Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 8 9 [10]
91
Αετοί / AEROS Discus 15 C προς πωληση
« Τελευταίο μήνυμα από Γιώργος Μπίλλης στις 2017, Απρίλιος 05, 10:23:00 πμ »
Αλλος ενας συναθλητης τα παραταει και πουλαει τον αετο του κοψοχρονια. Ειναι αγωνιστικος Discus 15 με προφιλε μπαρα, πανι απο τεκνορα και ροδακια μπαρας απο Wills Wing. Μπορω να εγγυηθω προσωπικα οτι το κομματι ειναι αψογο και χωρις ζημιες. Το δινει για 22.000 SEK με αδιαβροχη θηκη και 2 εξτρα τριγωνα. Παιρνει εως και 125 κιλα στο κρεμασμα και θελει πιλοτο απο 85 κιλα και πανω για να πεταξει σωστα. Εδω η αγγελια πωλησης http://sdfk.com/shf/viewtopic.php?f=4&t=195 
92
Οργάνωση πτήσης / Απ: Meduno trophy
« Τελευταίο μήνυμα από Giannis Mitropoulos στις 2017, Μάρτιος 31, 22:07:42 μμ »
Αυτό είναι τώρα Τάσο στο τέλος του μηνός....
93
Οργάνωση πτήσης / Meduno trophy
« Τελευταίο μήνυμα από tasos στις 2017, Μάρτιος 14, 21:22:34 μμ »
Ετσι να πεφτουν ιδεες...διπλα ειναι και αυτο και συντομα.
Εγω θα το ψησω παντως, ελπιζω να υπαρχουν ενδιαφερομενοι.... :cumulus:

http://www.springmeeting.it/en/
94
Βάριο / Απ: ΠΩΛΕΙΤΑΙ VARIOMETER
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2017, Μάρτιος 14, 09:26:07 πμ »
ps:μα πιο πολυ μου αρεσει το callsin σου 
very timely   :sm_biggrin:
sincerely yours
k1
95
Αετοί / Απ: Αετος Icaro RX2 και Mosquito NRG προς πωληση
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2017, Μάρτιος 14, 08:55:07 πμ »
 καν το σε δραχμες φιλε μου γιατι εμεις εντω στο ελλαντα
παμε απο το καλο στο καλυτερο
αλλα απ οτι βλεπω και σεις κει παν εχετε κανει το νομισμα σας
τουρκικη λιρα

96
Αετοί / Απ: Αετος Icaro RX2 και Mosquito NRG προς πωληση
« Τελευταίο μήνυμα από Χάρης Κοντός στις 2017, Μάρτιος 06, 23:07:03 μμ »
2619,25 €
97
Αετοί / Απ: Αετος Icaro RX2 και Mosquito NRG προς πωληση
« Τελευταίο μήνυμα από Γιώργος Μπίλλης στις 2017, Μάρτιος 06, 23:02:26 μμ »
Εχετε; Αν εχετε, ο πωλητης τον δινει χωρις περαιτερω ερωτησεις ;)
98
Αετοί / Απ: Αετος Icaro RX2 και Mosquito NRG προς πωληση
« Τελευταίο μήνυμα από kotzilelos στις 2017, Μάρτιος 06, 22:53:53 μμ »
Και πόσο ειναι 25000σεκ ρε φιλε ;
Εδω εχουμε γιουρο.
99
Αετοί / Αετος Icaro RX2 και Mosquito NRG προς πωληση
« Τελευταίο μήνυμα από Γιώργος Μπίλλης στις 2017, Μάρτιος 06, 19:33:00 μμ »
Ενας συναθλητης και φιλος τα παραταει και πουλαει τον εξοπλισμο του κοψοχρονια. Ενας μεγαλος Icaro RX2 που παιρνει εως 120 κιλα στο κρεμασμα και ενα Mosquito NRG με φουλ εξτρας για ψηλους πιλοτους απο 1.84 και πανω. Το φτερο ειναι σαν καινουργιο, με ομορφα χρωματα και πεταει καταπληκτικα, το σκοτωνει για 25.000 SEK.

Το μοσκιτο εχει μολις 10 ωρες και απ'οτι ξερω δεν εχει το παραμικρο προβλημα, και αυτο το δινει για 25.000 SEK.

