτήσεις εκ των οποίων η μία στην Γερμανία)
-Κύπελλο Γερμανίας για πτήσεις που γίνονται εντός Γερμανίας (6 καλύτερες πτήσεις)
-Πρωτάθλημα Σωματείων (μόνο τα Σαβ/Κυριακα) όπου μετράνε οι τρείς καλύτερες πτήσεις των πιλότων του κάθε Σωματείου.
Η χρονική διάρκεια είναι από 16 Σεπτεμβρίου έως 15 Σεπτεμβρίου του επόμενου χρόνου
πλήν του πρωταθλήματος των Σωματείων που είναι από 1 Μαρτίου εως 15 Σεπτεμβρίου.
Η υποβολή της πτήσης πρέπει να γίνει σε 14 ημέρες από την πραγματοποίησή της και έως 48 ώρες μετά την λήξη του πρωταθλήματος.

Θα ήθελα να επίσης να θέσω ένα ερώτημα:
Με εμάς τους απ έξω τί θα γίνει?
Όπως είναι ο κανονισμός του Free fly cup δεν μπορούμε να λάβουμε μέρος.
Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι ή να δημιουργηθεί νέα κατηγορία?
Με λίγα λόγια, υπάρχει λόγος να ανεβάζουμε τις πτήσεις μας στο Ελληνικό Leonardo
ή  θα πρέπει να αναζητήσουμε για τους αετούς μας καινούργια φωλιά?
Θα ήθελα ακούσω την γνώμη σας.
   


Ναι αλλά υπάρχουν και 10.000 πιλότοι και όχι 50.
Αν κάνουμε όλα αυτά θα είναι περισσότεροι οι αγώνες από τους πιλότους μας.
Τώρα για το freeFly Cup, αυτό που μπορώ να σκεφθώ αυτή τη στιγμή είναι οι εξής λύσεις:
α) Να το διευρύνουμε για πτήσεις σε όλο τον κόσμο. (Όχι και τόσο δίκαιο)
β) Να Προσθέσουμε και ένα πρωτάθλημα "World FreeFly Cup" (Το βλέπω ποιο σωστό)
γ) Να το αφήσουμε ως έχει. (Άδικο για όσους είναι εξωτερικό)

Κάτι θα κάνουμε πάντως, έχεις απόλυτο δίκιο που το ανέφερες.

Τώρα όσον αφορά την εύρεση φωλιάς για τον Αετό σου σε ενημερώνω ότι αν χρησιμοποιείς το Ελληνικό Leonardo αυτόματα ενημερώνεται και το SKY.GR και το Γερμανικό paraglidingforum (άρα τρεις φωλιές).


Θόδωρε δεν καταλαβαίνω τι σκοπό θα εξυπηρετούσε 6 πτήσεις σε διαφορετική απογείωση!!!!!!!!
Μου μοιάζει σαν να το είπες αστειευόμενος. Αν όχι εξήγησε μας.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: karkatselas στις 2013, Μάρτιος 13, 20:48:31 μμ
Θόδωρε δεν καταλαβαίνω τι σκοπό θα εξυπηρετούσε 6 πτήσεις σε διαφορετική απογείωση!!!!!!!!
Μου μοιάζει σαν να το είπες αστειευόμενος. Αν όχι εξήγησε μας

άντε τότε να είμαστε καλά να κάνω και της 6 Μουζακι ...... μια 600 αρα +......
και όταν θέλω κάτι παραπάνω, θα παίρνω και κολατσιό για να βγάλω άλλο ένα πέρα δώθε .   
ΟΚ  με βολεύει αυτό ..
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Giannis Mitropoulos στις 2013, Μάρτιος 13, 21:03:55 μμ
Θα μου επιτρέψετε και εμενα να συμφωνήσω με τον Τσουρινάκη.
Για να κάνεις 10 καλές πτήσεις cross-country θα πρέπει να επιχειρήσεις σε τουλάχιστον 15 πράγμα πολύ δύσκολο αν υπολογίσεις οτι θα πρέπει να αγγαρεύεις ατομα να σου κάνουν συνεχώς περισυλλογή.


Δεν νομίζω ότι είναι υπερβολή Κώστα Κοτ. να επιχειρήσεις 20 πτήσεις θα έλεγα σε ένα χρόνο (δύο πτήσεις το μήνα μέσο όρο).


