Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Γράφω τα παρακάτω κάτω από μεγάλη συναισθηματική φόρτιση
Η Λιλλιαν προσέφερε τόσο πολλά στο άθλημα μας που δεν φτάνουν λίγες γραμμές για να περιγραφούν. Πραγματικά ένας Άνθρωπος της προσφοράς.
Για μένα προσωπικά ήταν ο πρώτος άνθρωπος που μίλησα για τον αιωροπτερισμό και ένας πολύτιμος φίλος και σύμβουλος που με βοήθησε σε πολλές και δύσκολες στιγμές.
Σήμερα είναι μία μαύρη μέρα για όλους μας. Η κοινότητα μας από σήμερα είναι πολύ ποιο φτωχή.
Νιώθω θλίψη αλλά κυρίως ευγνωμοσύνη για το ότι γνώρισα έναν Άνθρωπο σαν την Λίλλιαν και νιώθω ποιο πλήρης σκεπτόμενος το παράδειγμα που έδωσε.
Περιγράφει ο Γονατάς πτήση προπόνησης: «Έφτασα στο ταδε σημείο και μίλησα στο VHF. Για πείτε καμιά ιδέα που να πάμε; Δεν μου απάντησε κανείς…» Ναι έ?
Παγκάρε Κασέρι. Γιου νοου κασέρι;
Πρώτη μέρα Νάστος και Ιωαννίδης κάνουν την καλύτερη επίδοση της ημέρας και προσγειώνονται στο ίδιο χωράφι. Δεν έχουν γνωριστεί ποτέ πρόσωπο με πρόσωπο. Διάλογος πρώτης γνωριμίας: «Εσύ ποιος είσαι? Γιατί δεν σε ξέρω?» «όχι εσύ ποιος είσαι και γιατί δεν σε ξέρω?» Πρώτη γνωριμία αλλά καθόλου τυχαίο που οι δύο τους έπαιζαν 1-2 στην κατάταξη.
Αν θέλεις φακές στην Ιταλία να ζητήσεις «λεντίκε». Αν θέλεις φακές στην Ρουμανία ΜΗΝ ζητήσεις «λεντίκε».
Το βυζί γιατρέ! Το βυζί μην ξεχάσεις!
1) Δεν σε έχυσα καλά αγόρι μου? 2) Να ξαπλώσω? Όχι μπορώ και στο όρθιο. Πάθος? Όχι. Νοσηλευτική πράξη.
Ιταλός πιλότος με Τ2 που γυάλιζε, κράνος τύπου γερμανικό Β’ΠΠ, με ξεχασμένα vario-ασύρματο στην Ιταλία και ο οποίος δηλώνει ότι δεν είναι competition πιλότος, μπαίνει ούριος για προσγείωση. Καταλήγει να είναι η καλύτερη προσγείωση της ημέρας και προσγείωση για σεμινάριο. Μας δουλεύεις ρε Πιέντρο ότι δεν είσαι competition πιλότος;
Προσγειώνεται ο Νάστος στο Γκολ πρώτος. Σαμπάνια δεν είχαμε, είχαμε όμως μπύρα και τον λούσαμε.