Η αγγελια εδω: http://sdfk.com/shf/viewtopic.php?f=4&t=100

Το RX2 μπορω να εγγυηθω προσωπικα οτι ειναι αψογο και χωρις την παραμικρη ζημια/πτωση. Ειναι φοβερο κομματι και με πολυ καλες επιδοσεις.
100
Δημόσιο βήμα / Απ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΡΧΕΙΟΥ (έως το 2000)
« Τελευταίο μήνυμα από k1kostas στις 2017, Μάρτιος 04, 10:38:27 πμ »
Πλάτων Κουρουβακάλης
Δημοσίευσηαπό GP707  25 Ιουν 2011, 11:03

Προχθές "έφυγε" για το μακρινό ταξίδι στους ουρανούς ο Πλάτων
Κουρουβακάλης, ένας από τους πρωτεργάτες στο χώρο της Ελληνικής
Αεροπορίας και της κατασκευής υπερελαφρών αεροσκαφών.

Γεννημένος στον Πειραιά το 1943, από 22 χρονών ασχολήθηκε αποκλειστικά με
την αεροπορία και αποφάσισε να πειραματιστεί με την κατασκευή υπερελαφρών
 αεροσκαφών και να ξεκινήσει να πετάει! Η πορεία του στο χώρο ήταν ραγδαία
με κατασκευές αεροσκαφών, εκπαιδεύσεις, το άνοιγμα καταστήματος με είδη
 αερομοντελισμού στα Πατήσια, την ίδρυση σχολής Αετού κ Αλεξίπτωτου Πλαγιάς
με τον ίδιο εκπαιδευτή και φυσικά την κατασκευή του πρώτου εξ’ ολοκλήρου
 ελληνικού αεροσκάφους του Jodel D.9. Συγκεκριμένα, το 1973 πέταξε το
πρώτο Πειραματικό Αεροπλάνο στην Ελλάδα με στοιχεία Νηολογίου SX-AFX.
Κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα από τον Πλάτωνα πάνω σε γαλ-
λικά  σχέδια. Λίγα χρόνια αργότερα σχεδίασε μόνος του και κατασκεύασε ένα
πρωτοποριακό  διεθνώς διθέσιο αμφίβιο ανεμόπτερο, στο οποίο η ΥΠΑ επίσης
έδωσε άδεια πτήσεων.

Στις 26 Απριλίου του 1998, μια μέρα όπως όλες οι υπόλοιπες, κατά τη διάρκεια
πτήσεων με παραπέντε της Σχολής που διατηρούσε ο Πλάτωνας, ο «αετός» του
 συγκρούστηκε εν πτήση με τον αετό ενός μαθητή του. Από την πτώση αυτή, ο
μαθητής δεν έπαθε σχεδόν τίποτα. Ο Πλάτωνας όμως τραυματίστηκε πολύ σοβαρά
στο κεφάλι και μεταφέρθηκε στο Θριάσιο Νοσοκομείο. Από την εγχείρηση, σώθηκε
μεν η ζωή του, όμως νεκρώθηκε εντελώς το νευρικό του σύστημα. Ο Πλάτωνας
έμεινε ουσιαστικά "φυτό", ακινητοποιημένος και αμίλητος σε ένα κρεβάτι για 13
ολόκληρα χρόνια. Αλλά έστω και σε αυτή την κατάσταση, έμεινε στη ζωή χάρη
στην φροντίδα της ηλικιωμένης μητέρας του. Τεράστια ήταν η βοήθεια από τους
μαθητές, τους φίλους και τους συναδέλφους του, που δεν τον ξέχασαν και καθ’
όλη αυτή τη διάρκεια στήριξαν τη μητέρα του ηθικά, οικονομικά και πρακτικά,
με όποιον τρόπο μπορούσαν.

Δεν είναι η, μακρινή έστω, συγγένειά μου με τον Πλάτωνα που με έκανε να
γράψω αυτά τα δυο λόγια. Είναι η ελάχιστη υποχρέωση όλης της αεροπορικής
οικογένειας να τον μνημονεύει. Οι περισσότεροι φίλοι, γνωστοί, συνάδελφοι,
με το πέρασμα του καιρού τον "ξέχασαν", ίσως γιατί δεν θα το άντεχαν
να βλέπουν στην κατάσταση που βρισκόταν μετά το ατύχημα. Η ελληνική
αεροπορία και η αεροπορική οικογένεια όμως δεν πρόκειται να τον ξεχάσει,
γιατί χωρίς αυτόν δεν θα ήταν ποτέ η ίδια…

Καλό ταξίδι Πλάτωνα και... καλές πτήσεις!
Σελίδες: 1 ... 8 9 [10]
Powered by EzPortal