Κωστή Τσ. δεν είναι ο "Σκοπός να επιβραβεύσουμε πιλότους με καλές XC πτήσεις" εξήγησα ποιο πάνω ποιος είναι ο σκοπός. Είναι λάθος να βγάζεις συμπέρασμα από την βαθμολογία, γιατί για το επίπεδο του κάθε πιλότου είναι και διαφορετικό το μέγιστο της βαθμολογίας. Κάποιος που δεν έχει κάνει πάνω από 10 κμ αν προσπαθήσει θα αυξήσει αυτή την απόσταση ίσως σε 40 κμ ή και παραπάνω χωρίς να ανέβει η βαθμολογία τόσο. Γι' αυτό τον πιλότο όμως είναι σημαντική αυτή η πρόοδος χωρίς να έχει μεγάλη βαθμολογία.
Αυτό που λες υπάρχει στο hang-gliding.eu και είναι ο "Πανελλήνιος αγώνας Αποστάσεων".
Επίσης υπάρχει και η βαθμολογία "XC Σωματείων" για τα Σωματεία.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Giannis Mitropoulos στις 2013, Μάρτιος 13, 21:11:38 μμ

άντε τότε να είμαστε καλά να κάνω και της 6 Μουζακι ...... μια 600 αρα +......
και όταν θέλω κάτι παραπάνω, θα παίρνω και κολατσιό για να βγάλω άλλο ένα πέρα δώθε .  
ΟΚ  με βολεύει αυτό ..

Σε αυτό έχεις δίκιο αλλά έχει να κάνει με τον τρόπο βαθμολόγησης (το έχω αναφέρει και εγώ σε διάφορες συζητήσεις) και όχι με την διαφορετική απογείωση, που μπορείς να βρεις τις ίδιες συνθήκες και στα Μιτσικέλι και στο Μπέλες και στον Παρνασσό, και στον Κιθαιρώνα κ.α.
Η αλλαγή του τρόπου βαθμολόγησης τώρα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: vagelis στις 2013, Μάρτιος 14, 00:04:00 πμ
Δεν γνωρίζω αν τελικά θα μου επιτραπεί να συμετάσχω, αλλά η γνώμη μου είναι ότι οι 10 πτήσεις είναι πολλές. Τί 3 τί 6 τί 10, ο πιλότος που θα θέλει να διακριθεί θα προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει τις βαθμολογίες του και θα προσπαθεί να είναι στο βουνό. Με τις 10 πτήσεις εποφελούνται περισσότερο οι ‘αδύναμοι’ ας μου επιτραπεί η έκφραση (και αυτό δεν είναι καθόλου άσχημο) και αδικούνται αυτοί που για διάφορους λόγους δεν μπορούν να είναι συνέχεια στο βουνό, και αν είναι και λίγο άτυχοι με τον καιρό τότε χαντακόνονται.
Επίσης για την χρονική περίοδο των αγώνων η άποψή μου είναι να είναι για 12 μήνες, ιδίως αν θα πρέπει να βαθμολογούνται 10 πτήσεις. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να υπάρχει χρονικός περιορισμός. Και ο Φλεβάρης και ο Μάρτης  μπορούν να δώσου σε κάποιον πιλότο μια πτήση η οποία θα συμπληρώσει την 6άδα ή την 10άδα του, και μια αφορμή ακόμη να πάνε να πετάξουνε, μιας και αυτός είναι ο σκοπός του αγώνα.