Προσγειώνεται ο Τάσος στο γκόλ και ετοιμάζεται η σαμπανιομπύρα. Λέει ο πρώτος «Μη ρε μαλάκα δεν έχει φέρει πολλά ρούχα το παιδί», φωνάζει από μακριά ο δεύτερος «Τάσοοοο. Γδύσουυυυ»
Ατάκα debill για «κάποιον πειρατή». «Μερικές φορές καλύτερα να σου βγει το όνομα παρά το μάτι»
Πιλότος περιγράφει ιστορία κάποιου που απογειώθηκε ξεκρέμαστος και κατέληξε ο αετός κάτω από την απογείωση. «Ήταν τόσο δύσκολο το σημείο που πήγανε με γαϊδούρι να φέρουνε τον αετό». Παπαδόπουλος «Ποίο γαϊδούρι ρε; Εγώ είμαι το γαϊδούρι. Εγώ τον ανέβασα τον αετό»
Περιγραφή απογείωσης «Τρέχει, τρέχει, τρέχει και ζβαρνάει»
Top landing του Ιωαννίδη σε περίεργο σημείο. Συζήτηση για την περισυλλογή: «Άστο Λίλλιαν, εδώ που είμαι μόνο ο τάδε με βρίσκει»
Πηγαίνει η περισυλλογή να μαζέψει τον Ιωαννίδη. Σε χωματόδρομο κάνει σινιάλο ένας κυνηγός: «από εκεί που ήρθες είδες κανένα ζαγάρ; » Απάντηση «Και εγώ ένα ζαγάρ ψάχνω που προσγειώθηκε εκεί πάνω»
Κώνος…. Αουτς… Προσοχή στις ρυθμίσεις του competition route
Μητρόπουλος και Ηλιάκης. Φτερό-φτερό final glide από τον τελευταίο πυλώνα μέχρι το γκολ. 2 δευτερόλεπτα διαφορά! Ούτε παγκόσμιο να ήμασταν.
Πιλότος κυκλώνει γλύφοντας πάνω από την Καστανιά. Δεύτερος πιλότος μπαίνει ανάμεσα στον πρώτο και την πλαγιά. Επιβλέπει ο Ταβουλάρης και πετάει θεϊκή ατάκα στην κοινή συχνότητα: «κανονίστε μαλάκες να γεμίσουμε αλουμίνια το μαντρί»
Βράδυ στον Φώτη μετά από το δείπνο έρχονται τα γλυκίσματα και τα διάφορα. Τότε μέσα σε όλα φέρνει και……. «ΤΕΡΟΠΕΤΑ ΜΕ ΚΟΡΤΑΡΙ» . Επιτέλους Τάσο!
«Debill έφαγες καλό πάτημα πάνω από την Καστανιά» Debill: «Τι πάτημα ρε; Διάβαζα τα ονόματα στο νεκροταφείο. Πετρίδης Πολύκαρπος ετών 76. Έκανα μία στροφή και μετά έβλεπα και τα αποτελέσματα στην γραμματεία »
«Αν είχα πάρει τον τελευταίο πυλώνα θα το έβγαζα το γκολ» …Famous last words.
Είναι αετός αλλά είναι και προβατάκι. Αν τον κουρέψεις φτιάχνεις πουλόβερ. Α ρε mylar πως γίνεσαι όταν γερνάς.
Πιλότος σε άλλον πιλότο: «Το έβγαλες το γκόλ ρε; » , « Όχι μου βγάζει ότι θέλει 18 για τον τελευταίο πυλώνα»…18:χχ Ήταν η ώρα….
Είχαμε και πιλότο πολεμικής αεροπορίας ο οποίος προτίμησε στην άδεια του να πετάει με αετό. Αυτό είναι να μην χορταίνεις να πετάς.
Μονομαχία θρίλερ Νάστου και Ιωαννίδη.
Δίνει ανθοδέσμη η κόρη του Ιωαννίδη στον μπαμπά της κατά την απονομή!
Λούσιμο με σαμπάνια στον Ιωαννίδη κατά την απονομή. Την γλύτωσε ο ίδιος γιατί την πλήρωσε το μπουφάν του. Ήταν δανεικό…
Ο Πίπης το Τσιουάουα με drag chute… Jackass Servia 2015 version
Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν περιέλθει στην αντίληψη της Διεύθυνσης Ασφάλειας Πτήσεων του Κέντρου Ασφάλειας Πτήσεων και Εδάφους του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, περιστατικά κατά τα οποία, ιδιώτες αεραθλητές χρησιμοποιώντας είτε αλεξίπτωτα πλαγιάς, είτε Υπερελαφρές Αεραθλητικές Μηχανές (ΥΠΑΜ), δεν τηρούν τα προβλεπόμενα που αναφέρονται στο ΦΕΚ/Β΄/309/15-03-06 και στο ΦΕΚ/Β΄/1068/04-08-06.
