Χρήστες σε σύνδεση

1 Επισκέπτης, 0 Χρήστες

Αποστολέας Θέμα: Eφεδρικό Κατευθυνόμενο Αλεξίπτωτο - directed backup parachute  (Αναγνώστηκε 2021 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k1kostas

  • Ανώτατο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 583
  • Κάρμα: +2/-6
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ


ΕΙς Υγειαν

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Eφεδρικό Κατευθυνόμενο Αλεξίπτωτο - directed backup parachute
« Απάντηση #1 στις: 2012, Φεβρουάριος 07, 10:52:06 πμ »
Για τα παραπεντε καλό ειναι.
Για εμας ομως δεν κανει..

Αποσυνδεδεμένος Σταμάτης Παπαγεωργίου

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 542
  • Κάρμα: +4/-1
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • O Αιωροπτερισμός στη Θεσσαλονίκη.
Απ: Eφεδρικό Κατευθυνόμενο Αλεξίπτωτο - directed backup parachute
« Απάντηση #2 στις: 2012, Φεβρουάριος 07, 23:41:18 μμ »
Είναι πλέον σαφές ότι περπατάνε πάνω στα χνάρια του αετού μιας και το beamer μοιάζει με το πρωτότυπο του αετού όπως πρωτοσχεδιάστηκε από τη ΝΑΣΑ. Επόμενο βήμα?? Σκελετός στο beamer και το παραπέντε για εφεδρικό.
Πέτα να σωθείς.

Αποσυνδεδεμένος Κωνσταντίνος Καραγιάννης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 103
  • Κάρμα: +1/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • …από ψηλά για ποιό ψηλά!
    • Προφίλ
Απ: Eφεδρικό Κατευθυνόμενο Αλεξίπτωτο - directed backup parachute
« Απάντηση #3 στις: 2012, Φεβρουάριος 08, 09:27:26 πμ »
γιατί δεν κάνει για εμάς φίλε Κώστα;

δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται σε συνθήκες  μεγάλης έντασης, κατά τα άλλα η ιδέα είναι καλή!
« Τελευταία τροποποίηση: 2012, Φεβρουάριος 08, 09:32:17 πμ από Κωνσταντίνος Καραγιάννης »
--
Με εκτίμηση
Κωνσταντίνος Καραγιάννης  (μέτοικος από την Βόνιτσα).

Αποσυνδεδεμένος kotzilelos

  • Πιλότος Α' Κατ.
  • *****
  • Μηνύματα: 344
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
Απ: Eφεδρικό Κατευθυνόμενο Αλεξίπτωτο - directed backup parachute
« Απάντηση #4 στις: 2012, Φεβρουάριος 08, 13:34:01 μμ »
γιατί δεν κάνει για εμάς φίλε Κώστα;

δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται σε συνθήκες  μεγάλης έντασης, κατά τα άλλα η ιδέα είναι καλή!

Φαντασου να προσπαθεις να κατευθυνεις το αλεξίπτωτο αυτό ενώ ταυτόχρονα σερνεις πίσω σου έναν σπασμενο αετό (δεν μπορω να φανταστω άλλο λογο που χρειαζεται να το ανοιξεις).
Ο σπασμενος αετος θα σε παει οπου αυτός θελει και οχι το αλεξίπτωτο.
Αν υπηρχε τροπος και χρονος να λυθεις απο τον αετό και μετα να το ανοιξεις τοτε συμφωνω οτι σου είναι χρησιμο.

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Μπίλλης

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 592
  • Κάρμα: +2/-0
  • Φύλο: Άντρας
  • πεταει πεταει
    • Προφίλ
    • MAKE ME FLY
Απ: Eφεδρικό Κατευθυνόμενο Αλεξίπτωτο - directed backup parachute
« Απάντηση #5 στις: 2012, Φεβρουάριος 08, 13:38:58 μμ »
Οντως ακουγεται λιγο παραλογο. Αντιθετα το σχολιο του Σταματη ακουγεται τελειως ορθο και λογικο και θα επιφερει την ροη των δρωμενων στα ανεμοπορικα αθληματα πισω στην κανονικη, αρχικη τους κατασταση: πτηση=αετος, πτωση=αλεξιπτωτο