Όπως και να έχει ένας κανονισμός κάποιους βολεύει περισσότερο κάποιους λιγότερο.
Αδικίες θα υπάρχουν πάντα, γιατί άλλο να πετάει κάποιος στην Κρήτη και άλλο κάποιος στο Καιμάκ. Κάποιος που θέλει να διακριθεί θα πρέπει να παρακολουθεί τον καιρό και να γυρίζει την Ελλάδα, αυτό είναι και το ζητούμενο. Προσωπικά θα θαύμαζα κάποιον ο οποίος θα έπερνε τον αετό του και θα πήγαινε επι τούτου στο Τέξας για να κάνει ένα ρεκόρ απόστασης.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ στις 2013, Μάρτιος 14, 09:43:40 πμ
Το γιατι θα επρεπε να διαφοροποιηθει ο σκοπός (σε σχέση με τους παρομοιους αγωνες στο εξωτερικο) νομίζω το καταλαβαίνει μονο η επιτροπή... Σε κάθε περίπτωση, θα έπρεπε να συζητηθει με τους καλύτερους πιλοτους  πριν αποφασιστει κατι.
Απ οτι βλεπεις Γιάννη Μ. μαζι μου συμφωνεί και ο Παπακώστας (που βλέπει λιγο περισσότερο τι γινεται εξω) και ο Κοτζιλέλός (5ος περισυ)....
Γονατάς, Τσακμάκης , Ιωαννίδης τι λένε γι αυτο?
Όσο για τον "Πανελλήνιο αγώνας Αποστάσεων" και την βαθμολογία "XC Σωματείων" για τα Σωματεία, είναι εντλώς άτυπα, μια και δεν θεσμοθετείται τρόπαιο γι αυτα....
Επίσης, συμφωνώ με τον Βαγγέλη τον Παπακώστα πως η σεζόν θα έπρεπε να διαρκεί 12 μήνες. Δεν νομίζω πως θα κάνει μεγάλη διαφορά, αλλα γιατί όχι....
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: kotzilelos στις 2013, Μάρτιος 14, 12:24:05 μμ
Εγώ θα επιμείνω οτι το δυσκολο κομμάτι στις 10 πτήσεις είναι η περισυλλογή.
Θα συμφωνήσω με τον Κωστή οτι πρίν αποφασιστεί οριστικά (αν δεν εχει ηδη γινει) για το πόσες πτήσεις πρέπει να εχει το FFC να ερωτηθούν και να αποφασίσουν οι πιλότοι που πραγματικά μετέχουν σε αυτό.
Οι πραγματικοί μήνες που μπορεί κάποιος να κάνει καλές πτήσεις είναι απο μεσα Μαΐου μεχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου.
Αν αφαιρέσεις τις 10 μερες των αγώνων καθώς και μια βδομαδα διακοπών μένουν ελάχιστα Σαββατοκύριακα για να κάνεις επιδόσεις.
Αν αφαιρεθούν και οι ημέρες που δέν θα κάνει ο καιρός, τί μένει ?
Αν ο κύριος λογος είναι για να δίνουμε κίνητρο στους πιλότους να αυξήσουν τις πτήσεις τους, πάντα θα εχεις λόγο να πάς να βελτιώσεις την χειρότερη σου πτήση.
Δεστε την βαθμολογία του FFC το 2012.
Αν εξαιρέσεις τον Σπύρο ολοι οι αλλοι εχουν μια πολύ χαλια 10η πτήση
Αλλοι δέν καταχωρήσανε καν 10 πτήσεις.
Και στην τελική δεν καταλαβαινω γιατί θα πρέπει να διαφέρουμε απο ολους τους αλλους που εχουν 6 πτήσεις στον κανονισμό τους.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: tasos στις 2013, Μάρτιος 14, 12:56:10 μμ
Εγω θα πω ναι στις 6 πτησεις γιατι δινει περισσοτερες δυνατοτητες στην καταβολη πτησης αλλα και στους 12 μηνες διαρκεια απο την αρχη του επομενου χρονου (γιατι τωρα ειναι αργα να γινεται τετοια συζητηση).
Να με συμπαθατε αλλα εαν δεν μπορει καποιος να πραγματοποιησει 6-10 πτησεις σε αυτο το χρονικο διαστημα, ειναι δικαιολογημενη η συμμετοχη του σε FFC και σε ανταγωνιστικο επιπεδο?

Η πραγματικοτητα ειναι πως η συμμετοχη ολων των ενδιαφερομενων κατα ισους ορους ειναι λιγο εως πολυ δυσκολη για διαφορους λογους (σημερα το παιδι εχει γιορτη, αυριο παντρευεται ο Στρατος και μεθαυριο εχει λαικη :) για λογου χαρην). Η επιτροπη μπορει να βολεψει τους περισσοτερους, αλλα οχι ολους.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Giannis Mitropoulos στις 2013, Μάρτιος 14, 15:29:05 μμ
Έλεος ρε παιδιά, σκεφθείτε περισσότερο και μην βγάζετε συμπεράσματα στο πόδι.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά αν θα είναι τρεις, έξη, δέκα, δεκαπέντε ή όλες.

Ξεκαθαρίζω και πάλι όσο και να μην θέλει να το καταλάβει ο Κωστής Τσ. ότι ο σκοπός του FreeFly Cup δεν διαφοροποιήθηκε, από την αρχή ήταν αυτός ο σκοπός του, να παροτρύνει δηλαδή τους πιλότους για περισσότερες XC πτήσεις. Για αυτό το λόγο θεσπίσθηκε και αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί και όχι να βγάλει τον Πρωταθλητή, αυτό το κάνει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Αυτό δεν αλλάζει και κάθε παρομοίωση με σχετικό αγώνα του εξωτερικού είναι τουλάχιστον ατυχής. Τι πάει να πει γιατί να εξυπηρετεί αυτό το σκοπό ή γιατί να διαφέρει από το OLC?. Γιατί διαφέρει, είναι άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Ο κάθε αγώνας διεξάγεται με ένα σκοπό, βγαίνει ένας κανονισμός και όποιος θέλει διαβάζει τον κανονισμό και διαγωνίζεται. Μην φαντάζεστε το FFC σαν ένα δεύτερο Πρωτάθλημα γιατί δεν είναι.