Ειδικότερα, έχει παρατηρηθεί ότι, από μεμονωμένους αιωροπτεριστές δεν γίνεται η προβλεπόμενη ενημέρωση των υπηρεσιών Εναέριας Κυκλοφορίας των αεροδρομίων, τα οποία βρίσκονται κοντά σε περιοχές που εκτελούνται πτήσεις αιωροπτεριστών. Κατόπιν επικοινωνίας με τις αερολέσχες που δραστηριοποιούνται στις εν λόγω περιοχές, διαπιστώνεται ότι συχνά οι προαναφερόμενοι δεν είναι εγγεγραμμένοι σ' αυτές, ώστε να υπάρχει περαιτέρω έλεγχος ή πληροφόρηση.
Επιπλέον σε αρκετές περιπτώσεις παρατηρείται ελαστική αντιμετώπιση των κανόνων εναερίου κυκλοφορίας από τους αεραθλητές και μη τήρηση των προβλεπομένων διαδικασιών, ιδιαίτερα εντός ελεγχόμενου εναέριου χώρου, στη γειτνίαση μεγάλων αεροδρομίων. Τα γεγονότα αυτά είναι παράγοντες που συντελούν αρνητικά στην ασφάλεια των πτήσεων και είναι πιθανό να δημιουργήσουν επισφαλείς καταστάσεις για τις πτήσεις των αεροσκαφών.
Σε κάθε περίπτωση αεραθλητικής δραστηριότητας και εφ' όσον αυτή πραγματοποιείται στις προβλεπόμενες περιοχές, σύμφωνα με τα ανωτέρω ΦΕΚ, θα πρέπει να υπάρχει ενημέρωση των αρμόδιων υπηρεσιών Εναέριας Κυκλοφορίας καθώς και συνεχής επαγρύπνηση από τους αεραθλητές, με σκοπό την αποφυγή επισφαλών καταστάσεων και τη συνδρομή όλων στην Ασφάλεια των Πτήσεων.
Σμήναρχος (Ι) Αλέξανδρος Μαρίνος Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΑ
Άκυρη και η σημερινή ημέρα λόγω καιρού. Τα τελικά αποτελέσματα ΕΔΩ. Λόγω κάποιας διόρθωσης στην βαθμολόγηση ο Βαγγέλης χάνει μία θέση έχοντας όμως τους ίδιους βαθμούς. Πραγματικά μία ΑΞΙΑ επίδοση.
Διαβάζω την αίτηση έκδοσης της FAI Sporting Licence ή License και βρίσκω το κείμενο λίγο ενοχλητικό.
Δεν θα μπορούσε να είναι λίγο ποιο απλό και με περισσότερη ουσία όπως για παράδειγμα:
«Δηλώνω ότι η συμμετοχή μου σε εθνικούς και διεθνείς αγώνες θα είναι σύμφωνη με το τους νόμους, κανόνες και οδηγίες της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας και της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού»
Και αν νομίζετε ότι είναι λίγο να συμπληρώσουμε και ένα «για το γενικότερο καλό της πατρίδας μου»
Σήμερα έγινε το πέμπτο τασκ το οποίο δεν ολοκληρώθηκε λόγο gust
Ο Manfred ήταν πρώτος στα συνολικά αποτελέσματα και σημερα μάζεψε αρκετούς βαθμούς και μεγαλώνει την διαφορά του. Ο Ploner και ο Attila από ότι φαίνεται μέχρι τώρα θα τον έχουν από κοντα.
Ακόμα είναι νωρίς και όλα παίζονται.