Αποσυνδεδεμένος Κώστας Μητρατζάς

  • Πιλότος Β' Κατ.
  • ***
  • Μηνύματα: 80
  • Κάρμα: +1/-1
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Eφεδρικό Κατευθυνόμενο Αλεξίπτωτο - directed backup parachute
« Απάντηση #6 στις: 2012, Φεβρουάριος 08, 21:34:30 μμ »
Πτήση= Πιλότος

Όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα..............
«Ένας άριστος πιλότος χρησιμοποιεί την άριστη κρίση του προς αποφυγή χρήσης της
άριστης τεχνικής του.»

Αποσυνδεδεμένος Giannis Mitropoulos

  • Διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1.146
  • Κάρμα: +48/-1
  • Φύλο: Άντρας
  • ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 2017.
    • Προφίλ
    • Αιωροπτερισμός στην Ελλάδα
Απ: Eφεδρικό Κατευθυνόμενο Αλεξίπτωτο - directed backup parachute
« Απάντηση #7 στις: 2012, Φεβρουάριος 09, 14:38:47 μμ »
Η ιδέα είναι πολύ καλή και κατά την γνώμη μου κάνει και για αετούς (με την κατάλληλη προσαρμογή).
Ένας σπασμένος αετός δεν πετάει για να σε κατευθύνει, ότι θα έχει ποιο πολύ αντίσταση και θα μειώσει την ταχύτητα προς την κατεύθυνση που θα έχεις επιλέξει ναι, αλλά θα είναι πολύ καλύτερα από το να πηγαίνεις στα βράχια και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα.
Φανταστείτε να είστε ακριβώς πάνω από τα σύνορα μιας τεράστιας έκτασης με γκαζόν και ενός χωραφιού με κάκτους και να φυσάει άνεμος έντασης 5κμ από το γκαζόν προς τούς κάκτους. Ούτε να το σκεφθώ δεν θέλω.
Αν έχεις κάτι τέτοιο τουλάχιστον δεν θα γίνεις σκατζόχειρος.
Και μόνο ότι θα μπορείς να έλθεις σε κόντρα άνεμο πριν την προσγείωση και να μειώσεις έτσι την οριζόντια ταχύτητα είναι τεράστιο όφελος.

Το μόνο σημείο που υπάρχει μια δυσκολία (σε σχέση με τον πιλότο παρα-πέντε) είναι ότι το σημείο που τερματίζουν οι αρτάνες πρέπει να υπάρχει μια απόσταση ~4-5 μέτρων για να μην μπλέξουν στον αετό. Πρέπει δηλαδή από αυτό το σημείο μέχρι τους ώμους του πιλότου (και όχι στο σημείο κρεμάσματος) να καταλήγουν δύο ιμάντες και όχι ένας που έχουμε σήμερα. Αν βρουν κάποιο τρόπο να λύσουν αυτό το πρόβλημα, που δεν είναι και τόσο δύσκολο, θα έχουμε το τέλειο εφεδρικό, αχρείαστο να είναι.

Γενικά νομίζω ότι επειδή με αετό πολύ σπάνια ανοίγει κάποιος εφεδρικό δεν έχουν κάνει μεγάλες προσπάθειες εξέλιξης των εφεδρικών, σε αντίθεση με την ελεύθερη πτώση π.χ. που τα εφεδρικά είναι πολύ εξελιγμένα. Οι παραπεντάδες είναι καλυμμένοι με αυτό. Οι αετατζήδες !!!!!!!

Νομίζω ότι με αυτό το εφεδρικό (αν το προσαρμόσουν για αετό) θα μειωθεί κατά πολύ η πιθανότητα τραυματισμού σε σχέση με την σημερινή κατάσταση.


SV1ATM....
Μια εβδομάδα πτήσεων σε αγώνες αξίζει το ίδιο με μήνες ελεύθερων πτήσεων, ως προς την εμπειρία.
Όροι χρήσης του φόρουμ..

 

Powered by EzPortal