Έχοντας λοιπόν αυτό στο μυαλό μας ας υποθέσουμε τα εξής.
Ας ξεκινήσουμε παίρνοντας τα δύο άκρα, να μετρήσουμε τις τρεις αγωνιστικές ή όλες τις αγωνιστικές. Έχουμε δύο πιλότους τον πιλότο Α που ένας καλός πιλότος που πετά 20 ημέρες το χρόνο και τον πιλότο Β που είναι ένας μέτριος πιλότος που πετά κάθε μέρα.

Αν μετρούσαμε τις τρεις αγωνιστικές ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι πρώτος? (ο πιλότος Α φυσικά).
Αν μετρούσαμε όλες τις αγωνιστικές ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι πρώτος? (ο πιλότος Β που πετούσε κάθε μέρα).

Όσο λοιπόν απομακρυνόμαστε από τον αριθμό των τριών αγωνιστικών και πλησιάζουμε προς το όλες τόσο ποιο πολύ ευνοείτε αυτός που πετά περισσότερες φορές. Άρα λοιπόν μια καλή επιλογή για να επιβραβεύσουμε αυτούς που επιχειρούν περισσότερες φορές XC, αλλά και να μην αδικηθούν αυτοί που πετούν καλά είναι να είμαστε περίπου στο μισό του μέσου όρου πτήσεων όλων των πιλότων.

Ε! εάν τώρα κάποιος θέλει να αποδείξει ότι είναι καλός πιλότος ας λάβει μέρος στο Πρωτάθλημα. Εάν δεν του είναι εφικτό αυτό  να επισημοποιήσουμε το "Πανελλήνιος Αγώνας Αποστάσεων" που ήδη υπάρχει (Δώδεκα μήνες οι 6 καλύτερες αγωνιστικές). Το να μετατρέψουμε το FreeFly Cup σε "Πανελλήνιο Αγώνα Αποστάσεων" θα γίνουν δύο ίδιοι αγώνες με τα ίδια αποτελέσματα. Αν και κατά την γνώμη μου η βαθμολογία του Leonardo δεν είναι και η καλύτερη για "Πανελλήνιο Αγώνα Αποστάσεων".

Όπως καταλαβαίνετε να γίνει ένα πρωτάθλημα για τον καθένα όπως το έχει φανταστεί δεν γίνετε. Έγιναν αλλαγές σύμφωνα με δικές σας προτάσεις που λάβαμε σοβαρά υπ' όψιν (πολλές συζητήσεις και με τους καλύτερους που λες Κώστα). Το κάθε μέλος της Επιτροπής μεταφέρει εκτός από τις απόψεις του και τις απόψεις όλων σας ούτως ώστε κάθε απόφαση να εξυπηρετεί την πλειοψηφία.

Εν πάση περιπτώσει επειδή νομίζω ότι θέμα έχει εξαντληθεί, για φέτος θα ισχύσουν αυτά που είπαμε, μένει μόνο σε εκκρεμότητα το θέμα των πιλότων του εξωτερικού, για το οποίο θα ενημερωθείτε έγκαιρα.

