Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
1
Δημόσιο βήμα / Απ: ΠΤΗΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2023, Νοέμβριος 25, 15:10:12 μμ »
Dan Moser..in his Dave Cronk
designed Quicksilver B   1976
2
Πωλείται εκπαιδευτικός αετός MARS MOYES ΑΥΣΤΡΑΛΕΖΙΚΟΣ 500 ευρώ. Αρκετά χρησιμοποιημένος αλλά ακόμα μάχιμος. Κατάλληλος για εκπαιδευση ή για τις πρώτες πτήσεις σας. Επίσης πωλείται MOYES XTRALITE 350 ευρώ σε άριστη κατάσταση. Πληροφορίες 6993717491 κ. Σταμάτης Παπαγεωργίου.


3
ΝΕΑ / Συλλυπητήρια για την εκκλειπούσα Εύη Ευθυμιάδη
« Τελευταίο μήνυμα από Γιαννης Καλογεροπουλος στις 2022, Οκτώβριος 11, 16:17:49 μμ »
Απεβίωσε χθες 10/10/2022 η Εύη Ευθυμιάδη σύζυγος του αειμνήστου Παναγιώτη Ευθυμιάδη. Και οι δύο υπήρξαν μέλη της Ένωσης Αιωροπόρων Αθηνών.
Το Δ.Σ. και τα μέλη της ΕΝ.ΑΡ.Α. συλλυπούμεθα τους οικείους της.
4
ΕΥΧΕΣ !!! / Αεροπορικά ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ σε όλους σας!
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2021, Δεκέμβριος 17, 21:38:24 μμ »
Σαν σήμερα 17 Δεκεμβρίου 1903  η πρώτη ελεγχόμενη πτήση ανθρώπου με συσκευή βαρύτερη του αέρος, το αεροσκάφος
"Flyer”  κατασκευή δυο ποδηλατάδων τεχνικών απ΄το Οχάιο
ΗΠΑ (Orville και Wilbur Wright). Ποδηλατάδες μεν που δεν
τέλειωσαν το Λύκειο αλλά με γονείς καθηγητές (μητέρα
μηχανολόγος) που προφανώς τους πέρασαν το σαράκι της
περιέργειας και της μεθόδου. Βλέπεις η γνώση όχι μόνο
διδάσκεται και αποδεικύεται με πτυχία και διπλώματα αλλά
και αποκτιέται με παρατήρηση ανάλυση επιμονή και υπομονή,
τα ποσοστά ποικίλουν.
Πολλοί πριν από αυτούς χάραξαν πορείες στην ιστορία της
αεροναυτικής εκείνη την εποχή και έφτασαν πάρα πολύ κοντά
στην επιτυχία αλλά όλο και κάτι τους έλειπε για την τελική νίκη. Παραδείγματος χάρην ο ένας δεν είχε κινητήρα
κατάλληλο, ο άλλος αποδοτική έλικα, οι περισσότεροι
δεν είχαν έλεγχο με κατάλληλα πηδάλια παρά μόνο για τη
νεύση (πάνω-κάτω πέριξ εγκαρσίου άξονα) ή στη διεύθυνση
(δεξιά-αριστερά πέριξ κατακορύφου άξονα ) αλλά ελάχιστοι
στην διατύχιση-κλίση (περιστροφή πέριξ διαμήκη άξονα).
Οι αδελφοί Wright τα είχαν σκεφτεί ΟΛΑ και έγκαιρα για
τη πρωτιά! Για κινητήρα, επειδή οι υπάρχουσες μηχανές
για αυτοκίνητα συνήθως είχαν μεγάλο βάρος έπρεπε να
κατασκευαστεί κάποιος ελαφρύς από αλουμίνιο αλλά οι
κατασκευαστές της εποχής δεν μπορούσαν να κατασκευάσουν
μια μηχανή μόνο, παρά με τεράστιο κόστος.
Έτσι αναγκάστηκαν να κατασκευάσουν μόνοι τους ένα
ελαφρύ αλουμινένιο κινητήρα με σιδερένιους κυλίνδρους.
Μετά η έλικα!
Με τη βοήθεια μιας δικής τους επινόησης – κατασκευής,
έφτιαξαν μια αεροδυναμική σύραγγα και σχεδίασαν έτσι και
κατασκεύασαν μια έλικα με εξαιρετική απόδοση για την εποχή
κοντά στα 80% της οποίας τα στάνταρτ παρέμειναν κλασικά
και χρήσιμα για τα επόμενα 20 χρόνια! Πηδάλια? Εδώ έκαναν
τη διαφορά επίσης!
Ποδηλατάδες όντες, ήξεραν από πείρα πως μια για σωστή
στροφή με το ποδήλατο, δεν φτάνει να στρίψεις το τιμόνι!