Οι αποστάσεις των πρώτων 5 τασκ είναι :157,6 km 162,9 km 127,3 km 180,9 km 172,3 km
Ευχαριστώ την ομοσπονδία που με προστάτεψε από το ατόπημα που ήμουν έτοιμος να διαπράξω. Θα ήθελα όμως να επισημάνω τα εξής:
Οι αγώνες δεν έχουν χαρακτήρα παγκοσμίου-προπαγκοσμίου-πανευρωπαικού-προπανευρωπαικού πρωταθλήματος.
Οι αθλητές που εκδήλωσαν την πρόθεσή τους να συμμετέχουν δεν θα αντιπροσώπευαν την Ελλάδα σαν εθνική ομάδα αλλά σαν ατομική παρουσία ο καθένας. Από όσο μπορώ να γνωρίζω 7 άτομα (ολογράφως επτά) ήμασταν συνολικά αυτοί που εκδηλώσαμε ενδιαφέρον.
Η ονομασία του αγώνα δεν είναι «Macedonia Hang Gliding Nationals» όπως αναφέρεται στην επιστολή αλλά «Krusevo Open 2012» και είναι παράλληλα το εθνικό πρωτάθλημα της χώρας με τον ίδιο τρόπο που το «SERVIA 2012» ήταν επίσης για μας και το «26ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αιωροπτερισμού» σαν FAI Cat 2 αγώνας.
Από την στιγμή που απειλούμαι με αφαίρεση της αθλητικής μου ιδιότητας που συνεπάγεται και αποκλεισμό από το εθνικό μας πρωτάθλημα έχω τις εξής απορίες: Εάν γίνει ένα OPEN στην FYROM που δεν θα είναι παράλληλα κομμάτι του εθνικού τους πρωταθλήματος θα συνεχίσει να ισχύει η απαγόρευση? Η απαγόρευση ισχύει και για απλές ιδιωτικές πτήσεις εκτός αγώνων? Η απαγόρευση ισχύει για τον αιωροπτερισμό μόνο για αυτόν τον αγώνα ή και μελλοντικούς?
Και μερικές γενικές απορίες: Η απαγόρευση ισχύει και για άλλα αεραθλήματα ή αθλήματα που γίνονται στη FYROM? H FAI αναγνωρίζει την FYROM σαν Former Yugoslavian Republic of Macedonia που είναι και το όνομα της χώρας στον ΟΗΕ και της δίνει την συντομογραφία MKD με τον ίδιο τρόπο που δίνει στην Ελλάδα το GRE από το GREECE. Το MKD προφανώς παραπέμπει στο MAKEDONIA. Η Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία έχει διαμαρτυρηθεί για αυτό στην FAI?
Έχω και μερικές απορίες οικονομικής φύσεως για την ομοσπονδία αλλά προτιμώ να μην τις αναφέρω τώρα.
Συνεχίζω σε διαφορετική βάση. Αγώνες FAI Cat 2 που γίνονται στα βαλκάνια είναι ελκυστικοί για μας λόγω κόστους. Από την στιγμή που δεν χρηματοδοτούμαστε από την ομοσπονδία μας γιατί να στερηθούμε έναν αγώνα ο οποίος προβλέπεται να έχει καλές προδιαγραφές? Σε μικρούς αγώνες όπως οι δικοί μας μετράει πάρα πολύ το αν θα υπάρχουν συμμετοχές από άλλες χώρες γιατί η παρουσία καλών πιλότων ανεβάζει το επίπεδο του αγώνα και σαν συνέπεια κερδίζουν όλοι.