Με την ευκαιρία να ξανατονίσω ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή σε οποιονδήποτε αγώνα η ατομική ασφάλιση προς τρίτους, φροντίστε το έγκαιρα. Για τους πιλότους του εξωτερικού δεν είναι απαραίτητο να είναι ασφαλισμένοι στην Ελλάδα, αρκεί να προσκομίσουν πειστήριο ότι είναι ασφαλισμένοι στην χώρα που βρίσκονται. Περισσότερα για την ασφάλιση εδώ. (http://www.hang-gliding.gr/newsflashes/nea/agones-2013-kai-asphalise-athleton.html)
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Giannis Mitropoulos στις 2013, Μάρτιος 14, 15:46:29 μμ
Ξέχασα να απαντήσω στον Βαγγέλη ότι ήδη έχει συζητηθεί το θέμα των πιλότων του εξωτερικού με τρία από τα μέλη της επιτροπής θα συζητηθεί και με τους υπόλοιπους και μέσα στο Σ/Κ θα σας ενημερώσουμε για την απόφαση.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: vagelis στις 2013, Μάρτιος 14, 17:04:30 μμ
Ο Πανελλήνιος αγώνας αποστάσεων είναι θεσμοθετιμένος? Υπάρχει κανονισμός?
Ας επισημοποιηθεί αφού το Free fly cup εξυπηρετεί, και όχι άδικα, τον συγκεκρημένο σκοπό.
Δεν είναι καθόλου άσχημο να τρέχουνε δύο Κύπελλα.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: ΤΣΟΥΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ στις 2013, Μάρτιος 14, 17:28:00 μμ
...Δεν θα σου ξαναεηγήσω Γιάννη γιατί διαφωνώ με όλα όσα λες...(μπορείς να ξαναδιαβάσεις όσα έγραψα)
Ούτε γιατί κάποιος που διαφωνεί μαζί σου δεν το κάνει επειδή δεν θέλει να καταλάβει (όπως νομίζεις), αλλά επειδή έχει άποψη με επιχειρήματα.....
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Christos_Kanatas στις 2013, Μάρτιος 14, 22:42:07 μμ
Γιάννης Μητρόπουλος εναντίον όλων. Εγώ πάντως θα συμφωνήσω με τον Γιάννη τον Μητρόπουλο ότι είναι καλύτερα να μετράνε οι 10 πτήσεις για τους λόγους που προανέφερε. Πιστεύω ότι είναι ένα κίνητρο για όλους μας να πετάμε περισσότερο. Για το θέμα του εξωτερικού που ανέφερε ο Βαγγέλης η γνώμη μου είναι να μετράνε οι πτήσεις στο εξωτερικό Ελλήνων πιλότων στο Free fly cup είτε σε περιπτώσεις όπως του Βαγγέλη ή του Καραγιάννη που βρίσκονται μόνιμα έξω, είτε σε περιπτώσεις όπως κάποιων που θέλουν να ταξιδέψουν και να  πετάξουν στο εξωτερικό.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ στις 2013, Μάρτιος 15, 01:47:22 πμ
Συμφωνώ με τον Γιάννη στο 95%.
100% να συμφωνήσουμε όλοι, δεν υπάρχει καμιά περίπτωση.
Κι αυτό διότι ο καθένας φαντάζεται το δικό του πρωτάθλημα, έτσι όπως τον βολεύει να συντονίσει διακοπές, δουλειά, οικογενειακές υποχρεώσεις, περισυλλογή κ.α.
Εγώ θα έλεγα ότι καλή η απτισιά, αυτό το διάστημα και τα πολλά σχόλια στο forum, αλλά ας προσγειωθούμε στην Ελληνική πραγματικότητα.
Και ποια είναι αυτή κατά την άποψη μου?
Η πραγματικότητα είναι ότι δεν πετάμε.
Λόγω υποχρεώσεων πιστεύω οι περισσότεροι.
Εκτός από τον Γονατά, τον Τσακμάκη  και τον Ιωαννίδη , όλοι οι άλλοι γενικά δεν πετάμε (σε αριθμό πτήσεων αναφέρομαι για να μην παρεξηγηθώ). Φέτος, πιστεύω ότι οι περισσότεροι από εμάς, θα το σκέφτονται να πάνε στο βουνό έστω για 5-10 πτήσεις λόγω χρημάτων στα καύσιμα, δεν μιλάμε για ταβέρνες και διαμονές, αυτά πλέον είναι πολυτέλειες.
Τώρα, να δούμε αν είναι εντελώς αντικειμενικός ο κανονισμός για το free fly cup? Αξίζει?
Τα λύσαμε όλα τα άλλα και είναι ευκαιρία να μαλώσουμε και για αυτά?
Άλλες πιστεύω ότι είναι οι προτεραιότητες του αθλήματος, άλλα όλα χρειάζονται. Πολύ καλή και εποικοδομητική και αυτή η κουβέντα που γίνεται, και χρειάζεται, αλλά, ......... , αλλά.
50-70 πιλότοι είμαστε σε όλη την Ελλάδα και αυτοί που πετάνε αξιόλογα είναι 10 άτομα.
Εκτός από τους νέους που μπορεί να μην ξέρουν και  να μην καταλαβαίνουν πολλά πράγματα, απ΄ όλα αυτά που συζητάμε, όλοι οι άλλοι πιστεύετε ότι δεν ξέρουν πάνω κάτω που βρίσκεται ο καθένας περίπου, από επίδοση και απόδοση, χρειάζομαι δηλαδή free fly cup για να καταλάβω στο περίπου την κατάταξη.
Είναι καλό και το κύπελλο και δίνει κάποια κίνητρα στους πιλότους για να προσπαθήσουν παραπάνω, αλλά έλεος, πολύ βάση δίνουμε σε πράματα που κατά την άποψη μου δεν αξίζουν.
Ίσως κακώς να το γράφω τώρα εδώ στο forum αλλά ένα άλλο σημαντικό στοιχείο από αυτό το κύπελλο ξέρετε πιο είναι?
Ότι με αυτό το κύπελλο, τα σωματεία και κατ επέκταση η Επιτροπή Αιωροπτερισμού αποκτούνε μία δύναμη που παλαιότερα δεν την είχαν. Ποια είναι αυτή?
Είναι ότι με τον παλαιό τρόπο αγώνων τα σωματεία δεν κατέβαζαν πολλούς αθλητές και δεν είχαν δικαίωμα ψήφου σε εκλογές η οτιδήποτε άλλο που να επηρεάζει τις αποφάσεις της Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία. Τώρα όμως από την περιοχή μας,  χωρίς να χρειάζεται  να κάνουμε  φοβερές μετακινήσεις, μπορεί να γράψει το σωματείο μας 9 αθλητές που χρειάζονται για να αποκτήσουμε δικαίωμα ψήφου στην Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία για πολλά σημαντικά και ουσιώδη θέματα που μας απασχολούνε. Και επειδή πολλοί από εμάς δεν ασχολούμαστε με αυτά τα ουσιώδη της Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουνε.
Αφήστε να το ξέρουν άλλοι αυτό καλύτερα από εμάς.
Η ουσία όλων των παραπάνω, ξέρεται που βρίσκεται κατ εμέ?
Ότι σε βάθος χρόνου, 3 5 7 10 χρόνια, φαίνεται και θα φανεί, ποιος και τι επιδόσεις είχε. Μακροπρόθεσμα, τίποτα δεν μπορεί να κρυφτεί και η τύχη μπορεί να βοηθήσει κάποιον μια δυο χρονιές, για να επηρεάσει τη θέση του μια δυο θέσεις πάνω κάτω.