έπεσες κάτω! Πρέπει και να πάρει το σώμα σου και το
ποδήλατο κλίση προς το εσωτερικό της στροφής.  Voila!
Ιδού και η αναγκαιότητα του πηδαλίου κλίσης. Εδώ είναι
χρήσιμο να αναφεθεί πως για πηδάλια κλίσης το τέχνασμα
δεν ήταν μια επιφάνεια (πηδάλιο) που κινείται πέριξ ενός
άξονα αλλά απλά τα άκρα των πάνινων πτερύγων ήταν
εύκαμπτα και με κατάλληλο σχοινί τραβιόντουσαν απ τον
πιλότο και η παραμόρφωση τους (το ελαφρύ δίπλωμα
δηλαδή) εξέτρεπε τη ροή αέρος δίνοντας τη κατάλληλη
κλίση στο αεροπλάνο! Άρα τα είχαν όλα πια! Πρόωση με
κατάλληλο κινητήρα-έλικα, πηδάλια για έλεγχο σε τρεις
άξονες και κουράγιο! Έτσι η τέταρτη στη σειρά πτήση
(ίδια μέρα 17 Δεκεμβρίου 1903) ήταν και παρουσία πέντε
μαρτύρων το γεγονός! Ο άνθρωπος κατόρθωσε να απογ-
ειωθεί και να παραμείνει εν πτήσει ελεγχόμενη με συσκευή
βαρύτερη του αέρος! Μακρύ το ταξίδι από πολύ παλαιότερα
και πολλά τα θύματα διαχρονικά. Πολλές επίσης οι περγαμηνές
που αυτά τα αδέλφια δεν αγνόησαν αλλά κυριολεκτικά τα
ψαχούλεψαν παντού αλλά δεν έκατσαν στη θεωρία. Όχι αυτοί!
Αυτοί προχώρησαν όταν άλλοι στοχαστές – μελετητές της
εποχής όπως ο Λόρδος Κέλβιν έλεγε πως κάθε μόριο του
σώματος του πιστεύει πως η αεροναυτική σταματάει απολύτως
στα …αερόστατα! Να σημειωθεί εδώ πως η ακαδημαϊκή διεθνής
κοινότητα είχε κάνει τεράστιες προόδους στη μηχανική
ρευστών όπως η καθιέρωση των εξισώσεων Navier Stokes
-που χρησιμοποιούνται και σήμερα- αλλά τότε δεν τους
ενδιέφερε η σχεδίαση αεροπλάνου, παρά η θεωρητική
προσέγγιση στην αποκωδικοποίηση της ακατάστατης ροής.
Η κατασκευή του αεροπλάνου έγινε σε άλλο επίπεδο
απο ποδηλατάδες! Αργότερα βεβαίως αυτές οι δύο τάσεις
συναντήθηκαν! Το δίδαγμα? …Να σεβαστούμε γνώσεις και
εμπειρίες, είναι ο πλούτος που κληρονομούμε αλλά και δική
μας ΟΛΗ η ευθύνη να επιχειρήσουμε να σπρώξουμε τα
πράγματα παραπέρα ή έστω να ενθαρρύνουμε και στηρίξουμε
άλλων την προσπάθεια έστω και αν μας αμφισβητούν!
5
Δημόσιο βήμα / Απ: ..Φωτογραφικές Στιγμές
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2021, Οκτώβριος 19, 12:22:04 μμ »
AYTO.
6
Αετοί / Απ: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΕΤΟπουλο
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2021, Οκτώβριος 04, 10:34:29 πμ »
EM ΔΕΝ ΠΕΤΑΤΕ - ΕΜ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΤΕ
ΚΑΙ Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΥΣ
Κ ΟΧΙ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΟΓΛΗ.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ..  :sm_biggrin:  :sm_biggrin:
7
Δημόσιο βήμα / Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΡΧΕΙΟΥ (έως το 2000)
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2021, Απρίλιος 29, 20:57:43 μμ »
... & η παρεα του
8
Δημόσιο βήμα / Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΡΧΕΙΟΥ (έως το 2000)
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2021, Απρίλιος 29, 20:53:11 μμ »
Σέρρας - Τάσος Γιαλελης
9
Διάφορα / ΖΗΤΕΙΤΑΙ drag chute
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2021, Απρίλιος 02, 12:46:13 μμ »
τηλ 6936363672
σας κουφανα;  :sm_biggrin:
10
Δημόσιο βήμα / Απ: ΤΑΙΝΙΕΣ - ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ σχετικα με το αθλημα
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2021, Απρίλιος 02, 12:06:02 μμ »
αν θέλετε να μάθετε τι φταίει κοιτάξτε στον καθρέφτη
(Όσον αφορά την άνοδο του παρά πέντε)


Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
Powered by EzPortal