Επειδή το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα γίνεται στην Τουρκία ο αγώνας στο Κρουσεβο προσφέρεται για προπόνηση πιλότων και αναμένονται κάποιες αξιόλογες παρουσίες. Το αν θα υπάρχουν όντως η όχι είναι θέμα τελευταίας στιγμής γιατί υπάρχει επικάλυψη με τον αγώνα στην Σλοβενία. Όπως και να έχει από την στιγμή που η Ελλάδα δεν θα έχει συμμετοχή στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα στην Τουρκία ,από ότι γνωρίζω, και επειδή δεν χρηματοδοτούμαστε από την ομοσπονδία μας χάνουμε μία καλή ευκαιρία να πετάξουμε σε ένα καλό μέρος πιθανότατα και με καλούς ευρωπαίους πιλότους. Όποιο και να ήταν το αποτέλεσμα μας θα είχαμε κάποιους βαθμούς στο WPRS να μας ανεβάσουν λίγο ψηλότερα σαν χώρα.
Ο Nikola από την FYROM δεν ήρθε να διαφημίσει τον αγώνα της χώρας του ήρθε να πετάξει για τον εαυτό του και επειδή είναι ο χαρακτήρας που είναι προσέλκυσε και άλλους πιλότους από την FYROM και από την Βουλγαρία. Εξεπλάγην όταν άκουσα ότι όταν το ιδιωτικό αυτοκίνητο του Αντώνη (που μετέφερε την ελληνική αποστολή στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στην Ιταλία το 2011 η οποία δεν χρηματοδοτήθηκε από την ομοσπονδία μας) όταν έπαθε βλάβη η μόνη βοήθεια που του προσφέρθηκε ήταν από την FYROM την ώρα που πολλές ευρωπαϊκές αποστολές αρνήθηκαν κάθε βοήθεια.
Οι αγώνες μας έχουν ιδιαίτερο χαρακτήρα γιατί είναι απαραίτητη η συνεργασία με άλλους πιλότους για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας.
Πρώτα συνεργαζόμαστε και μετά ανταγωνιζόμαστε.
Με την ευκαιρία της λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου τονίζω ότι ο αθλητισμός ενώνει τους λαούς.
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να του στείλετε mail στο bigblue[ατ]t-home.mk ή μέσω facebook όσοι τον έχετε φίλο.
Hi George,
It is great to know that pilot from Greece are interested to come in Krusevo.
1. As a FAI2 comp, pilots should have valid FAI license to enter the open class and to get WPRS points. Without FAI license we could not process their results but there is a chance to make an Sport group and make result locally - just for them.
2. We do not provide any insurance but we can accept international third party insurance that cover FAI comps. Our comp pilots use AXA services that cover search and rescue too. Here is the link http://www.flugschulen.at/axa/english/index.html
3. Entry fee for this comp is 60eu and can be paid at the registration. Beside usual things this year we provide free retrieve for registered pilots.
4. Accommodation in Krusevo is easy to find as this town is popular destination for tourists. Usually we rent private rooms/apartments and prices, depends of the quality, goes from 8EU to 12EU. Some guest houses can offer room for 5-6eu per bed but you have to share the bathroom. There is no camping in the area but some pilots stay in tents but I do not recommend this as there is no toilets and water near by. Prices in the restaurants are more then acceptable so pilots don't need to cook. For example 1eu for beer, 3 eu for a meal. 5. I think the main problem will be on your border when you go back home with plenty of equipment. To avoid this any pilot or group of pilots should prepare declaration which is a list of the equipment that they carry out of your country and show to your customs to put a stamp on your way out. When you go back just show this document to your officer. This document is also valid for our customs. Document should contain a person with his pass number.
6. I recommend pilots to register them self on the web page, for us to have idea for how many pilots to organize transport.
Είχα κάνει μια κίνηση στο παρελθόν μαζί τους αλλά οι θέσεις που δίνανε για εθελοντισμό αφορούσανε μόνο υποστήριξη στο κιόσκι τους στο Παρκο Τρίτση στην Αθήνα αν θυμάμαι καλά.
Μου φάνηκε λίγο για να πω την αλήθεια γιατί ήθελα λίγο περισσότερη δράση και δεν έδωσα συνέχεια.