Υ. Γ. Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγηθώ, ότι ‘’εχθρός του καλού είναι το καλύτερο’’, απλά πιστεύω ότι  δεν χρειάζεται και να πωρωνόμαστε.  Εγώ αν γίνετε, θέλω να ξαναδείτε του χρόνου, το θέμα της υποβολής των πτήσεων στις 10 μέρες.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: Τσακμάκης Γιάννης στις 2013, Μάρτιος 15, 20:40:27 μμ
Μέτα από όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω και έχοντας την εμπειρία του περσινού πρωταθλήματος  πιστεύω (και αυτό είναι προσωπική άποψη) πως η σωστή επιλογή σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής του εν λόγω πρωταθλήματος καθώς και της διάρκειας αυτού είναι σίγουρα μια όχι και τόσο εύκολη υπόθεση και θα πρέπει να δεχτούμε όλοι ότι πρέπει να συμβιβαστούμε …. Και  για να γίνω πιο κατανοητός εξηγούμε.

Αρχικά σε ότι αφορά την διάρκεια.

Η επιμήκυνση ή η συρρίκνωση της χρονικής διάρκειας του πρωταθλήματος σίγουρα κάποιους θα ωφελήσει και κάποιους άλλους όχι, η άνοιξη και το καλοκαίρι (πτητικά και όχι ημερολογιακά) δυστυχώς έχει διαφορετική διάρκεια  στη Βόρεια Ελλάδα από ότι στη Νότια, εδώ οι Νότιοι έχουν πλεονέκτημα  σε σχέση με τους Βόρειους (περισσότερες εκμεταλλεύσιμες ημέρες και ευκαιρίες για μια καλή πτήση ή ανατροπή της βαθμολογίας της τελευταίας στιγμής χωρίς περιθώρια αντίδρασης).

Σε ότι αφορά τα μέρη των πτήσεων.

Εδώ τα πράγματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο, τι θα πει καλό και κακό μέρος πιστεύω ότι ο πιλότος και ο καιρός (αν βγάλουμε την τύχη απ΄ έξω) είναι οι μόνοι παράγοντες που θα κάνουν το μέρος καλό ή κακό, πάρτε όλα τα γνωστά μέρη από τα οποία πετάμε, από βόρεια προς νότια, όλα μα όλα έχουν να επιδείξουν πολύ καλές πτήσεις καθώς και το αντίθετο και σίγουρα κανένα μα κανένα δεν είναι εύκολο μέρος -  σε όλα πρέπει να ιδρώσεις.

Σε ότι αφορά τον αριθμό των πτήσεων που θα προσμετρήσουν στην ανάδειξη των τριών νικητών.
 
Εδώ πιστεύω πως ο αριθμός αυτός θα πρέπει να προσαρμοστεί στα Ελληνικά δεδομένα αφού εστιάσουμε στον στόχο, θέλουμε για παράδειγμα την κονταρομαχία των πέντε έξι διεκδικητών για τις τρείς πρώτες θέσεις μέχρι την τελευταία πτητική ημέρα ή να δώσουμε κίνητρο στους νεότερους να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους;  Στη πρώτη περίπτωση με λιγότερες βαθμολογήσιμες  ημέρες, μεταξύ του πρώτου γκρούπ πιλότων και του δευτέρου θα υπήρχε βαθμολογικό χάος το οποίο σίγουρα δεν βοηθάει ψυχολογικά κάποιον νεότερο.

Ανακεφαλαιώνοντας, προτιμώ την διάρκεια που ήδη έχει αποφασιστεί, δεν έχω πρόβλημα αν οι πτήσεις που θα βαθμολογούνται θα είναι έξι ή δέκα και φυσικά η επιλογή του μέρους που ο καθένας θέλει να πετάξει να είναι ελεύθερη.

Τίτλος: Απ: Αλλαγή κανονισμού ως πρός την υποβολή πτήσης
Αποστολή από: k1kostas στις 2013, Μάρτιος 20, 19:15:32 μμ
Machete

Μια φυλή ιθαγενών, κάπου στον Ειρηνικό. Όλη μέρα στη ζούγκλα. Μια μέρα ένας εξ αυτών ανακάλυψε το machete. Και γαμώ.
Μπορούσαν πλέον να περνάνε από ζόρικα σημεία πολύ πιο εύκολα άσε που είχε φοβερή πλάκα αυτό το χρατς χρατς.
Μερικοί πιο επιδέξιοι απ’ τους άλλους κάνανε και κόλπα.

Και αργά ή γρήγορα θα γινόταν η μαλακία όπως κι έγινε. Ένας απ’ τους ιθαγενής που ήταν λίγο γκάου και πήγε να το παίξει μάγκας
έκοψε το χέρι ενός άλλου απ’ τον καρπό πάνω στην αεροπεταχτή τριπλέτα που πήγε να κάνει.

Βγήκε λοιπόν νόμος. Κάθε ένας που θέλει να έχει machete θα πρέπει να περνάει εξετάσεις πρώτα για να δουν αν μπορεί να τη χειρίζεται.
Οι εξετάσεις όμως ήταν της πλάκας τελείως. Με αποτέλεσμα κάποιοι να πιστεύουν ότι μπορούν να χειριστούν machete επειδή έτσι το είπε
ο εξεταστής και να σφαγιαστούν.

Με το που ανέβηκαν τα ατυχήματα συφιλιάστηκαν οι υπεύθυνοι της φυλής. Σου λένε εδώ χάνουμε φόρους και πληρώνουμε νοσοκομεία.
Δε λέει. Κάνανε λοιπόν άλλο νόμο. Ότι πρώτα θα παίρνεις δίπλωμα για μαχαιράκι και μετά για machete. Επίσης, θα πρέπει να μπει όριο
και καμιά machete να μην περνάει τα 100 άλογα, συγνώμη, τους 100 πόντους.

Έτσι η ζούγκλα γέμισε με πιτσιρικάδες με μαχαιράκια – ή με τη machete του βλάκα πατέρα που τους την έδινε –
και επειδή τους το είχαν πει οι εξεταστές της πλάκας αλληλοσφάζονταν.

Τότε βγήκε και η πανοπλία. Ολόσωμη. Καύκαλο χελώνας στο κεφάλι και στους αγκώνες, ξύλα γύρω γύρω δεμένα με φύκι.
Βγαίνανε όλοι στη ζούγκλα πλέον, πιτσιρικάδες με μαχαιράκια, άσχετοι με machete ένα μέτρο, όλοι με διπλώματα, sunday macheters
με πανοπλίες και καύκαλα και η σφαγή έδινε κι έπαιρνε. Το κακό ήταν όπως λέγαν κάποιοι, ότι όταν πρωτοάρχισε όλο αυτό υπήρχαν
λίγοι με machete και όσοι τις έπαιρναν είτε ήξεραν καλά τι κάνουν είτε δεν επιβίωναν. Και επίσης δεν ήταν τόσο απλό τότε να αγοράσεις machete.

Από τότε που ο σιδεράς της φυλής άρχισε να δίνει machete με 0% προκαταβολή και 94 άτοκες είχε γεμίσει ο κόσμος με τύπους
που γύρναγαν στη ζούγκλα αλέθοντας ότι έβρισκαν.

Επιτροπές και υποεπιτροπές σχηματίστηκαν για να δουν γιατί γίνεται αυτό. ‘Ο Κήρυκας της Φυλής’ έβγαινε με πύρινα άρθρα
και μίλαγε για εκατόμβες στη ζούγκλα.

Τότε βγήκε και η νομοθεσία για στομωμένες machete που δεν έκοβαν. Έπρεπε να χτυπήσεις τα φύλλα τρεις φορές για να τα κόψεις,
για μπαμπού δεν το συζητάμε. Άσε που σε σταματούσαν κάθε τρεις και λίγο για να τσεκάρουν αν φοράς το καύκαλο χελώνας.

Σε λίγο το machete έγινε ένα ακριβό σπορ. Χαράχτηκαν ειδικές διαδρομές στη ζούγκλα, μερικές οβάλ, και με ένα αντίτιμο έμπαινες εκεί
με ένα κοφτερό machete και καύκαλο χελώνας με δέρμα dainese από πάνω και λύσσαγες. Μια φορά το χρόνο, δυο.

Και μερικοί που θυμόντουσαν ακόμα εκείνη την πρώτη φάση
που βγαίνανε σε μια παρθένα ζούγκλα με κοφτερές, επικίνδυνες machete βλέποντας την τωρινή ζούγκλα με τους χιλιάδες διπλωματούχους
να αλληλοσφάζονται με στομωμένες ασφαλείς machete σκέφτηκαν ότι παραμαλακίστηκε η φάση.

Και φύλαξαν την παλιά καλή τους machete για να βγαίνουν που και που μια καλή βόλτα στη ζούγκλα όταν δεν θα χει πολύ κόσμο. Ούτως ή άλλως
οι περισσότεροι πλέον τα ήξεραν όλα και δεν είχε νόημα πολύ να μιλάς γι’ αυτά. Εκτός από μια στις τόσες, έτσι για την τιμή των όπλων.

Καλησπέρα.


Tι θελει να πει ο ποιητης..
καλη η σκεψη κ αργοτερα η υλοποιηση της καθως ο σκοπος της ηταν ανιδιοτελης
(νεοι κ παλαιοι πιλοτοι να πετουν πιο συχνα στην κατευθυνση του cross country).

Ομως..
εαν δεν ξεκαθαρισουμε μεσα στο μυαλο μας τις εννοιες ΕΥ αγωνιζεστε - ΣΥΝαγωνιζεστε - ΑΝΤαγωνιζεστε
καλυτερα να αφησουμε τα πραγματα ως εχουν. (ας κανει οτι θελει ο καθενας)

Στην περιπτωση..
που προσπαθησουμε να βαλουμε παλι το εγω μπροστα
η γνωμη μου ειναι να αναρτουνται οι οποιες καλυτερες πτησεις (5,10,15, φτου κ βγαινω) μια εβδομαδα πριν την ληξη του "πρωταθληματος"
με στοχο την αποφυγη μικροτητων (οχι οτι ειναι κακο, ειναι πολυ διδακτικο μαλιστα)

ΥΓ: εχω ενα κυπελο για τον καθενα σας http://www.google.gr/search?hl=el&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1016&bih=553&q=%CE%BA%CF%85%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BF&oq=%CE%BA%CF%85%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BF&gs_l=img.12..0i10j0i10i24l9.4565.9729.0.11941.7.6.0.1.1.0.175.980.0j6.6.0...0.0...1ac.1.7.img._qp6ohxr7gA (http://www.google.gr/search?hl=el&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1016&bih=553&q=%CE%BA%CF%85%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BF&oq=%CE%BA%CF%85%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BF&gs_l=img.12..0i10j0i10i24l9.4565.9729.0.11941.7.6.0.1.1.0.175.980.0j6.6.0...0.0...1ac.1.7.img._qp6ohxr7gA) μπορειτε να διαλεξετε ελευθερα ωστε να αποφυγουμε την οποια διαφωνια προσπαθηση να μπει αναμεσα μας (κερασμενο απο μενα)